#2951 Skrevet Februar 11, 2009 Pans labyrint!!! Vær forberedt på at den er på spansk. Kanon film. The orphenage ska og være bra. Har ikkje turt å se den enda! Tenkte eg sko se den i morgen... Hmm, då måtte eg hatt norske tekst, spansken min e isje så god så den ein gang va... Men då e jo d type film eg kan leia då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2952 Skrevet Februar 11, 2009 begge disse er bra i allefall. En annen du burde se er outlander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2953 Skrevet Februar 12, 2009 Der e jo norsk tekst på de! Men eg blei litt skuffa når de va på spansk. Men det gjekk ganske greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2954 Skrevet Februar 12, 2009 Der e jo norsk tekst på de! Men eg blei litt skuffa når de va på spansk. Men det gjekk ganske greit... Hehe, isje når du isje kjøbe filmen, eg pleie isje å kjøba... tog du an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2955 Skrevet Februar 12, 2009 Hehe... Du får nå tekst på mange av de og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2956 Skrevet Februar 12, 2009 Hehe... Du får nå tekst på mange av de og! Ja, sansynligvis engelsk, men d funke jo og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2957 Skrevet Februar 12, 2009 Satt å leste i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146837 Fekk jækla lyst på RS4 plutselig kjente eg:) Ringte t å me å hørte på forsikring, va isje så gale, 14700kr for full kasko, 70% 1.år, 25000km å 4000 egenandel:) D va ein 2001 modell eg sporte på då... D va hos gjensidige seff, e ingen andre så ville ha forsikra den bilen på meg, hehe! Hoho, d krible i meg! VIL HA:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2958 Skrevet Februar 12, 2009 Få det hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2959 Skrevet Februar 12, 2009 har nok isje råd ennå, men om et par år så har eg råd tenke eg:) Må få betalt ner restgjeldå så komme itte huse nå, pluss kjøba meg ein leilighet, så bler d RS4 ittepå håpe eg, hehehe! Offh, eg hate når eg plent ska gå inn å sikla på biler asså, d e isje bra for helså, risikere å ble deprimerte:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2960 Skrevet Februar 12, 2009 Den nye e jo og lekker, hadde eg bare hatt pengane: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2961 Skrevet Februar 12, 2009 FÅ DET HEIM ROBIN! hehe... Den nye altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2962 Skrevet Februar 12, 2009 FÅ DET HEIM ROBIN! hehe... Den nye altså... Du får ordna meg ein feide rabatt så ska eg sikkert få d t:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2963 Skrevet Februar 12, 2009 prosjektråd om gamle bilen din Stian:) og Øyvindhttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/219308-owyj-daihatsu-charade-g11-turbo-langtidsprosjekt.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2964 Skrevet Februar 12, 2009 Offh, eg hate når eg plent ska gå inn å sikla på biler asså, d e isje bra for helså, risikere å ble deprimerte:P Omtrent som en kollega av meg det. Hadde lyst på ny bil nå, så sa jeg at han måtte ta seg en tur på Fjetland å se litt, spesielt på Polo el Golf Cross. Nei, det kunne han ikke gjøre. Spurte "hvorfor ikke?". "Nei, da kjøper jeg bare ny bil da." Hadde visst gjort det ett par ganger. Gått inn til forhandler "bare" for å se, og gått derfra med kontrakt i baklomma. He he he. Men er enig at en kan bli deprimert av å se på biler ja. Mye som frister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2965 Skrevet Februar 12, 2009 Omtrent som en kollega av meg det. Hadde lyst på ny bil nå, så sa jeg at han måtte ta seg en tur på Fjetland å se litt, spesielt på Polo el Golf Cross. Nei, det kunne han ikke gjøre. Spurte "hvorfor ikke?". "Nei, da kjøper jeg bare ny bil da." Hadde visst gjort det ett par ganger. Gått inn til forhandler "bare" for å se, og gått derfra med kontrakt i baklomma. He he he. Men er enig