#2326 Skrevet Desember 6, 2008 ska sei du greide det uten å svi hjernen hehe: smil : slurer clutsjen nå då? Clutsjen leve endå Med varmluftsloddestasjon te å lodde ut originalchippå og vanlig loddestasjon te å lodda i sokler så gjekk det lett så bare det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2327 Skrevet Desember 6, 2008 (endret) Lasse isje nevn Clutch... må bytta på min samt regreim. komme t å kosta litt.. Så kor mye har du i bilen nå da Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2328 Skrevet Desember 6, 2008 Lasse isje nevn Clutch... må bytta på min samt regreim. komme t å kosta litt.. Så kor mye har du i bilen nå da Petter? Har ikkje så mye, dei første TDi'ane e begrensa med liten turbo og lavere trykk i dieselpumpå. 130hk og 300-320Nm sånn ca. i følge Wojciech (Aligator) så har laga mappingå ut i fra Vag-Com logger så eg sendte. Men det e jo snakk om 44% økning i hk og 43-52% økning i Nm med bare dyser og chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2329 Skrevet Desember 7, 2008 Tror du må legga fra deg den boksen me tynner eg Fredrik:nana: Ja, eg får helle gjer det då.Du vet det at den der tynneren kan til tide ver ltt i det sterkaste lage. HEHE: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2330 Skrevet Desember 7, 2008 Noen som kommer i kveld? Er det interesse for å kjøre rundt å se på nye plasser som har vært vurdert her tidligere? jeg aner ikke hvor noen av dem er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2331 Skrevet Desember 7, 2008 Eg komme, men ikkje før i kvart øve 8 tiå.. Så blir ein snar vissit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2332 Skrevet Desember 7, 2008 Eg komme eg og... men sko jerna visst kor me ska mødast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2333 Skrevet Desember 7, 2008 Me kjøre mc D, e der drittver så kjøre me ner på posten der Så e det ikkje så langt + der e aldri så møye bila når der e drittver at me ikkje får plass me posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2334 Skrevet Desember 7, 2008 Skal vi bytte plass så må det annonseres på forhånd. Da tenker jeg på neste treffpunkt feks. Vi kan heller bruke tiden på å finne en egnet permanent plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2335 Skrevet Desember 7, 2008 Tror det funke greit å stå der med posten uansett kor mange biler det måtte komma.. Det e vel ikkje så lide der nere.. E det kl 6 di stenge på kvadrat på søndag i desember? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2336 Skrevet Desember 7, 2008 Kvadrat har åpen fra 14-19 på søndager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2337 Skrevet Desember 7, 2008 Off, glad eg blir litt seine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2338 Skrevet Desember 7, 2008 Off, glad eg blir litt seine E du noen gong på tiå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2339 Skrevet Desember 7, 2008 E du noen gong på tiå? Eg e alltid på tiå, men kan godt verr eg pleie å verr seine på lokallagstreffå, då eg ikkje har kjørt min egen bil derte på flerne månar.. Det e Finni som e treige her i klubben, please ikkje forveksla meg med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2340 Skrevet Desember 7, 2008 Eg e alltid på tiå, men kan godt verr eg pleie å verr seine på lokallagstreffå, då eg ikkje har kjørt min egen bil derte på flerne månar.. Det e Finni som e treige her i klubben, please ikkje forveksla meg med han Hehe, ok då. Du e alltid treige når du sitte på med Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2341 Skrevet Desember 7, 2008 Eg og komme i kvell, ,men om der e nogen så har klister ? Mine 2 har isje øvelevt frostå, så eg sko hatt 2 nye !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2342 Skrevet Desember 7, 2008 Hehe, ok då. Du e alltid treige når du sitte på med Finni Det kan eg skriva onna på ja Han e født ein måned for seint..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2343 Skrevet Desember 7, 2008 Det kan eg skriva onna på ja Han e født ein måned for seint..! HAHAHAHA, alltid sei en hall time time tidligare te finni hvis han ska verme på någe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2344 Skrevet Desember 7, 2008 HAHAHAHA, alltid sei en hall time time tidligare te finni hvis han ska verme på någe Ein halltime minst!!, eg har venta på han oppte 2 timer eg.. Hadde mitt eget lille vorspiel ein gang før han henta meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2345 Skrevet Desember 7, 2008 Ein halltime minst!!, eg har venta på han oppte 2 timer eg.. Hadde mitt eget lille vorspiel ein gang før han henta meg... Va isje det når dokk sko til Vestlyen på Oktoberfestivalen ? Eg huske eg såd å snakkte me deg då,når du venta på Finni. Hehe !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2346 Skrevet Desember 7, 2008 Va isje det når dokk sko til Vestlyen på Oktoberfestivalen ?Eg huske eg såd å snakkte me deg då,når du venta på Finni. Hehe !!!!! Joda, det har du heilt rett i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2347 Skrevet Desember 7, 2008 Kommer i dag jeg... Har gått glipp av de to siste, så er på tide å dra seg bortover igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2348 Skrevet Desember 7, 2008 Eg og komme i kvell, ,men om der e nogen så har klister ? Mine 2 har isje øvelevt frostå, så eg sko hatt 2 nye !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2349 Skrevet Desember 7, 2008 Ein halltime minst!!, eg har venta på han oppte 2 timer eg.. Hadde mitt eget lille vorspiel ein gang før han henta meg... E litt rart me tanke på jobben han har, egentlig.......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2350 Skrevet Desember 7, 2008 Ser ikke ut som om eg kommer idag. Damen har invitert til mini famillie besøk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...