#2201 Skrevet November 24, 2008 Eg og stemme for mer snø og nasjonalt forbud mot salting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2202 Skrevet November 24, 2008 Er med på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2203 Skrevet November 24, 2008 Me på den så lenge det ikkje e stavanger-snø. Altså snø ein dag å is/slaps i ei uga. Konstant kvide vei og hallmeter brøytekanta hadde ikkje jort meg någe så helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2204 Skrevet November 24, 2008 x^2 Er morsomt med hvite veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2205 Skrevet November 24, 2008 Du har jo 4hjulingen du din klugekuk Litt misunnelig på den nå i snøføyka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2206 Skrevet November 24, 2008 Hehe, ja. Måtte herje en time til etter jeg reiste fra deg på fredag. Ble litt mye onkel rundt forbi utpå kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2207 Skrevet November 24, 2008 Måtte le godt når du dro i vei sidelengs og fortsatte så lenge jeg så deg i allefall. Så jævlig artig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2208 Skrevet November 24, 2008 Det ER jævlig artig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2209 Skrevet November 24, 2008 Måtte le godt når du dro i vei sidelengs og fortsatte så lenge jeg så deg i allefall. Så jævlig artig ut. Har vel kjørt noen meter sidelengs du og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2210 Skrevet November 24, 2008 Hehe, eg visste eg fekk liv i dåkk:D E me på mer snø og forbud mot salting!! Tror eg ska kjøba meg et vinterhus, langt vekk fra sivilisasjonen, med masse øde og jevn mark eg kan herja på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2211 Skrevet November 24, 2008 eller bare flutta t ålgård? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2212 Skrevet November 24, 2008 ....også kalt nedre sirdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2213 Skrevet November 24, 2008 ....også kalt nedre sirdal Stemme! Off, nei flytta te ålgård. Tar jo en halve dag om du må te byen å skaffa någe kjapt. Nei takk gud (kem nå enn det e) for at biltemaen e 1 min vekke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2214 Skrevet November 24, 2008 Biltema e gudd! Sjøl om eg bare blir mobba for Biltema verktøyet mitt (ikkje sant Lasse ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2215 Skrevet November 24, 2008 HEI !!!!! D tar akkurat 13 minutt te biløtema fra Ålgård!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2216 Skrevet November 24, 2008 Biltema e gudd! Sjøl om eg bare blir mobba for Biltema verktøyet mitt (ikkje sant Lasse ) Ja men det er for att ALT du har er biltema eg har masse biltema eg og ,men har mye annet og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2217 Skrevet November 24, 2008 HEI !!!!! D tar akkurat 13 minutt te biløtema fra Ålgård!!!!! 13 min e 13 gange så lange tid :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2218 Skrevet November 24, 2008 Ja men det er for att ALT du har er biltema eg har masse biltema eg og ,men har mye annet og Ikkje ALT (men nesten ) Te mitt forsvar så har eg handla mye av verktøyet når eg va fattige student, og eg har fortsatt ikkje råd te å gå te Würth el.l. og snoba sjøl om eg har jobba i oljå i 3 1/2 år.... Biltema verktøyet med 10års garanti funke ofta greit nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2219 Skrevet November 24, 2008 Ikkje ALT (men nesten ) Te mitt forsvar så har eg handla mye av verktøyet når eg va fattige student, og eg har fortsatt ikkje råd te å gå te Würth el.l. og snoba sjøl om eg har jobba i oljå i 3 1/2 år.... Biltema verktøyet med 10års garanti funke ofta greit nok. Funke så faen ska eg sei deg. Kjøre KUN biltema her, av den enkle grunn at det e bare å kappa ann å kjøpa en nye om du må modda det litt. Dessuten funke det mesta av tema sitt gull, udenom umbrako pipene:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2220 Skrevet November 24, 2008 13 min e 13 gange så lange tid :nana: Hvis du kjøre fra Ålgård ti min før de stenge klare du det fint på 8:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2221 Skrevet November 25, 2008 Eg flytte heller t "Sannes" før eg flytte t Ålgård, bare d seie sitt... hehe:) Eg sko t å me vurdert Kvernaland før Ålgård! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2222 Skrevet November 25, 2008 Har dåkk sitt "Sports Quattroen" eller? Hahahah!!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=140158 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2223 Skrevet November 25, 2008 Da var s2`n ferdig i allefall. Ble litt bedre uten oljelekkasjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2224 Skrevet November 25, 2008 Da var s2`n ferdig i allefall. Ble litt bedre uten oljelekkasjer Alt fungerer og bare velstand? Bruksbil som faktisk funker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2225 Skrevet November 25, 2008 Alt funker ja, klart litt er det jo, skal gå over og bytte alt i understellet osv, men sånn foreløpig har jeg faktisk en bruksbil som fungerer. Den er faktisk god å kjøre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...