Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Vil helst gjøre det slik ved oljebytte ja.

Ein jekk, ein bukk te å sikra og ein kjeladress så e jo det mesta gjort. Oljeskift tar jo maks 10-15 minutt. Redd for å bli skitten? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint med ulike dimensjoner på kvaTTro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint med ulike dimensjoner på kvaTTro

Så lenge du isje har for stort sprik på rullediameter vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke såå farlig. Dette her gjelder vel og merke for quattro med Torsen diff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikkje Torsen heller hadde særlig godt av det. : klø : Tåle det såklart bedre enn Haldex og viscose koblingene.

Det e ihvertfall lite vits å setta på breiare bakdekk enn framdekk, sjøl om dei har samme rulleomkrets. Nok understyrt som det e ;) Eller ska du ha 10,5" framme og 8,5" bak Tysse? Noe ala MTM S2'en? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D eg handla doffer sin porche felga. Ska t me di på a6en e planen. Så lenge rulle omkretsen e noge lunde lige så ska d iche slida så møje på quattroen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D eg handla doffer sin porche felga. Ska t me di på a6en e planen. Så lenge rulle omkretsen e noge lunde lige så ska d iche slida så møje på quattroen:)

Du kan jo bruga 235/35/18 + 275/30/18, då e rulleomkrets lik:) (skille vel 0,1cm)...

275 bør jo gå greit på 10,5" felg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han får ikje 275 onna vil eg tro.. Går vel inn i demperane då? Ekje såå store forskjell på hjulkassane på A4 og A6, og mine jekk akkurat med ET15 og 10" felg. Ville nok kjørt 245 eller 255 på 10,5"... og 225 på 8,5"\9" og 235 på 9,5"... Huska på eg hadde valsa maks bag og hadde 245..

030320072127.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein jekk, ein bukk te å sikra og ein kjeladress så e jo det mesta gjort. Oljeskift tar jo maks 10-15 minutt. Redd for å bli skitten? : smil :

Litt fisefin ja.. Begynner å bli gammel, vil helst gjøre ting i ergonomiske stillinger :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med råe felger Kjell, va godt eg trakk budet mitt då for din del :)

Eg ska sikkert og ha kanter, men ikkje før te neste år, så med kan sikkert ha to gruppekjøp om så va :)

Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service.. Anbefales!!

Dåkkår som ikkje har paypal må bare få det i hus, sko ønska eg konne betalt alt med paypal eg, det e jo heilt genialt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska sikkert og ha kanter, men ikkje før te neste år, så med kan sikkert ha to gruppekjøp om så va :)

Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service.. Anbefales!!

Dåkkår som ikkje har paypal må bare få det i hus, sko ønska eg konne betalt alt med paypal eg, det e jo heilt genialt!

Takker og bukker! Ja, det var bra du trakk dg. hehe.. :D Glede mg t å få de i hus. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis du skal bestille felgkanter, skal ha noen selv også.

Apropo bestilling.. Sko me hatt ei bestilling på ng olja snart? Fleire som ska ver me å bestilla olja? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge, då e me 3 i hvert fall.. :) Desto fleire jo bedre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e tom for Agip Extra HTS 5W-40 igjen, så må ha ein batch fra Lars Georg om ikkje alt for lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi!

Kaste inn ein småfrekke "annonse" eg....

Någen så har plass te ein liden grønne einser et eller aent sted?

Ishe någe skur så dette ner 10 ganger i ugå, men dåkk e me på tanken.

Betale jerna om prisen e normal. Snakk om ud vinteren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstremt god service : smil :

Ke slags service e det HU gjer då Christopher ? t-t-t...tog du ann ?... Hehe : vinke :: rock :

Øve il noge aent !

Paypal....fillen det e for noge ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dåkkår som ikkje har paypal må bare få det i hus, sko ønska eg konne betalt alt med paypal eg, det e jo heilt genialt![/quote

Ekstremt god service : smil :

Ke slags service e det HU gjer då Christopher ? t-t-t...tog du ann..eh... Hehe : vinke :: rock :

Øve il noge aent !

Paypal....fillen det e for noge ?

Vært på tynneren igjen nå Fredrik...: klø :: rolleyes

Paypal e ein betalingtjeneste.. Gjør det lettere med utlandsbetalinger og betalinger generelt, de har kjøps sikkerhet osv osv.. Ein av de største fordelene syns eg e hurtigheten i betalingen...

Har brukt paypal i sikkert 5 år hvis ikkje mer, e jaffall stor fornøyd med di :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har isje våre på tynnern nei , men hvis du forsto det eg skreiv rektigt, så forsto du sikkert at eg bare sko prøva å gjer litt løye udav det ;) ! Men eg forsto egentlig isje helt kem HU er. E det ei dama så jobbe hos Felgenfuhs, eller har HU noge med det her paypal-opplegge å gjer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla ein del med hu hos Felgenfuchs, og hu har ekstremt god service

Eg har isje våre på tynnern nei , men hvis du forsto det eg skreiv rektigt, så forsto du sikkert at eg bare sko prøva å gjer litt løye udav det ;) ! Men eg forsto egentlig isje helt kem HU er. E det ei dama så jobbe hos Felgenfuhs, eller har HU noge med det her paypal-opplegge å gjer ?

Nei det e jammen ikkje lett å verr Fredrik idag :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det ikke bli litt snø igjen snart... eller ka seie du Kjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.