Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Fare for at jeg snige t mg ein passat og tg turen oppøve ja. Friste meir og meir.. Hehe.. :D Då blir det puffing av svartrøyg på mg au eventuelt. ;)

Men det e jo ikje lange turen då! Bare begynna tidlig det så blir det gudd! Verre e det bare ikje! hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg begynte å kjøra 4 om morgenen når eg henta felgane :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e ein B4 Tysse holde på med, ikkje Type 89, men vinduene e jo dei samme tror eg : smil :

Apropos, Tysse, trenge kompisen din senk?

Nei blir iche t at me senke ann ennå, pris sånn eg kan frista eieren ?:D Vindunå må me ha i ann ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei blir iche t at me senke ann ennå, pris sånn eg kan frista eieren ?:D Vindunå må me ha i ann ;)

Lokallagspris:

1500,- for splitter nye senkefjører og dempere : smil :

40mm framme og 30mm bak sånn at bilen ikkje ser tung ut i rauå *kremt host SlurSex* :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i vinduan, det e jo snakk om å hjelpa ei jomfru i nød her! ellar, i hvert fall eit kvinnfolk i nød! Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fare for at jeg snige t mg ein passat og tg turen oppøve ja. Friste meir og meir.. Hehe.. :D Då blir det puffing av svartrøyg på mg au eventuelt. ;)

Men det e jo ikje lange turen då! Bare begynna tidlig det så blir det gudd! Verre e det bare ikje! hehe..

Kjøp Passaten så ska me lura ut noen hestar te : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Passaten så ska me lura ut noen hestar te : smil :

Ja, hadde eg gjort det sko du lett få brukt litt av din magi på ann.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fiksa giroverføringa på golfen, så no more skubbing på meg. I hope ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fiksa giroverføringa på golfen, så no more skubbing på meg. I hope ;)

Gratulera!!! :klapp::klapp::klapp:

Kor mange strips brukte du denna gongå då? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ennå ikkje røpt i tråden ka den nye bruksbilen blir : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sveisa jeg isammen braketten så ikke noe strips.

Har jo ikke handla bilen enda, men skal opp og se på den på lørdag, hvis den er grei blir det å handle den da. Blir isåfall en s2 coupe til på meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...hvis den er grei blir det å handle den da. Blir isåfall en s2 coupe til på meg ;)

*kjekkt å ha* : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter skrøyde av at der e ein kompis som kanskje vil ha an, men de dukke aldri opp! Hint hint... ;)

Han e i Italia for tidå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cameltoe på bilde 12? :D jaja snerten rompa d der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke bestemt meg enda.. men er ikke en umulighet. har ikke plass til heile lokallaget men;)

Var på fest for to helger siden, 15 mann i en 30 kvadrats leilighet... Gikk fint det! Skal sies at det var noe intimt og at flere satt på gulvet, men fordelingen av menn og damer va ganske jevn, så da var det faktisk ikke ille : rolleyes: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok ikke hos meg til helga:) får ta det igjen en annen gang.. men skal alltids få det til en helg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt ha litt folk hos meg på lørdag hvis det er interesse for det? Er ikke all verden med plass, men skal no klare 10stk hvertfall. Er på hillevåg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E alltid down for litt fest eg.

Kan vel åg fortella at eg henta bilen idag, må sei servicen va en heilt aen nå. Bytta lmm å blenda egr ventilen. Einaste eg betale for e lmm å 500 i arbeid. Så kokte me åg ud en aen deal i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E alltid down for litt fest eg.

Kan vel åg fortella at eg henta bilen idag, må sei servicen va en heilt aen nå. Bytta lmm å blenda egr ventilen. Einaste eg betale for e lmm å 500 i arbeid. Så kokte me åg ud en aen deal i tillegg.

LMM igjen? Blei ikkje den bytta før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM igjen? Blei ikkje den bytta før?

Jo, men de bytta tebage igjen då det viste seg det ikkje va den, men en slange.

Det de tror skjer når an ikkje jer respons på gassen e at lmm en bler blaude, keffor det forstår de ikkje, ikkje eg heller for den saks skyld, då eg har sjekka luftfilterboksen for hål elle sprekke fleire gange før. Syns det hørres sannsynlikt ud egentlig, då lmm en bler tørre itte bilen e kjørt goe å varm å fungere som normalt igjen. Så me får nå se ka så skjer framøve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du har fått orden på alt styre nå då Kluge:) Bra at Møller ga deg goe service:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, feire ikkje ennå. Gje bilen ett par uge før eg feire tror eg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, greit å isje ta seieren på forskudd nei;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.