Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Finni satt vel og telte skjorteknapper som vanlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff deg me essoen i tjensvoll krysset i bakken der, va kun en mann på firhjuler så veifta å burta, men Finni såd nok i sin egen verden...

haha eg satt nok litt i min egen verden der ja... Ikkje vande me å se itte folk på moped eg vet du : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni satt vel og telte skjorteknapper som vanlig :)

hehe på hun dama i bilen som kom i mot :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wuhuu då va bilen min blitt litt lave igjen å Steffen fekk festa sin siste vakum slange i går sånn at turbotrykket blei normalt igjen :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg antar at siden ingen svarte på om di sko t Funäsdalen i slutten av måneden så e dår ingen så ska opp utenom meg, Christopher og Hein?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen godtfolk som skal begi seg på fylla i dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg antar at siden ingen svarte på om di sko t Funäsdalen i slutten av måneden så e dår ingen så ska opp utenom meg, Christopher og Hein?

Nei, ska ikje eg i vhert fall... Hekje økonomi t d desv. Kom eit uventa clutchbytte.... : bh :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ska ikje eg i vhert fall... Hekje økonomi t d desv. Kom eit uventa clutchbytte.... : bh :: bh :

Ai, den e litt kjibe:(

Jaja, for å se på d litt positivt så bler d jo lenge t du trenge å skifta den igjen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai, den e litt kjibe:(

Jaja, for å se på d litt positivt så bler d jo lenge t du trenge å skifta den igjen;)

Forhåpentligvis ikje 2mnd sånn som sist.. hehe.. :) Men håbe dokke storkose dokke, bli nok kjempeartig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank: Eg fikk fiksa det 2bars ladetrykk problemet:) Va någe lekk i ein vakuumslage.

Så nå e alt i orden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E dår någen andre enn meg, Christopher å Hein som ska opp t Funäsdalen på isbanekjøring?

Dvs Hein har ledig passasjer sete?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs Hein har ledig passasjer sete?

nja, han kjøre opp t røros i bjynnelsen av den ukå åsså kjøran t Funäsdalen ittepå... men du kan jo sidda på bagi hos meg, så kan d jo ver Hein har plass t deg på veien hjem igjen... Hør me Hein om d...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, han kjøre opp t røros i bjynnelsen av den ukå åsså kjøran t Funäsdalen ittepå... men du kan jo sidda på bagi hos meg, så kan d jo ver Hein har plass t deg på veien hjem igjen... Hør me Hein om d...

Ligga bagi der å pusta på de peanutt fjertane dåkkårs i mangfoldige timer mens me hompe oppigjønå norges langstrakte land... hmm va litt fristanes :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Har passasjer begge veier faktisk. En kompis som også skal hjem en tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligga bagi der å pusta på de peanutt fjertane dåkkårs i mangfoldige timer mens me hompe oppigjønå norges langstrakte land... hmm va litt fristanes :)

He he. Har passasjer begge veier faktisk. En kompis som også skal hjem en tur.

Jaja, finni, dår e sikkert plass t deg på vei hjem og, hehe! Du får då i oppgave å ver fotograf, både mens eg ligge sieslengs på banen og på turen fram å tbage;)

(d e forresten muligt å åpna vinduene bag hvis peanøttfjertene våre inneholle for mye CO2, hehehe)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slutta å tøffa deg på motorveien christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel Gratulera Kjell med nok ein grønn golf, dog i bedret utgave.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel Gratulera Kjell med nok ein grønn golf, dog i bedret utgave.. ;)

Halloooo, Kjell, kom me bilder! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloooo, Kjell, kom me bilder! :)

La nå gutten få komma hjem fusst, han tror han har klart å handla bil uden at me vett det ;)

Han e stuck på hotell i Bergen ifølge mine kilder :D:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heis Nei

Etasjer 1-2

Om di tror eg hadde gått opp ein etasje! Stryg d! :P

Såg digg ud, greit eg invitere megsjøl? ;)

Hiv dg på Tysse!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.