#2151 Skrevet November 18, 2008 HAHAHA! BESTA eg har sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2152 Skrevet November 18, 2008 (endret) Snubla over denne i VG's arkiver her en dag.. Syns den var ganske så oppsiksvekkende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2153 Skrevet November 18, 2008 hahahahhahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2154 Skrevet November 18, 2008 ka nå du har drevet med Rune?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2155 Skrevet November 18, 2008 haha priceless. Spes det bilde der dama bar ler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2156 Skrevet November 18, 2008 Rune: du e ein stk gal,gal mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2157 Skrevet November 18, 2008 Gratulerer med dagen Frank Eg va å prøvede Scirocco i dag, utrolig digg bil. Veldig bra bunndrag i 1.4 160 hk en og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2158 Skrevet November 18, 2008 HAHAHAHAHAAHAHA eg tror eg DAUE! Grattis me dagen frank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2159 Skrevet November 18, 2008 grattis frank:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2160 Skrevet November 18, 2008 Gratulera me dagen frank! Nesten litt flau nå, snakka me dg fleire gonge idag og ikje visst ngn ting. Hehe.. Tbage til offtopic: Hahahahahaha!!! Futti grisen så morsomt!! Eg dør!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2161 Skrevet November 19, 2008 Jeg har noen små bøggs i bilen min som jeg ikke skjønner så mye av... Jeg har fått opp på vag-com hva som er galt, men jeg vet ikke hva det betyr. Tror dere de på møller vil hjelpe meg hvis jeg bare viser de loggen fra vag-com eller må de gjøre diagnosen selv for å finne ut akkurat det samme som jeg har funnet ut for så å gi meg et svar på hva som er galt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2162 Skrevet November 19, 2008 Jeg har noen små bøggs i bilen min som jeg ikke skjønner så mye av... Jeg har fått opp på vag-com hva som er galt, men jeg vet ikke hva det betyr. Tror dere de på møller vil hjelpe meg hvis jeg bare viser de loggen fra vag-com eller må de gjøre diagnosen selv for å finne ut akkurat det samme som jeg har funnet ut for så å gi meg et svar på hva som er galt?? Legg ut loggen her, eller i en ny tråd, muligens noen i klubben som kan hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2163 Skrevet November 19, 2008 Jeg har lagd den på "diagnose"... sikkert ikke en tråd man er inne på hver dag HER!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2164 Skrevet November 19, 2008 Jeg har lagd den på "diagnose"... sikkert ikke en tråd man er inne på hver dag HER!! Er inne på alle nye innlegg flere perioder til dagen, men kom nettopp inn fra skruing så hadde ikke sett den enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2165 Skrevet November 19, 2008 I mårå kveld begynne det å snø og ska snø på fredagen og. Lite, men allikavel, kanskje bittelitt snøføre? Må skyndta meg å få Syncroen sammen igjen då! Har bytta eksosmanifold pakningane då det va lekkasje på eine sylinderen. Mangle bare å rensa innsuget (fullt i sot/olje/tjære såklart) og montere alt av rørgater og vakuumslanger. (trangt å skru bakom tverstillte turbobiler ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2166 Skrevet November 20, 2008 Snør her nå, men det legge seg ikke på bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2167 Skrevet November 20, 2008 så lange varte det, nå e der kvitt ude 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2168 Skrevet November 20, 2008 hmm... dår snødde her bittelitt nettopp, men e d legge seg jo isje når d bare e så lide... tror isje eg har gleda meg t snø så møye siden eg va liden, hehehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2169 Skrevet November 20, 2008 De har meldt mye snø i natt, så me får håpa på det besta. Eg og glede meg te snø, å eg har ikkje quattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2170 Skrevet November 20, 2008 De har meldt mye snø i natt, så me får håpa på det besta. Eg og glede meg te snø, å eg har ikkje quattro! Mye va vel å skrøyda: http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/time_for_time.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2171 Skrevet November 20, 2008 haha, mye snø ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2172 Skrevet November 20, 2008 Mye va vel å skrøyda: http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/time_for_time.html ALL snø i stavanger er mye snø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2173 Skrevet November 20, 2008 ALL snø i stavanger er mye snø! Stemme det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2174 Skrevet November 20, 2008 Wuhuu då va Golfen bytta i ein aen bil for någen dager.. kompressor mada go cart =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2175 Skrevet November 20, 2008 Der e nå bittebitte litt snø ude liden cm, men sko en tru folk på motorveien så e der speilblank is..... Satsa på der komme mer i løpet av kvelden elle det fryse på, så kanskje me får blåsa litt støv av atven:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...