#3101 Skrevet Februar 19, 2009 Gjett kim så ska kjøra BMW M5 E60 te helgå 5.0l V10 motor, 507hk/520Nm 0-100km/h på 4,7s 0-200km/h på 14,3s Toppfart uten fartsperre 330km/t Kjenne eg glede meg bittelitt for å sei det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3102 Skrevet Februar 19, 2009 Du har mye å glede deg til for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3103 Skrevet Februar 19, 2009 Du har mye å glede deg til for å si det sånn Me ska først kjøra bilen fra Gol te Bergen, 30 mil på vinterføre og fjellveier. Godt bilen har vinterknapp så begrense effekten te 400hk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3104 Skrevet Februar 19, 2009 Gol til bergen er jo en fin tur det. Fine veier over hemsedalsfjellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3105 Skrevet Februar 19, 2009 Nice Petter, kjenne eg blei litt misunnelige nå.. Fekk sitta på i Autofil M5en for noen år siden når E60 var heilt ny på markedet, var skamrått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3106 Skrevet Februar 19, 2009 Koffor ska du kjøra någe sånnt??? Eg og vill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3107 Skrevet Februar 19, 2009 Så noe gjenkjennelig i en heis på et hotell for litt siden. Bonus programmet til Czech Airlines heter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3108 Skrevet Februar 19, 2009 Haha... Dette må Petter ha fått godt betalt for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3109 Skrevet Februar 19, 2009 noen som har stjelt varemerket mitt? dette må få følger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3110 Skrevet Februar 19, 2009 Någen så har et motorfeste til golf 2 som di ikke trenger... tenker på det fremme...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3111 Skrevet Februar 19, 2009 Du skal ikke se bort fra att eg har. Kommer litt ann på motor og model er flere typer nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3112 Skrevet Februar 19, 2009 Åh, er det forskjell? Er til G60...eller 1H, trenger bare låne det til jeg får kjøpt nytt om du har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3113 Skrevet Februar 19, 2009 Så noe gjenkjennelig i en heis på et hotell for litt siden.Bonus programmet til Czech Airlines heter: Hahahah, konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3114 Skrevet Februar 19, 2009 Någen så har et motorfeste til golf 2 som di ikke trenger... tenker på det fremme...? eine eg har ett vibratech feste liggande, nytt. Så du kan få kjøpa billigt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3115 Skrevet Februar 19, 2009 eine eg har ett vibratech feste liggande, nytt. Så du kan få kjøpa billigt Framme eller bag? Tar det heilt sikkert eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3116 Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Gjett kim så ska kjøra BMW M5 E60 te helgå 5.0l V10 motor, 507hk/520Nm 0-100km/h på 4,7s 0-200km/h på 14,3s Toppfart uten fartsperre 330km/t Kjenne eg glede meg bittelitt for å sei det sånn Din heldegris Petter !!!! Kan isje eg åg få bli me på tur ? Hehe.... Hvis du isje vett det, så gjer sidestøttene i setene itte i svingane, itte kor fort å hardt du kjøre Go tur seie eg bare....Nyd det så lenge du kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3117 Skrevet Februar 19, 2009 Din heldegris Petter !!!! Kan isje eg åg få bli me på tur ? Hehe.... Go tur seie eg bare....Nyd det så lenge du kan Bilder av den aktuelle bilen må me jo legga ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3118 Skrevet Februar 19, 2009 Nice:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3119 Skrevet Februar 19, 2009 Nice !!!! Men keffer får du Petter kjøra sånt egentligt ?.....Har du handla ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3120 Skrevet Februar 19, 2009 Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3121 Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Nice !!!!Men keffer får du Petter kjøra sånt egentligt ?.....Har du handla ? Kompis av meg så solgte denna te ein kar for ei stund siden. Nå ska han selga han ein nye bil og ta M5en i innbytte (selga an videre). http://www.drømmebil.no Har ikkje handla desverre, men ska ikkje se bort i fra neste bil eg kjøpe blir ein BMW eller Porsche. Begynnt å planlegga litt om det blir bilbytte te høsten. Vurdere mye forskjelligt, Golf 4 150hk TDi 4-Motion, E46 330xd elle ein Carrera 4 kanskje (men med sistnevnte så må eg ha bil nummer to med plass te hundebur). Ein ting e ihvertfall sikkert. Eg ska aldri ha framhjulstrekk igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3122 Skrevet Februar 20, 2009 Sweet Petter... Hvis du likevel er i Bergen så kan jeg komme å sikle på den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3123 Skrevet Februar 20, 2009 Någen så har et motorfeste til golf 2 som di ikke trenger... tenker på det fremme...? Eller 2? jeg å trenger det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3124 Skrevet Februar 20, 2009 Sweet Petter... Hvis du likevel er i Bergen så kan jeg komme å sikle på den;) Send tlf nummeret ditt te meg, 454 25 015, så får me forhåpentligvis te noe på lørdagen før me havne i det bruna brennevinet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3125 Skrevet Februar 20, 2009 Fekk lyst te å ta ein roadtrip i helgå... Men det e møje ein har lyst te... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...