Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

150hk, turbo kammer osv er byttet ;)

Eneste som mangler er en liten chip hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

få deg ein sånn:

Hmm.. Jeg har jo en Caddy, så ut som et passende prosjekt..! :) Det kan jo ikke gå feil..! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Franki boy!!! :D Genial trekkbil dette da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska sei. Andre og så kjøpe a6 quattro. Gratla. Eg fekk nettopp ein 99 a6 1,8TQ! ;) Ska du bygga om te navi eller har du original navi i bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom to innlegg rett før mitt her jo. Adre så har lite å gjør på jobb eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er navi i den, men ikke den store med skjerm. Og det må jeg ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

150hk, turbo kammer osv er byttet ;)

Eneste som mangler er en liten chip hehe

Jeg kan jo sjekke med Aligator om han har software til denne, AFB motoren du har regner jeg med?

Har også mast endel på kermatdi ang. større dyser til denne motoren, men de får aldri svar fra Fratelli Bosio som lager trimdyser :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke hvordan motorkode det er på denne, får sjekke når jeg får ho i hende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ikje så veldig mye å gjer idag egentlig.. Litt slapt.. Hehe..

Akkurat hatt besøg av Klugen og Petter Hetland.. :) Kjekt me besøg på sånne daga.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom to innlegg rett før mitt her jo. Adre så har lite å gjør på jobb eller??

Ekje alle som e på jobb vettu :D: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer den rett inn da? uten å koble om noe osv? Og den kan lese dvd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer den rett inn da? uten å koble om noe osv? Og den kan lese dvd?

Siden du ikke har enkel "DIN-1" i din bil slipper du å bygge om å fjerne et vippe deksel som er på A6'ene med enkel spiller. Det skal være plug & play med alt siden du fra før har gps.

Spilleren støtter ikke DVD nei, men du kan koble til dvd spiller i stede for cd magasin. Evt ps2 osv...

Den støtter derimot SD minnekort og spiller mp3. 3D kart og dobbel radio tuner for bedre mottak.

Slik DVD spiller mener jeg du får kjøpt for en tusing ca...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passe sånnen du har i min finni, må jo bytta konsol å det der greiene, en spelaren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel passe hvis du ikke prøver å sette det inn feil vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000mod a6 2,5tdi quattro :)

Gratla kjempebil så lenge det ikke er trøbbel med motoren. manuell ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passe sånnen du har i min finni, må jo bytta konsol å det der greiene, en spelaren?

Nei lik min passe kun i VW (å skoda) desverre.. RNS-E e det mest fancy dåkkår audifolk kan få av orignalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla kjempebil så lenge det ikke er trøbbel med motoren. manuell ?

fullutstyrt dvs tiptronic og giring på rattet : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka som e plassert under cd magasinet? Ser ut som ein cd slot av et eller annet slag.

DVD spiller? (var det skjermer i nakkestøttene på den?)

Følger det med dokumentasjon på kambytte etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva måtte du gi for den Frank?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du ikke har enkel "DIN-1" i din bil slipper du å bygge om å fjerne et vippe deksel som er på A6'ene med enkel spiller. Det skal være plug & play med alt siden du fra før har gps.

Spilleren støtter ikke DVD nei, men du kan koble til dvd spiller i stede for cd magasin. Evt ps2 osv...

Den støtter derimot SD minnekort og spiller mp3. 3D kart og dobbel radio tuner for bedre mottak.

Slik DVD spiller mener jeg du får kjøpt for en tusing ca...

Min er allerede bygd om til dobbel din. Altså ikke levert original. Jeg har den gamle navien med skjerm som man kan vippe. Vil den som du linker til passe rett inn i min og kanskje? Er litt irriterendes at det ikke er mulighet for sd kort eller usb på disse gamnle naviene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse,

fant ikkje noe diagram av mekanisk boost controller på TDi med vnt turbo, men kan forklara det :)

Du koble ventilen i tillegg te N75 for å regulere ned ladetrykkpeaks. Kan ikkje bruke mekanisk boost controller aleina pga. vakumstyringå.

"Trykk inn" på boost controller kobles til en plass du har ladetrykket, så nærme turbo som mulig for å unngå forsinkelser (intercooler slange el. l.)

"Trykk ut" på boost controller T'es inn på vakum slangen mellom N75 og vakumaktuatoren på turbo.

På denne måten så vil boost controlleren slippe gjennom trykk som overstiger det innstillte forspennet på kuleventilen og kansellere vakum signalet ut fra N75 til ladetrykket er nede på rett nivå igjen.

Kan logga ladetrykksresponsen med og uten med Vag-Com for å sjekka effekten, men en mekanisk ventil reagere kjappere enn magnetventilen og ska fjerna ladetrykkspeaks og gi deg gjevnare respons.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka som e plassert under cd magasinet? Ser ut som ein cd slot av et eller annet slag.

DVD spiller? (var det skjermer i nakkestøttene på den?)

Følger det med dokumentasjon på kambytte etc?

er til navien, og det på andre siden er til bose subben. Ikke skjermer i nakkestøtter.

dokumentasjon i hue å rævva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.