#2301 Skrevet Desember 5, 2008 Jaja, eg må få lov å sei det at verden bare smile imod meg for tiå. ALT e liksom bare fryd å gammen.................... Alt går fint å sånn så eg vil! ALT e liksom bare superpositivt fortiå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2302 Skrevet Desember 5, 2008 Surt, sendte deg en trøste sms jeg pus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2303 Skrevet Desember 5, 2008 Asj...Den smellen va kjibe !!! Koss det sjedde ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2304 Skrevet Desember 5, 2008 HAHA se på klugen så har knegga syklisten me dørå si!! Det e gutten sin det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2305 Skrevet Desember 5, 2008 Keffor ein Ås tenke du på? Men tvile på at d e min, min står for d mesta heima/på jobb/hos kamerata. Keffor ein bil tenkte du på forresten? Åsen, altså plassen Åsen, der med Hillevåg Har bare registrert at det pleie å stå ein Audi V8 der.. Amerikanske baglykter osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2306 Skrevet Desember 5, 2008 HAHA se på klugen så har knegga syklisten me dørå si!! Det e gutten sin det! Eller ei kålsvarte så faen ikkje vett ka vikeplikt e: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2307 Skrevet Desember 5, 2008 Eller ei kålsvarte så faen ikkje vett ka vikeplikt e: bh : Då blir det firhjulingen på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2308 Skrevet Desember 5, 2008 Har du fåt tatt takst på ann ? Fiksan på skadesenteret elle sjøl ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2309 Skrevet Desember 5, 2008 koffor kommer det ingen sånne når jeg er ute å kjører.. ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2310 Skrevet Desember 5, 2008 Hehe, du vil faktisk ha folk t å kjøra på deg du ja:) Synd me bilen Kluge, føle me deg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2311 Skrevet Desember 5, 2008 ja.. så lenge det er deres feil så.. kunne godt kondemert hele bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2312 Skrevet Desember 6, 2008 kjedeliga e at bilen må i jigg å retta ud b-stolpen. Så e merendet ser ud som, blei taksert te 48000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2313 Skrevet Desember 6, 2008 kjedeliga e at bilen må i jigg å retta ud b-stolpen. Så e merendet ser ud som, blei taksert te 48000 Åh sattan, det vakje for lide akkurat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2314 Skrevet Desember 6, 2008 Shit!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2315 Skrevet Desember 6, 2008 Uff kjipe greier kluge: gråter : Kan trøste dei med at bilen min hadde takst på 440000: eek : men den virker no enda:tilber: Har forresten ei ferrita bakpotte til salgs rustfritt stål med 1 rør inn ca 3" og to utblås. egentli til audi s4 avant, men burde passe til a4q? Har også 4 stk orginale avus 7.5x17 et45 med 225/45r17 piggfrie dekk. 2 stk continantal vintercontact brukt ca 1 måned og 2 stk nokia hakkepelitta brukt en sesong. legger de her da jeg ikke orker å sende de. bud ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2316 Skrevet Desember 6, 2008 Ah, den var kjip kluge.. ska komma ud å trøsta dg litt ein dag..! Du sko nok ikje sagt ja t dn jobben, du veit, tjener du mer penga så bruge du mer penga... haha.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2317 Skrevet Desember 6, 2008 Hvor mye for felga???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2318 Skrevet Desember 6, 2008 Christopher: Hmm... e ikkje min. Litt trist at d faktis e andre V8a i distriktet Klare du å fiksa bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2319 Skrevet Desember 6, 2008 Christopher:Hmm... e ikkje min. Litt trist at d faktis e andre V8a i distriktet Klare du å fiksa bilde? Skal se om jeg får til det en dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2320 Skrevet Desember 6, 2008 (endret) kjedeliga e at bilen må i jigg å retta ud b-stolpen. Så e merendet ser ud som, blei taksert te 48000 Å hekkan ! Det va mer enn eg hadde trodd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2321 Skrevet Desember 6, 2008 Å hekkan ! Det va mer enn eg hadde trodd. Såg jo ud så det bare va døra så nåtte skiftas...Så ann blir rett og slett kondembde sansynlighvis..... Va der mer enn dørå og Bstolpen så må skiftas/rettas ? Kanal f.eks ? Tror du må legga fra deg den boksen me tynner eg Fredrik:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2322 Skrevet Desember 6, 2008 haha på tide å skifte sokker kanskje..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2323 Skrevet Desember 6, 2008 6000 for felga? er omtrent de dekka kosta hvis ei ikke huska alt for feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2324 Skrevet Desember 6, 2008 Endelig fekk eg tid te å lodda om hjernen i Syncro TDi'en. Brente ut nye chip i kveld og lodda sokler i hjernen. Bilen går passelig nå (PP520 dyser og custom chip) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2325 Skrevet Desember 6, 2008 Endelig fekk eg tid te å lodda om hjernen i Syncro TDi'en. Brente ut nye chip i kveld og lodda sokler i hjernen. Bilen går passelig nå (PP520 dyser og custom chip) ska sei du greide det uten å svi hjernen hehe: smil : slurer clutsjen nå då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...