#2901 Skrevet Februar 7, 2009 Filmer av golf 3 "gubbebil" syncro OPS! Mobilkvalitet er link til mappå mi på photobuket fikk ikke til å legge filmen direkte http://s188.photobucket.com/albums/z139/pixxxl/?action=view¤t=Video008.flv http://s188.photobucket.com/albums/z139/pixxxl/?action=view¤t=Video007.flv http://s188.photobucket.com/albums/z139/pixxxl/?action=view¤t=Video006.flv http://s188.photobucket.com/albums/z139/pixxxl/?action=view¤t=Video005.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2902 Skrevet Februar 7, 2009 Her e det bil te deg Frank, synd du akkurat har handla http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146453 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2903 Skrevet Februar 7, 2009 Ikke friste med sånne 4x4 sladde filmer da! Masse snø her inne i Årdal også, og passaten står på verksted. : gråter : Typisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2904 Skrevet Februar 8, 2009 I mårå blir det ein liden fotoaksjon ut på ittemiddagen, hvis folk vil bli me!!! Ta kontakt på 97514441 Samlast feks 16:00 på esso tjensvold... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2905 Skrevet Februar 8, 2009 Jeg er med, nå som jeg kan navigere meg fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2906 Skrevet Februar 8, 2009 Komme eg og, bilen e ikkje akuratt så mye å ta bilde av, men trenge lufteturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2907 Skrevet Februar 8, 2009 Kjeme nok eg au.. Må nok vaska bilen fusst då.. hehe.. For den ser ikje ud nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2908 Skrevet Februar 8, 2009 (endret) Nå trenge dokk isje hilsa på passaten min langs veien lengre, når dokk treff ann Det e memligt isje eg så kjøran lengre. Blei selt i dag klokkå 14.00 til mann på Sola Må sei det va litt trist å se ann reisa avgårde i dag, sjøl om eg va innstillt å forbredt på å selga ann, me tanke på alt den tiå å sjelå eg har lagt ner i bilen Men livet går videre for det.... Nå står den røde audien klar i garasjen til å kjøras ud, å endå ett prosjekt ska påbegynnas Nye prosjekttråd komme snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2909 Skrevet Februar 8, 2009 Gratulera me salg av bilen då! Blir sikkert gromt me C4!!1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2910 Skrevet Februar 8, 2009 Grattis Freddy! Ska lova å aldri hilsa på den blåe Passaten igjen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2911 Skrevet Februar 8, 2009 Grattis Freddy! Ska lova å aldri hilsa på den blåe Passaten igjen :D .....??....... Ikke blitt helt edru enda? (har blå passat jeg også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2912 Skrevet Februar 8, 2009 Lyst å prøva på litt fotospots rundt forus å stavanger sentrum i dag. Pluss muligens tunnellen hvis det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2913 Skrevet Februar 8, 2009 Noen fotospots med masse snø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2914 Skrevet Februar 8, 2009 Noen fotospots med masse snø? Se hva vi finner men begynner å minke litt.. Hvordan ser det ut på Rennesøy? Fått brøyta veiene nå eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2915 Skrevet Februar 8, 2009 Eg trur eg tar meg en tur eg og for morroskyld. Forsatt Esso tjensvold? Spørst om eg ikke legger varmedressen baki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2916 Skrevet Februar 8, 2009 .....??....... Ikke blitt helt edru enda? (har blå passat jeg også) haha, jaja, sånn kan det gå.. Får vel slutte å kalle hann Freddy da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2917 Skrevet Februar 8, 2009 Esso tjensvoll ja! Kjører bort dit nå... Holder nok igjen en stund for å samle de som har meldt sin ankomst. Uansett når dere oss på mitt nr 97514441 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2918 Skrevet Februar 8, 2009 (endret) Gratulera me salg av bilen då! Blir sikkert gromt me C4!!1 Takk for det... Ja, eg glede meg til å setta igang å resturera litt...det er nemligt enn del så må gjørs for å få ann i ann i tipp topp stand, slik eg vil ha ann....men for det mesta er det bare kosearbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2919 Skrevet Februar 8, 2009 Clutch og drivverk holdt heilt hjem Go bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2920 Skrevet Februar 8, 2009 hehe... Det er jo tross alt VAG: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2921 Skrevet Februar 8, 2009 holdt her og.. noen koselyder må vi regne med.. Skal vi lage en egen tråd for bildene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2922 Skrevet Februar 8, 2009 (endret) hehe... Det er jo tross alt VAG: klø : Ette 8 år med VAG så tar eg ingenting som ein selvfølge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2923 Skrevet Februar 8, 2009 Syns bildane fortjene ein egen tråd ja! Hehe.. Sjefs å ver ude idag! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2924 Skrevet Februar 8, 2009 Va det noen så filma i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2925 Skrevet Februar 8, 2009 Mekke egen tråd ja!! Stemme eg for! "Vintertreff i Stavanger 2009" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...