#2626 Skrevet Januar 15, 2009 Finni satt vel og telte skjorteknapper som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2627 Skrevet Januar 15, 2009 Traff deg me essoen i tjensvoll krysset i bakken der, va kun en mann på firhjuler så veifta å burta, men Finni såd nok i sin egen verden... haha eg satt nok litt i min egen verden der ja... Ikkje vande me å se itte folk på moped eg vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2628 Skrevet Januar 15, 2009 Finni satt vel og telte skjorteknapper som vanlig hehe på hun dama i bilen som kom i mot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2629 Skrevet Januar 15, 2009 Ja var vel det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2630 Skrevet Januar 16, 2009 Wuhuu då va bilen min blitt litt lave igjen å Steffen fekk festa sin siste vakum slange i går sånn at turbotrykket blei normalt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2631 Skrevet Januar 16, 2009 Så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2632 Skrevet Januar 16, 2009 Eg antar at siden ingen svarte på om di sko t Funäsdalen i slutten av måneden så e dår ingen så ska opp utenom meg, Christopher og Hein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2633 Skrevet Januar 16, 2009 Noen godtfolk som skal begi seg på fylla i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2634 Skrevet Januar 16, 2009 Eg antar at siden ingen svarte på om di sko t Funäsdalen i slutten av måneden så e dår ingen så ska opp utenom meg, Christopher og Hein? Nei, ska ikje eg i vhert fall... Hekje økonomi t d desv. Kom eit uventa clutchbytte.... : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2635 Skrevet Januar 16, 2009 Nei, ska ikje eg i vhert fall... Hekje økonomi t d desv. Kom eit uventa clutchbytte.... : bh : Ai, den e litt kjibe:( Jaja, for å se på d litt positivt så bler d jo lenge t du trenge å skifta den igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2636 Skrevet Januar 16, 2009 Ai, den e litt kjibe:( Jaja, for å se på d litt positivt så bler d jo lenge t du trenge å skifta den igjen;) Forhåpentligvis ikje 2mnd sånn som sist.. hehe.. Men håbe dokke storkose dokke, bli nok kjempeartig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2637 Skrevet Januar 16, 2009 Frank: Eg fikk fiksa det 2bars ladetrykk problemet:) Va någe lekk i ein vakuumslage. Så nå e alt i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2638 Skrevet Januar 16, 2009 Inn til hjernen da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2639 Skrevet Januar 16, 2009 E dår någen andre enn meg, Christopher å Hein som ska opp t Funäsdalen på isbanekjøring? Dvs Hein har ledig passasjer sete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2640 Skrevet Januar 16, 2009 Dvs Hein har ledig passasjer sete? nja, han kjøre opp t røros i bjynnelsen av den ukå åsså kjøran t Funäsdalen ittepå... men du kan jo sidda på bagi hos meg, så kan d jo ver Hein har plass t deg på veien hjem igjen... Hør me Hein om d... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2641 Skrevet Januar 16, 2009 Någen så trenge DVD-spelar forresten? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144344 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2642 Skrevet Januar 16, 2009 nja, han kjøre opp t røros i bjynnelsen av den ukå åsså kjøran t Funäsdalen ittepå... men du kan jo sidda på bagi hos meg, så kan d jo ver Hein har plass t deg på veien hjem igjen... Hør me Hein om d... Ligga bagi der å pusta på de peanutt fjertane dåkkårs i mangfoldige timer mens me hompe oppigjønå norges langstrakte land... hmm va litt fristanes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2643 Skrevet Januar 16, 2009 He he. Har passasjer begge veier faktisk. En kompis som også skal hjem en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2644 Skrevet Januar 16, 2009 Selger en bærbar hidden hvis noen trenger en billig en http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144386 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2645 Skrevet Januar 17, 2009 Ligga bagi der å pusta på de peanutt fjertane dåkkårs i mangfoldige timer mens me hompe oppigjønå norges langstrakte land... hmm va litt fristanes He he. Har passasjer begge veier faktisk. En kompis som også skal hjem en tur. Jaja, finni, dår e sikkert plass t deg på vei hjem og, hehe! Du får då i oppgave å ver fotograf, både mens eg ligge sieslengs på banen og på turen fram å tbage;) (d e forresten muligt å åpna vinduene bag hvis peanøttfjertene våre inneholle for mye CO2, hehehe)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2646 Skrevet Januar 17, 2009 slutta å tøffa deg på motorveien christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2647 Skrevet Januar 17, 2009 Får vel Gratulera Kjell med nok ein grønn golf, dog i bedret utgave.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2648 Skrevet Januar 17, 2009 Får vel Gratulera Kjell med nok ein grønn golf, dog i bedret utgave.. Halloooo, Kjell, kom me bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2649 Skrevet Januar 17, 2009 Halloooo, Kjell, kom me bilder! La nå gutten få komma hjem fusst, han tror han har klart å handla bil uden at me vett det Han e stuck på hotell i Bergen ifølge mine kilder :evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2650 Skrevet Januar 18, 2009 Heis Nei Etasjer 1-2 Om di tror eg hadde gått opp ein etasje! Stryg d! Såg digg ud, greit eg invitere megsjøl? Hiv dg på Tysse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...