#3126 Skrevet Februar 20, 2009 Fekk lyst te å ta ein roadtrip i helgå... kor då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3127 Skrevet Februar 20, 2009 Må få ut info om alternativ møteplass her Tore!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3128 Skrevet Februar 20, 2009 kor då? Nei, te østlandet DAV foreksempel... (bare heilt tilfeldigt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3129 Skrevet Februar 20, 2009 Stikker til østlandet neste uke, er plass da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3130 Skrevet Februar 20, 2009 Stikker til østlandet neste uke, er plass da Når da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3131 Skrevet Februar 20, 2009 tar fri fredag tenker jeg og drar på torsdag og tilbake søndag elns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3132 Skrevet Februar 20, 2009 Eg reise jo te Bergen rett ette jobb i dag *On the road again* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3133 Skrevet Februar 20, 2009 Fekk lønn i dag, så nå e gewinde bestillt te syncroen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3134 Skrevet Februar 20, 2009 Fekk lønn i dag, så nå e gewinde bestillt te syncroen Ka slags du bestillte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3135 Skrevet Februar 20, 2009 Nei, te østlandet DAV foreksempel... (bare heilt tilfeldigt) DAV: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3136 Skrevet Februar 20, 2009 DAV: klø : Die Aller Værste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3137 Skrevet Februar 20, 2009 (endret) Ka slags du bestillte? AP Sportfahrwerke, har god erfaring med de fra før. Billig sett, ikke rustfritt eller hardhetsjustering, men skal være noen hakk over TA Technix, JOM, Jamex, GT-Cupline osv. Bestillte fra http://www.awesome-gti.co.uk, pundet er fortsatt lavt i forhold til krona. Blir visst laget på samme fabrikk som KW og Weitec (FK også?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3138 Skrevet Februar 22, 2009 (endret) Eirik Berentsen... Eg såg enn viss svarte passat stv me klubbmerke i dag i skeibakken, sto parkerte hos naboen, så hadde visning .... Ska dokk gjerna bli nermaste naboen min nå ? Eg bur i det kvida huset på siå me 2 parabola på veggen , nr 11 !!! Du såg gjerna den røde "nye" audien min og sto neri svingen, når dokk kjørte forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3139 Skrevet Februar 22, 2009 Eirik Berentsen...Eg såg enn viss svarte passat stv me klubbmerke i dag i skeibakken, sto parkerte hos naboen, så hadde visning .... Ska dokk gjerna bli nermaste naboen min nå ? Eg bur i det kvida huset på siå me 2 parabola på veggen , nr 11 !!! Du såg gjerna den røde "nye" audien min og sto neri svingen, når dokk kjørte forbi Stemme. Va på visning der i dag Der du bor altså. Såg ikkje audien din nei. Men når me sko gå fra visningen så kom Klugen kjøranes opp over bakken Kanskje han og såg på hus i nærheten? Litt dyre leilighet, men ganske fine. Så får se om eg legge inn et bud i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3140 Skrevet Februar 22, 2009 Stemme. Va på visning der i dag Der du bor altså. Såg ikkje audien din nei. Men når me sko gå fra visningen så kom Klugen kjøranes opp over bakken Kanskje han og såg på hus i nærheten? Litt dyre leilighet, men ganske fine. Så får se om eg legge inn et bud i mårå Hehe, me sko på visning på ganddal en aen plass, så såg me skilte så me bare kjørte ner for å se ke det va så va te salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3141 Skrevet Februar 22, 2009 Hehe, me sko på visning på ganddal en aen plass, så såg me skilte så me bare kjørte ner for å se ke det va så va te salgs. Aha. Dåkk sko tatt ein kikk. Ganske så fine leilighet me egen garasje + pakeringsplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3142 Skrevet Februar 22, 2009 Aha. Dåkk sko tatt ein kikk. Ganske så fine leilighet me egen garasje + pakeringsplass Må ha hus:) Ska på nye visning i mårå, å det bler gudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3143 Skrevet Februar 22, 2009 Akkurat Ja det e heilt sikkert enn fine leilighet...Det e temele nytt og Så Klugen va og neriønå gadå sjå meg...La isje merke til han men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3144 Skrevet Februar 22, 2009 Sweet Petter... Hvis du likevel er i Bergen så kan jeg komme å sikle på den;) Ringte deg på lørdag men du tok ikkje telefonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3145 Skrevet Februar 23, 2009 Ringte deg på lørdag men du tok ikkje telefonen. Haha, hun pleier ikke gjøre det på lørdager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3146 Skrevet Februar 23, 2009 Haha, hun pleier ikke gjøre det på lørdager... Jaja, hadde det kjekkt med M5'en for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3147 Skrevet Februar 23, 2009 Hehehe, måtte bare posta denne:D Petter Solbergs engelskkurs i grunnleggende rally - språk "I had a stop in the start" " I had to go off the road, to save the car" "It wåss dæven døtte meg close ass..vell vell, vi have to see how the rest of the race go" "I drove over the hill" "I`m driving round the corner, and crash in the christmas tree." "It's not the fart that kills you, it's the smell" "I had bad pigs in my dekk" "It was a moose in the engine" "but but, it’s not only only you know" "It wåss so møch dog on the window" "When i keim around the kårner, it all went to Hælvette" "The car understyrt ænd i was going strait fram" "I just take full fart and Drive" "It all went to hell in a verry crap sving!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3148 Skrevet Februar 23, 2009 Flerne så har fått mail idag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3149 Skrevet Februar 23, 2009 Hahahaha!!! Fantastisk!!! Syns eg hørte ann når eg leste d... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3150 Skrevet Februar 23, 2009 Ler så eg grine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...