#2426 Skrevet Desember 10, 2008 Vil helst gjøre det slik ved oljebytte ja. Ein jekk, ein bukk te å sikra og ein kjeladress så e jo det mesta gjort. Oljeskift tar jo maks 10-15 minutt. Redd for å bli skitten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2427 Skrevet Desember 10, 2008 Går fint med ulike dimensjoner på kvaTTro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2428 Skrevet Desember 10, 2008 Går fint med ulike dimensjoner på kvaTTro Så lenge du isje har for stort sprik på rullediameter vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2429 Skrevet Desember 10, 2008 Er ikke såå farlig. Dette her gjelder vel og merke for quattro med Torsen diff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2430 Skrevet Desember 10, 2008 Trodde ikkje Torsen heller hadde særlig godt av det. Tåle det såklart bedre enn Haldex og viscose koblingene. Det e ihvertfall lite vits å setta på breiare bakdekk enn framdekk, sjøl om dei har samme rulleomkrets. Nok understyrt som det e Eller ska du ha 10,5" framme og 8,5" bak Tysse? Noe ala MTM S2'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2431 Skrevet Desember 10, 2008 eg handla doffer sin porche felga. Ska t me di på a6en e planen. Så lenge rulle omkretsen e noge lunde lige så ska d iche slida så møje på quattroen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2432 Skrevet Desember 10, 2008 elle så bler d 9,5 på adle 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2433 Skrevet Desember 10, 2008 eg handla doffer sin porche felga. Ska t me di på a6en e planen. Så lenge rulle omkretsen e noge lunde lige så ska d iche slida så møje på quattroen:) Du kan jo bruga 235/35/18 + 275/30/18, då e rulleomkrets lik:) (skille vel 0,1cm)... 275 bør jo gå greit på 10,5" felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2434 Skrevet Desember 10, 2008 (endret) han får ikje 275 onna vil eg tro.. Går vel inn i demperane då? Ekje såå store forskjell på hjulkassane på A4 og A6, og mine jekk akkurat med ET15 og 10" felg. Ville nok kjørt 245 eller 255 på 10,5"... og 225 på 8,5"\9" og 235 på 9,5"... Huska på eg hadde valsa maks bag og hadde 245.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2435 Skrevet Desember 10, 2008 Ein jekk, ein bukk te å sikra og ein kjeladress så e jo det mesta gjort. Oljeskift tar jo maks 10-15 minutt. Redd for å bli skitten? Litt fisefin ja.. Begynner å bli gammel, vil helst gjøre ting i ergonomiske stillinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2436 Skrevet Desember 10, 2008 Gratulere med råe felger Kjell, va godt eg trakk budet mitt då for din del Eg ska sikkert og ha kanter, men ikkje før te neste år, så med kan sikkert ha to gruppekjøp om så va Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service.. Anbefales!! Dåkkår som ikkje har paypal må bare få det i hus, sko ønska eg konne betalt alt med paypal eg, det e jo heilt genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2437 Skrevet Desember 10, 2008 Gratulere med råe felger Kjell, va godt eg trakk budet mitt då for din del Eg ska sikkert og ha kanter, men ikkje før te neste år, så med kan sikkert ha to gruppekjøp om så va Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service.. Anbefales!! Dåkkår som ikkje har paypal må bare få det i hus, sko ønska eg konne betalt alt med paypal eg, det e jo heilt genialt! Takker og bukker! Ja, det var bra du trakk dg. hehe.. Glede mg t å få de i hus. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2438 Skrevet Desember 10, 2008 Si ifra hvis du skal bestille felgkanter, skal ha noen selv også. Apropo bestilling.. Sko me hatt ei bestilling på ng olja snart? Fleire som ska ver me å bestilla olja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2439 Skrevet Desember 10, 2008 Eg sko og hatt någe olja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2440 Skrevet Desember 10, 2008 (endret) Konge, då e me 3 i hvert fall.. Desto fleire jo bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2441 Skrevet Desember 10, 2008 Eg e tom for Agip Extra HTS 5W-40 igjen, så må ha ein batch fra Lars Georg om ikkje alt for lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2442 Skrevet Desember 10, 2008 Hoi! Kaste inn ein småfrekke "annonse" eg.... Någen så har plass te ein liden grønne einser et eller aent sted? Ishe någe skur så dette ner 10 ganger i ugå, men dåkk e me på tanken. Betale jerna om prisen e normal. Snakk om ud vinteren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2443 Skrevet Desember 10, 2008 Gratulere med råe felger Kjell, va godt eg trakk budet mitt då for din del Eg ska sikkert og ha kanter, men ikkje før te neste år, så med kan sikkert ha to gruppekjøp om så va Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service.. Anbefales!! Dåkkår som ikkje har paypal må bare få det i hus, sko ønska eg konne betalt alt med paypal eg, det e jo heilt genialt! Ekstremt god service Ke slags service e det HU gjer då Christopher ? t-t-t...tog du ann ?... Hehe Øve il noge aent ! Paypal....fillen det e for noge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2444 Skrevet Desember 10, 2008 (endret) Gratulere med råe felger Kjell, va godt eg trakk budet mitt då for din del Eg ska sikkert og ha kanter, men ikkje før te neste år, så med kan sikkert ha to gruppekjøp om så va Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service.. Anbefales!! Dåkkår som ikkje har paypal må bare få det i hus, sko ønska eg konne betalt alt med paypal eg, det e jo heilt genialt![/quote Ekstremt god service Ke slags service e det HU gjer då Christopher ? t-t-t...tog du ann..eh... Hehe Øve il noge aent ! Paypal....fillen det e for noge ? Vært på tynneren igjen nå Fredrik... Paypal e ein betalingtjeneste.. Gjør det lettere med utlandsbetalinger og betalinger generelt, de har kjøps sikkerhet osv osv.. Ein av de største fordelene syns eg e hurtigheten i betalingen... Har brukt paypal i sikkert 5 år hvis ikkje mer, e jaffall stor fornøyd med di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2445 Skrevet Desember 10, 2008 Eg har isje våre på tynnern nei , men hvis du forsto det eg skreiv rektigt, så forsto du sikkert at eg bare sko prøva å gjer litt løye udav det ! Men eg forsto egentlig isje helt kem HU er. E det ei dama så jobbe hos Felgenfuhs, eller har HU noge med det her paypal-opplegge å gjer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2446 Skrevet Desember 10, 2008 Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service Eg har isje våre på tynnern nei , men hvis du forsto det eg skreiv rektigt, så forsto du sikkert at eg bare sko prøva å gjer litt løye udav det ! Men eg forsto egentlig isje helt kem HU er. E det ei dama så jobbe hos Felgenfuhs, eller har HU noge med det her paypal-opplegge å gjer ? Nei det e jammen ikkje lett å verr Fredrik idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2447 Skrevet Desember 10, 2008 Haha ! Tog ann nå !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2448 Skrevet Desember 10, 2008 kan det ikke bli litt snø igjen snart... eller ka seie du Kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2449 Skrevet Desember 10, 2008 me trenge snø!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2450 Skrevet Desember 10, 2008 Snø, ja takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...