Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hehe... Ja, stemme vell godt nok d at eg he fått mg ein t bil.. Eller strengt tatt e d vell damå som he fått sg bil. I og med at hu ikje e heima i ugedagene så blir det min bil då.. Hehe.. :D Ska me sjå om me får finne ngn bilda..

Blei ikje hotell i bergen aligavell for me fant ud at fergene egentlig gjekk heiile tiå. Blei besøg av bestemora av kånå i stedet for. Hehe..

He bare ngn bilda i frå salgsannonsen sian me akkurat kom heim i frå bergen for eit par tima sian. :)

Bilen e ein 1999mod Golf 4 Higline med bl.a skinnratt, sportsstoler, el vindusheiser, ac og så videre.. :)

86_1757736235.jpg

86_715579546.jpg

86_1601234334.jpg

86_1212998920.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La nå gutten få komma hjem fusst, han tror han har klart å handla bil uden at me vett det ;)

Han e stuck på hotell i Bergen ifølge mine kilder :D:evil:

Ng ane mg kem kilden e... va ikje så mange som som visste me va i bergen... hehe.. :P ennå færre som visste at planen var hotell t å begynna me.. hehe.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, forklar det barnesetet ;)

Hva skjer Kjell?? : klø : Er det bollings i ogen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, heldigvis e d ikje mitt! ;) Litt tidligt for det ennå. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko akkurat til å sei det sama...Hehe : smil :: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet, d e godt du passe på at d går i VAG;)

Menne, eg bler litt forundra at de som selle bilen isje gidde å jør an reine inni før di tar bilder... Eg tenke me ein gang at dette e någen slakke jævler så isje gidde å ta vare på bilen sin når eg sånne bilder...

Gravsjede golv og dash, ratte på hall åtta, offh, neinei, eg hadde aldri tårt å sella bilen sånn, hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet, d e godt du passe på at d går i VAG;)

Menne, eg bler litt forundra at de som selle bilen isje gidde å jør an reine inni før di tar bilder... Eg tenke me ein gang at dette e någen slakke jævler så isje gidde å ta vare på bilen sin når eg sånne bilder...

Gravsjede golv og dash, ratte på hall åtta, offh, neinei, eg hadde aldri tårt å sella bilen sånn, hehe!

Hvis eg tolke dette rektigt nå, så seie du at det e greit å kjøra ront i ein gravsjeden bil,

bare ikkje la ann verr sjeden når du ska ta bilder te salgsannonsen? :nana::D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis eg tolke dette rektigt nå, så seie du at det e greit å kjøra ront i ein gravsjeden bil,

Hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, faen lera deg å tolka du;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slutta å tøffa deg på motorveien christer

Va denne t meg? :D kor keti? va vel iche den det slappe a4 1,9 diselen eg slurte ifra på fredagen? hahahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som tar på seg "småjobber" ? Skulle hatt pris på ut og inn med en audi motor. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som tar på seg "småjobber" ? Skulle hatt pris på ut og inn med en audi motor. :D

Ka nå du har planer om Steffen? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va a6en bolka ^^ front fanger, frontskjerm å bagskjerm har fått seg ein tur i autoverne itte snø me stål is onna :D va enten valge mudlå frontfanger å front skjerm elle heila siå så nå må eg ha nogen så e goe å fixa(andrè) å lakka ann ijen. Nogen så he peiling ke feil melling bilen får når både Esp å Abs lyse tenne seg onna kjøring? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo iche rat look uden nogen skader å skavanker :D holt jo 25kmt meeenn neeeiiida ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka nå du har planer om Steffen? :)
Tror min tar kvelden snart. Itte den kvelden eg opplevde 2bars helvette når ein slange hoppa av.

Masse blårøyg og går heilt funcky nå :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer Tysse: Det var da kip da. :( Men det blir nok bra igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror min tar kvelden snart. Itte den kvelden eg opplevde 2bars helvette når ein slange hoppa av.

Masse blårøyg og går heilt funcky nå :S

Stian Sele (http://www.sstuning.no) tar ca. 600kr timen inkludert moms, så du kan jo høre med han hvor mye han skal ha for motorbytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer Tysse: Det var da kip da. :( Men det blir nok bra igjen.

ja satser på det : rolleyes er vel nå jeg må pønske ut nyeplaner siden bilen må i lakk boksen igjen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må du ikke bruke for mye penger på a6 en slik det ikke er noe igjen te golf1 en. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeida :D må bare få ann i ein bruganes stand ijen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiaiai Tysse... kjedeligt å lesa, men sånn e d når me bor på Ålgård og har snøføre stort sett heila åre: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.