Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Gratulera med nye jobb Kluge : rock :

Gratulera Kluge, men ka nå du har begynt med? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska eg væra ærlig så tok eg en råsjangs står någe tekst på msnen hans å eg vett han søka på ein jobb tidligere så går ut fra han har fått den:).

Vis det ikke er tillfelle så sei fra Jan Erik så sletter me bare innlegga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel gratulera eg og då Kluge, sjøl om eg har gratulert deg tidligere i dag på MSN. For dokke så så lure, så vett eg ;)

Kluge har blitt formann på verkstedet der ann jobbe !!! Så nå e det isje bare Kluge me må kallan. Nå er det Formann Kluge !!!! Hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takke for det! Så ryktene seie så har eg då blitt delvis kontorrotta som Formann.

Kluge: '

Spenningen du måle øve batterie når bilen svive e jo ladespenningen, og d ska ligga på d nivåe (mellom 13-15V ca.)

For å finna ud om batterie levere spenningen ann ska ellers må du belasta batterie og måla spenningnen d gir ud øve den belastningen. D kan ver at du skrur på tenningå, lyså elns. Hvis du måle rett på polane finne du den elektromotoriske spenningen t batterie (spenningnen øve den indre resistansen i batterie) og d seie deg heller lide om kor mye d klare å levera når du har d tekobla....

Fysste gong eg seie noge om dette siden GK, men ska ver noge i den duren ;)

Ah, tror eg e me på ka du meine, va sikker på det va batteriet, men fatta null når der va såpass møye spenning på det, men for å sei det sånn så e der nokk ikkje 12 v når eg vrir om nyggelen. Kor møye ska spenningå ligga på når du drar på startmotoren ca?

Får gå å klaga på batteriet i mårå då, bytta for ett lide år si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir lokallagstreff på sundag? Kor blir det itillefelle ?

Denne filmen ligte eg....TDI POWER : rock : (litt dårlig kvalitet)

http://www.youtube.com/watch?v=t6f5hw6_jYo

Sjekk denna du, ett lite Fiat karosseri med ein 1.9TDi motor trimma te ca. 200hk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt snø opp bakken til gården i dag. Tror jeg skremte en og annen bonde innover veien her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor blei det av den snøen folk skrøyt av i går? Har ikkje sett ett einaste fnugg :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg såg någe hallveis snøgreier på sieveiane i går når eg kjørte hjem sånn i hall 12 tiå... men d va isje møye å skrøyda av...

Kor bler lokallagstreffe på syndag??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler det ikkje vanlig plass på kvadrat då? Trodde ikkje me hadde funnet någen annen plass ennå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E meldt regn på søndag, og hvis det e låst av under taket så blir jo det ein smule surt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E meldt regn på søndag, og hvis det e låst av under taket så blir jo det ein smule surt :(

Isåfall foreslår eg at me kjøre bort i parkeringshuset der me kinoen i sandnes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takke for det! Så ryktene seie så har eg då blitt delvis kontorrotta som Formann.

Ah, tror eg e me på ka du meine, va sikker på det va batteriet, men fatta null når der va såpass møye spenning på det, men for å sei det sånn så e der nokk ikkje 12 v når eg vrir om nyggelen. Kor møye ska spenningå ligga på når du drar på startmotoren ca?

Får gå å klaga på batteriet i mårå då, bytta for ett lide år si.

He eit batteri liggande hvis du he lyst å prøva me eit annart? kan vell ikje ver så mye forskjell på min og ein polo? hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2stk gode batterier liggendes her også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge:

Eg e faktis litt usikker på ke slags spenning du får når du starte startmotoren... E jo ein del så spele inn for ann lade jo allerede då, men startmotoren trekke ganske stor strøm, så d e igjen ikkje utenkelikt for meg at spenningå vil ta ett byks ner kanskje?

Blei nysjerrige... tar ein kjapp måling i kveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge:

Eg e faktis litt usikker på ke slags spenning du får når du starte startmotoren... E jo ein del så spele inn for ann lade jo allerede då, men startmotoren trekke ganske stor strøm, så d e igjen ikkje utenkelikt for meg at spenningå vil ta ett byks ner kanskje?

Blei nysjerrige... tar ein kjapp måling i kveld

Om det e din bil som står parkert på Åsen te tider?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank ka dag hadde du tenkt å ha skilpaddesuppe? eg kommer eg så lenge det ikke er du som tilbereder den :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å ha den baki s2`n på banekjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testa me mitt batteri i kveld, ladespenningen e jo bankers. Når eg starte ann så vise multimeteret ett byks ner på spenningå før ann starte, men om d e multimeteret så blir lurt av den plutselige forandringen og ikkje får regna ud rett verdi vett eg ikkje siden bilen starte me ein gong...

Christopher Juvkam Sitat:

Om det e din bil som står parkert på Åsen te tider?

Keffor ein Ås tenke du på? :)

Men tvile på at d e min, min står for d mesta heima/på jobb/hos kamerata. Keffor ein bil tenkte du på forresten?

Og snø e d på Ålgård, ikkje sant Selle ;)

Fekk du litt lyst på Quattro i dag Andreas?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik, va det kjekt bag mega? :P

edit

såg ikkje den sista linjå, hehe

Ja, konne godt tenkt meg noge me firehjulstrekk :P

Besta va jo Rune Havn me grønn polo, 1.0 og japsepotta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, koste meg eg :) men va litt varieranne underlag, så fekk ikkje satsa maks... Gøy i Kongeparken og, må bare komma litt mer snø!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

je faen i det der spinningå når eg isje har bil :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen e alt denne snøen dåkkår snakke sånn om??

Skjer det någe her inne for tiå eller? Får ikkje ti te å fylla me på ting så skjer her inne om dagane. Driver å pusse opp 24/7 så folk må bare komma innom på kaffi hvis de føle for det!

Leilighet i Stavanger sentrum, bag folken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå syns eg d va sløvt idag finni. Me sko våre i leiligheten kl. 1000!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e der nesten ikkje mer snø igjenn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.