Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Nå, koss va PS3en christopher? Stolen står her ennå den. Ska få go pris av meg! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå, koss va PS3en christopher? Stolen står her ennå den. Ska få go pris av meg! ;)

PS3en va heilt sjef, men ser at det e lett å bli hekta, har lausreve meg 5 min nå :D Ikkje lokka med stol du nå, rett før eg komme å hente :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den stolen e rå! E jo eit must! ikje sant Stian? Hehehe..:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reisebudsjettet ditt e vel sprengt fram te våren pga. Møllers kreativitet :P

Ka blei utfallet av siste runde?

Nei, du får spør de. De sko ringa mandags ittemiddag elle tirsdags morning. Har ikkje hørt ein sjid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på med bilen din i dag såg eg i hvert fall. Ng meir veit hellar ikje eg desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du får spør de. De sko ringa mandags ittemiddag elle tirsdags morning. Har ikkje hørt ein sjid...

Samma så skjer når dei "tar i mot beskjed og ska ringa tebake". Har skjedd sikkert 15 ganger pga. det omtrent ikkje går ann å komma gjennom på telefonen og ALDRI blitt ringt opp igjen. Dette hos Audi Senter. Fjetland har faktisk vært mye lettere å få tak i : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dei som he lyst så trenge eg alt den hjelpå eg kan få udi låven imårå. GTI må monteras fortast mulig ettersom golfen forsvant en del dage tidliger enn venta. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dei som he lyst så trenge eg alt den hjelpå eg kan få udi låven imårå. GTI må monteras fortast mulig ettersom golfen forsvant en del dage tidliger enn venta. :)

Solgt Dreiseren? Så nå blir det Einser GTi som vinterbil med salt og faenskap? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt Dreiseren? Så nå blir det Einser GTi som vinterbil med salt og faenskap? : klø :

Den blir nok kontinuerlig spylt den.. Hehe...

Men ja, det blir nok einser i vinter. De sier einser skal være dritbra på vinter da. Og med tanke på salt så skal jo bilen pusses ned når jeg får meg en bil til da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, ngn som he smakt den Hardanger eple juicen? Futti grisen så goe ann e! Aldri smakt ein så god eplejuice i heile mitt liv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, ngn som he smakt den Hardanger eple juicen? Futti grisen så goe ann e! Aldri smakt ein så god eplejuice i heile mitt liv!

Kor fant du den? kansje eg sko prøvd ann i mårå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir muligens med på vinter treffet. Har egentlig ikke fri men kan være eg e hjemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du har drokke deg full på hjemmelaga eplecider fra Hardanger då kan du få komma med tebakemelding. Sykt godt og ganske morsomt ;) Klar å håve men uten kontakt med beinå!

Beste eple juicen eg har smakt må vér den dei selge på bl.a. gårdsutsalgå, den så e på sånne flasker ein må levera tebake te dei for å få pant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor fant du den? kansje eg sko prøvd ann i mårå :)

De he ann på Coopen på Amfi Madla.. :) He utruli masse gøy der, nesten farlig å handla. Det som e gøy me denna e at ann går jo ud ettekvert når hardanger e tomme for epla, og kjeme igjen neste år. :P

Så løp og kjøp!!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS3en va heilt sjef, men ser at det e lett å bli hekta, har lausreve meg 5 min nå :D Ikkje lokka med stol du nå, rett før eg komme å hente :D

Ja, e bare å ta turen. Du vett jo kor eg bor. Petter skrøyde av at der e ein kompis som kanskje vil ha an, men de dukke aldri opp! Hint hint... ;)

Men sånn ellers. Va någe snakk om ein fest te helgå. Nye leiligheten te petter (bukkholm). Har du bestemt deg petter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke bestemt meg enda.. men er ikke en umulighet. har ikke plass til heile lokallaget men;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooooh, ein OK PLUSS fest hadde ikje vært å forakta! hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte egentlig jeg skulle ha en rolig helg men.. snart eksemen og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Kanskje me kan sitta hos meg då! ;) Kem blir me?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

komman folkens, dåkk må jo ver me på isbanekjøring, jaffal d sosiala om isje aent!

Eg reise uansett eg, om eg så måtte reist aleina, hehe:P (måtte jo jaffal hatt ein me meg, kjøre faen'sje 14 timer i strekk)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjørte jo 1200km på ein dag bare for å henta felger, pingler heile gjengen her elle? : smil :

Har tenkt på vintertreffet, hadde jo vært show å puffa litt svartrøyk og testa om Syncro'en fungere på den nya bruksvognå : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbaska at eg ikje he ei sånn ruda liggande. Hmm.. tenke, Tysse hadde ein 80 prosjektbil :evil:

det e ein B4 Tysse holde på med, ikkje Type 89, men vinduene e jo dei samme tror eg : smil :

Apropos, Tysse, trenge kompisen din senk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.