#2976 Skrevet Februar 13, 2009 Fekk regningen for omregistreringen på A6en i dag. Tror du ikkje an veie 1,7 tonn, og ligge i øvre avgiftsklasse!!! Må faen meg ut me 8400 kroner te staten! Va litt mer enn eg hadde reint me ja... Samme som jeg fikk det, ringte inn og ba de kjøsse meg, tror ikke det hjalp: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2977 Skrevet Februar 13, 2009 Fekk regningen for omregistreringen på A6en i dag. Tror du ikkje an veie 1,7 tonn, og ligge i øvre avgiftsklasse!!! Må faen meg ut me 8400 kroner te staten! Va litt mer enn eg hadde reint me ja... Samme som jeg fikk det, ringte inn og ba de kjøsse meg, tror ikke det hjalp: eek : Er dere overrasket?? Sånn er det her i landet Men jeg ville aldri flytta likevel. A6'en min står registrert med vekt på 1840kg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2978 Skrevet Februar 13, 2009 Ikke overrasket, visste jo forsåvidt det, men fortsatt like merkelig at det koster mere jo nyere bilen er. Er jo samme jobben uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2979 Skrevet Februar 13, 2009 Jeg var forberedt på 6400, som biler opp til 1600 kg får. Hadde aldri i verden trodd at den veide så mye... Men men. Koste å ver kar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2980 Skrevet Februar 13, 2009 Si 10 min pr bil = 6 biler reg i timen x si 4 timer = 6x8400 = 50400 x 4 = 201600,- Grei månedslønn det. 4 timer arbei med å sitte å klappre litt på en pc og cashe inn over 200 lapper. Men men, gjør meg ingenting, for vi har jo så mye gode veier i norge....... not...... Jeg slapp unna med "bare" 6400,- for Passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2981 Skrevet Februar 13, 2009 Eg slapp unna med 1500 for Caddyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2982 Skrevet Februar 13, 2009 Opprinnelig skrevet av Stian Egelandsdal Fekk regningen for omregistreringen på A6en i dag. Tror du ikkje an veie 1,7 tonn, og ligge i øvre avgiftsklasse!!! Må faen meg ut me 8400 kroner te staten! Va litt mer enn eg hadde reint me ja... Ja ja det blei 164814,-kr i registrering av den nye bilen min. jippi. heia norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2983 Skrevet Februar 13, 2009 Hehe... Det va jo billigt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2984 Skrevet Februar 13, 2009 Ka ti passe det at eg hente cdane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2985 Skrevet Februar 13, 2009 Hehe, ka gjorde du for å få 8000 i bot? Bare fart? Kor møye for fort? Nei vi tråkket litt på fra Forus mot stavanger ( så og si ingen biler på veien, la ikke merke til noen bak heller) Så når vi slakket ned inn mot stavanger rett før rundkjøringen inn mot sentrum ser jeg blålysene i speilet. Gikk altfor fort. Men i ettertid tror jeg nok de ikke hadde måling på meg. Siden de ga meg bot og ikke tok lappen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2986 Skrevet Februar 13, 2009 Ka ti passe det at eg hente cdane? Eg e på jobb mellom 12.00 og 16.00 i mårå hvis du e på forus. Har bilen då så du kan hente de då... Hvis det passe såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2987 Skrevet Februar 13, 2009 A6'en min står registrert med vekt på 1840kg..... Så mye? Såg på nye Outlanderen te far, den e registrert me 1770 inkl fører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2988 Skrevet Februar 14, 2009 Da var bilen solgt... Så er det bare å begynne å lete etter en ny:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2989 Skrevet Februar 14, 2009 Da var bilen solgt... Så er det bare å begynne å lete etter en ny:) Du veit at bilen din står her i bruktbilen hallen okka.. A3 2.0 TDI Quattro med S-line optikk, mørkegrå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2990 Skrevet Februar 14, 2009 Eg e på jobb mellom 12.00 og 16.00 i mårå hvis du e på forus. Har bilen då så du kan hente de då... Hvis det passe såklart. På jobb idag ja... Kjeme innom å drøse litt TV me dg! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2991 Skrevet Februar 14, 2009 Nei vi tråkket litt på fra Forus mot stavanger ( så og si ingen biler på veien, la ikke merke til noen bak heller) Så når vi slakket ned inn mot stavanger rett før rundkjøringen inn mot sentrum ser jeg blålysene i speilet. Gikk altfor fort. Men i ettertid tror jeg nok de ikke hadde måling på meg. Siden de ga meg bot og ikke tok lappen: klø : Ba du isje om å få se målingen??? : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2992 Skrevet Februar 14, 2009 Nei var egentlig litt glad jeg bare fikk bot, var litt i sjokktilstand kan du si:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2993 Skrevet Februar 14, 2009 Du veit at bilen din står her i bruktbilen hallen okka.. A3 2.0 TDI Quattro med S-line optikk, mørkegrå.. Ja kommer bort på mandag for å se på bil. Får se hva som skjer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2994 Skrevet Februar 14, 2009 Nei var egentlig litt glad jeg bare fikk bot, var litt i sjokktilstand kan du si:) Må ALLTID be om å få se målingen, det er standardregel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2995 Skrevet Februar 14, 2009 Ja kommer bort på mandag for å se på bil. Får se hva som skjer:) Guddi! Fekk du ordna batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2996 Skrevet Februar 14, 2009 Guddi! Fekk du ordna batteri? Fikk lånt lader av Stian i går, så da funket det fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2997 Skrevet Februar 14, 2009 Det va godt å hørra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2998 Skrevet Februar 14, 2009 hehe, satt å så litt på youtube, gammel film, men er like rå hver gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2999 Skrevet Februar 14, 2009 hehe, satt å så litt på youtube, gammel film, men er like rå hver gang... mmnnnja den jazza jo fint opp kjytlingen den ja, reiv jo helste skjinne av pylså, mmnnja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3000 Skrevet Februar 14, 2009 Nogen så vet kor di selle autosol?? sko hatt meg ei tuba asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...