at en kan bli deprimert av å se på biler ja. Mye som frister. Hehe, eg e isje fullt så galen, eg kan gå innom t ein forhandler uden å kjøba någe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2966 Skrevet Februar 12, 2009 prosjektråd om gamle bilen din Stian:) og Øyvindhttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/219308-owyj-daihatsu-charade-g11-turbo-langtidsprosjekt.html Ler så eg grine!!!! Sattan så morsomt! Godt han va seriøs om å ta vare på bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2967 Skrevet Februar 12, 2009 Sivilpurken yppa seg mod meg i går kvell på motorveien, hehe! d va den der Saaben di har, sedan utgave... d heila starta me at eg låg jevnt å trutt i 110 (ifølge GPS bare 102) fra sandnes og innover mot stavanger. eg passerte han rett me kvaddå... så har han låge et stykke bak meg fram t me kom t tunnellane, då bjynte han å kjøra fortare, såg an nærma seg i speile, hehe... Så tenkte eg, hmm... eg såg nettopp et bilde i aviså av politie inni ein Saab, å la då spess merke t kamera han hadde rett me speile... hmm, kan d ver onkel eg har fått bag meg tenkte eg:) jaja, tenkte eg, eg holt den same farten min eg, så kom an opp på siå av meg å bare låg der å yppa, satan eg hadde lyst t å trø an:D MEN, så ser eg den svarte boksen me speile å den skjermen an har i midtkonsollen, haha tenkte eg, du får isje ta meg på den måden, hehe!!! Så kjørtan forbi meg, la seg inn foran meg å bremsa sånn at an låg relativt nærme meg i same fart... å då sko jo eg av motorveien på åsen, hehe, tippe han blei snytt der ja:D:D Verka isje så an gadd å bry seg me at eg faktisk låg 12km/t øve fartsgrenså då, å d e jo fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2968 Skrevet Februar 12, 2009 De var ikke like snille med meg og Petter når vi skulle hjem fra jobb for en stund tilbake. Da var det ikke sivilbil heller og det endte med 8000 i bot og forsiktig kjøring hjem igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2969 Skrevet Februar 12, 2009 Der va du griseheldig og marius! Hadde du truffet på feil mann der så hadde lappen forsvunnet i norn måneder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2970 Skrevet Februar 12, 2009 må regne med litt svinn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2971 Skrevet Februar 12, 2009 De var ikke like snille med meg og Petter når vi skulle hjem fra jobb for en stund tilbake. Da var det ikke sivilbil heller og det endte med 8000 i bot og forsiktig kjøring hjem igjen:) Hehe, ka gjorde du for å få 8000 i bot? Bare fart? Kor møye for fort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2972 Skrevet Februar 12, 2009 stavanger er bare bygd for slædding når det er snø. Har vel stort sett terrorisert alt som finnes av industriområder i distriktet. Til og med på klepp. Tror nok det er noen som får seg en overraskelse når de kommer på jobb i morgen for endel svinger begynner å bli bra preppa nå. muahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2973 Skrevet Februar 12, 2009 stavanger er bare bygd for slædding når det er snø. Har vel stort sett terrorisert alt som finnes av industriområder i distriktet. Til og med på klepp. Tror nok det er noen som får seg en overraskelse når de kommer på jobb i morgen for endel svinger begynner å bli bra preppa nå. muahaha Har vært i Aberdeen heile dagen, så null tid te leking Slædding og Tiptronic? Får håpa det holde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2974 Skrevet Februar 13, 2009 Tiptronic e gull Tror ikke at det blir noe problemer med det. Er deilig og ha venstre beinet ut av vinduet samtidig som man herjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2975 Skrevet Februar 13, 2009 Fekk regningen for omregistreringen på A6en i dag. Tror du ikkje an veie 1,7 tonn, og ligge i øvre avgiftsklasse!!! Må faen meg ut me 8400 kroner te staten! Va litt mer enn eg hadde reint me ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...