#2601 Skrevet Januar 11, 2009 Skal alle i stavanger regionen kjøre bbs rs nå. Hmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2602 Skrevet Januar 11, 2009 Skal alle i stavanger regionen kjøre bbs rs nå. Hmm.... hehe, første jeg tenkte og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2603 Skrevet Januar 11, 2009 Skal alle i stavanger regionen kjøre bbs rs nå. Hmm.... Enten RS eller Helios 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2604 Skrevet Januar 11, 2009 Hehe, kanskje eg sko hatt helios på gtien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2605 Skrevet Januar 11, 2009 Hehe, kanskje eg sko hatt helios på gtien? Jeg la igjen noen felger til deg hos Kluge idag tidlig hvis du ikke vet det allerede;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2606 Skrevet Januar 11, 2009 Javel, siste frist for å mella seg på turen t Wörthersee e i mårå... så e ennå kjangs for å slenga dåkk på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=142116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2607 Skrevet Januar 12, 2009 Jeg la igjen noen felger til deg hos Kluge idag tidlig hvis du ikke vet det allerede;) Aha, det var der de havnet ja. Hehe.. Fikk bare beskjed om at de kom til en kompis av meg. Hehe.. Begynte litt å lure hvilken. Men helt topp Bjørnar! : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2608 Skrevet Januar 14, 2009 Såg du det va eg så kjørte firhjuler idag Mr. OK pluss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2609 Skrevet Januar 14, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1493195#post1493195 Btw. ingen så ha komt me sladder om d så skjedde på Bil og Maskin for ei uga si? trodde d sko komma me ein gong eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2610 Skrevet Januar 14, 2009 Ka så skjedde på bil og maskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2611 Skrevet Januar 14, 2009 Kanskje de fikk inn en - 02 Audi A4 Avant 1,9tdi som fjusket? hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2612 Skrevet Januar 14, 2009 Såg du det va eg så kjørte firhjuler idag Mr. OK pluss? såg nok det.. venta på at du skulle slippe meg ut men den gang ei.. ungdommen nå til dags!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2613 Skrevet Januar 14, 2009 Heheh. Sånn eg har forstått d så va d ein lærling så sko skifta turbo på ein touran. D jekk visst fint fram t han sko ta bilen på prøvetur... då klarte han å velta og lanna på take 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2614 Skrevet Januar 14, 2009 Heheh.Sånn eg har forstått d så va d ein lærling så sko skifta turbo på ein touran. D jekk visst fint fram t han sko ta bilen på prøvetur... då klarte han å velta og lanna på take Stemme d. Vet kem d va og:D va vist stål is å rett i ein fortauskant å så på tage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2615 Skrevet Januar 14, 2009 Du vett kem d va, og eg vil veda kem d va Men uansett, sjangs for noge bilde i mårå Tysse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2616 Skrevet Januar 14, 2009 Må sjå på vere å om eg ska jobba men e me hvis begge dele går i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2617 Skrevet Januar 15, 2009 E dår någen andre enn meg, Christopher å Hein som ska opp t Funäsdalen på isbanekjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2618 Skrevet Januar 15, 2009 Sko gjerna vert me, men det blir litt for dyrt for meg som akkuratt har kjøp hus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2619 Skrevet Januar 15, 2009 Sko gjerna vert me, men det blir litt for dyrt for meg som akkuratt har kjøp hus! Tippe hotellene e ganske fulle og nå E jo bare 2 uker t d brake løs:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2620 Skrevet Januar 15, 2009 Her ska eg ligga å kosa meg den 10 mars!!!! http://www.startour.no/feriereiser/mexico/playacar/hotell-riu-tequila/?season=vinter-08-09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2621 Skrevet Januar 15, 2009 Her ska eg ligga å kosa meg den 10 mars!!!! http://www.startour.no/feriereiser/mexico/playacar/hotell-riu-tequila/?season=vinter-08-09 Så ut som en skikkelig sånn billig pakke tur også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2622 Skrevet Januar 15, 2009 Finni: Om du e blinde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2623 Skrevet Januar 15, 2009 Finni:Om du e blinde? Ka nå???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2624 Skrevet Januar 15, 2009 Ka nå???? Traff deg me essoen i tjensvoll krysset i bakken der, va kun en mann på firhjuler så veifta å burta, men Finni såd nok i sin egen verden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2625 Skrevet Januar 15, 2009 Her ska eg ligga å kosa meg den 10 mars!!!! http://www.startour.no/feriereiser/mexico/playacar/hotell-riu-tequila/?season=vinter-08-09 Heis Nei Etasjer 1-2 Om di tror eg hadde gått opp ein etasje! Stryg d! Såg digg ud, greit eg invitere megsjøl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...