#3026 Skrevet Februar 17, 2009 oidå, det va jo litt eg e glad eg ligge ennå i sengå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3027 Skrevet Februar 17, 2009 Eg brukte 1,5 time bare på å komme meg på bybrua. Og nesten 3 timer på å komme meg til forus... Men men. Litt kaos skade ingen. Gøy med 4 hjulsstrekk uansett. Sjøl om eg kjøre daihatsu i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3028 Skrevet Februar 17, 2009 2.45 min fra Tananger te Kleppe...JADDA, burde skjems av å være fra denne byen når det snør, folk kjører som snigler og alikevel krasjer di.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3029 Skrevet Februar 17, 2009 Man trenger aldri 4hjulstrekk... NEEEEIDA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3030 Skrevet Februar 17, 2009 Snødansen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3031 Skrevet Februar 17, 2009 Brukte en time jeg til Nærbø fra tjensvoll, mooro å ligge sidelengs på motorveien;) Men møtte to biler på feil side av midtrabatten fra tjensvoll til motorveien. En fyr kom feil veg gjennom rundkjøringa på klepp. Vurderte å mose bilen i han. Folk mister jo helt vettet bare det kommer litt snø.. Plutselig gjelder ingen trafikkregler lenger. http://www.aftenbladet.no/lokalt/988944/-_Verste_jeg_har_opplevd.html hahahahaha Verste han har opplevd ja:) Har vel ikke opplevd mye da. 5 cm med snø så er det fullt kaos. Kan ikke få sagt nok hvor tette i pappen folk blir på glatte veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3032 Skrevet Februar 17, 2009 Hahahahah er det mulig..???? " border="0" alt=""> Foto: Kim Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3033 Skrevet Februar 17, 2009 Det bildet har jeg sendt rundt til endel i dag. Typisk stavanger hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3034 Skrevet Februar 17, 2009 D e jo ganske lenge siden me fekk så møye snø på ein gang då! Eg kan isje huska sist veiene såg sånn ud... Men sakkan eg har kost meg i dag:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3035 Skrevet Februar 17, 2009 ja det er det kanskje.. Her på nærbø er det temmelig glatt nå. er klink is under nysnøen. Så hjelper ikke så mye med firhjulstrekk når en skal bremse ned å svinge av. er jo flere titals meter bremselengde på 20km/t. Kom en fykende over et fortau her nede isted.. så det kom til å gå galt når han hadde samme fart inn mot krysset som er vanlig på sommerføre. Han kjørte rav4, Virker som om de som kjører suv tror de fysiske lovene blir brutt når de har en stor 4hjulstrekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3036 Skrevet Februar 17, 2009 ja det er det kanskje.. Her på nærbø er det temmelig glatt nå. er klink is under nysnøen. Så hjelper ikke så mye med firhjulstrekk når en skal bremse ned å svinge av. er jo flere titals meter bremselengde på 20km/t. Kom en fykende over et fortau her nede isted.. så det kom til å gå galt når han hadde samme fart inn mot krysset som er vanlig på sommerføre. Han kjørte rav4, Virker som om de som kjører suv tror de fysiske lovene blir brutt når de har en stor 4hjulstrekker. Hehe! ja d stemme at folk flest me 4x4 tror at de kan kjøra akkorat så på tørt føre, ser d kvert einaste år: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3037 Skrevet Februar 17, 2009 Då blir det lokallagstreff i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3038 Skrevet Februar 17, 2009 regner vel vekk før en får sagt lokallagstreff tenker jeg:) Jobbe til 20.00 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3039 Skrevet Februar 17, 2009 Hahah sånn har de det på Jåttå: Me pleie vel aldri treffas før det uansett! E du nøben å sje vil ver me Petter? Kl 20:01 på megaflis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3040 Skrevet Februar 17, 2009 haha. jeg nei.. Er med på alt som er gale jeg:) eller rettere sagt: er med på alt til det går gale:) Ka?? har det blitt parkeringsplasser på veien på Jåttå? smart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3041 Skrevet Februar 17, 2009 Seriøst folken! Ska me ud å lega litt i kveld? De fleste ska jo men ka me å samkjøra det litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3042 Skrevet Februar 17, 2009 jeg har ikke tenkt å leke meg hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3043 Skrevet Februar 17, 2009 Eg e hvertfall med. Med mindre eg stikke te lyngdal å hente bil då! Men tror kanskje eg drøye det te veret e litt bedre ja. Klokken åtte på megaflis på forus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3044 Skrevet Februar 17, 2009 jeg har ikke tenkt å leke meg hvertfall Ikkje eg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3045 Skrevet Februar 17, 2009 Eg må jobba 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3046 Skrevet Februar 17, 2009 Eg må jobba Kor lenge då? Hiv deg me ittepå! Åtta på megaflis funke for meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3047 Skrevet Februar 17, 2009 Blir nok seint, uansett så gidder jeg ikke leke meg på parkplasser, mye bedre langs veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3048 Skrevet Februar 17, 2009 Ska'sje se vekk ifra at meg å Hein og stille:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3049 Skrevet Februar 17, 2009 Hehe sgo dokk setta dokk fast så har eg bil t å trekka dokk opp igjen med.. fundere sjøl om eg sga ut med valpen i kveld.. artig å veksla mellom rwd og 4x4 midt i en skrens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3050 Skrevet Februar 17, 2009 Hehe sgo dokk setta dokk fast så har eg bil t å trekka dokk opp igjen med.. fundere sjøl om eg sga ut med valpen i kveld.. artig å veksla mellom rwd og 4x4 midt i en skrens. Me så har firhjulstrekk kjøre oss aldri fast *host* (Ok, bare ein gong te nå i vinter ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...