#3201 Skrevet Februar 27, 2009 Åja, e det inni der det ligge ja... Rett med biltilsynet på ein måde..! Ska bare hørra med di ka di ska ha for å sveisa et feste på girkassen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3202 Skrevet Februar 27, 2009 Noen som har peiling på tv, som kan hjelpe litt? Gammlingen skal kjøpe seg nytt tv 50" maks pris 20k selvsagt full HD hva annbefales i den prisklassen? samsung, LG ,Pioneer. Han hadde lyst på pioneer, men så ble han fortalt i dag att de skulle slutte å selge disse nå snart Eg har jo tidligere hørt att pioneer tven er veldig bra, så kan ikke helt forstå att dette kan stemme?. Er Pioneer 50" plasma full hd å få tak i nå til under 20k noen plass ???. eller ligger de på 22-30k over alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3203 Skrevet Februar 27, 2009 Har hørt veldig mye drit om LG så ville holdt meg unna det hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3204 Skrevet Februar 27, 2009 Har hørt veldig mye drit om LG så ville holdt meg unna det hvertfall... hmm eg har LG selv og er fornøyd med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3205 Skrevet Februar 27, 2009 hmm eg har LG selv og er fornøyd med det Okei, eg har ingen erfaring med LG... Vet bare at eg har blitt fortalt opptil flere ganger å styre unna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3206 Skrevet Februar 27, 2009 Noen som har peiling på tv, som kan hjelpe litt? Gammlingen skal kjøpe seg nytt tv 50" maks pris 20k selvsagt full HD hva annbefales i den prisklassen? samsung, LG ,Pioneer. Han hadde lyst på pioneer, men så ble han fortalt i dag att de skulle slutte å selge disse nå snart Eg har jo tidligere hørt att pioneer tven er veldig bra, så kan ikke helt forstå att dette kan stemme?. Er Pioneer 50" plasma full hd å få tak i nå til under 20k noen plass ???. eller ligger de på 22-30k over alt? Pioneer kutter ut plasma og lcd produksjon nå nærmere sommeren og det vil ikke komme noen neste generasjon. Mulig at de selger teknologien videre til evt Panasonic. Men det vil nok være utdatert om noen år uansett. Pioneer til 20 finner man nok ikke noen plass da folk for tiden springer som gale etter disse tv`ene og vi som jobber i disse butikkene finner ut at man kan nesten få hva man vil for de. Men vi kan nok ordne en hyggelig pris:) Men alternativ er jo Panasonic som er en god nr 2 når det gjelder bilde, og har en markedsandel på over 30% på plasma kontra Pioneer som har 8% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3207 Skrevet Februar 27, 2009 Noen som har peiling på tv, som kan hjelpe litt? Gammlingen skal kjøpe seg nytt tv 50" maks pris 20k selvsagt full HD hva annbefales i den prisklassen? samsung, LG ,Pioneer. Han hadde lyst på pioneer, men så ble han fortalt i dag att de skulle slutte å selge disse nå snart Eg har jo tidligere hørt att pioneer tven er veldig bra, så kan ikke helt forstå att dette kan stemme?. Er Pioneer 50" plasma full hd å få tak i nå til under 20k noen plass ???. eller ligger de på 22-30k over alt? Pioneer lager/lagte gode plasma TVer, men de har besluttet avslutte produksjonen pga. at de ikke tjente penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3208 Skrevet Februar 27, 2009 Pioneer lager/lagte gode plasma TVer, men de har besluttet avslutte produksjonen pga. at de ikke tjente penger. Stemmer det , de påsto at de hadde tapt penger på dette i 5-6 år. Dette gjelder da ikke Norden(her har de tjent fett) men på verdensbasis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3209 Skrevet Februar 27, 2009 50" plasma full-hd får du fra 11500,- kr og oppover: http://prisguide.hardware.no/vis_kategori.php?cat_id=69&manufacturer_id%5B%5D=&tc%5B1112%5D=select&tv%5B1112%5D%5B%5D=3644&tc%5B1113%5D=gt&tv%5B1113%5D=50&tc%5B1640%5D=select&tv%5B1640%5D%5B%5D=8450&tc%5B5171%5D=bool&tv%5B5171%5D=&sortering=min_price&ppp=25&searchFilter=Begrens+s%F8ket+her&sortering=min_price Men så er det jo flere Expert ansatte i lokallaget som muligens kan hjelpe til med ett kupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3210 Skrevet Februar 27, 2009 Det kan nok både jeg, Petter og Stian ordne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3211 Skrevet Februar 27, 2009 Pioneer kutter ut plasma og lcd produksjon nå nærmere sommeren og det vil ikke komme noen neste generasjon. Mulig at de selger teknologien videre til evt Panasonic. Men det vil nok være utdatert om noen år uansett. Pioneer til 20 finner man nok ikke noen plass da folk for tiden springer som gale etter disse tv`ene og vi som jobber i disse butikkene finner ut at man kan nesten få hva man vil for de. Men vi kan nok ordne en hyggelig pris:) Men alternativ er jo Panasonic som er en god nr 2 når det gjelder bilde, og har en markedsandel på over 30% på plasma kontra Pioneer som har 8% Herligt! takker for ett innformativt og hyggelig svar. han er litt skeptisk til Panasonic ,men han har ikke noen god forklaring på hvorfor: dum :. hvordan er biledkvaliteten på samsung sine i forhold feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3212 Skrevet Februar 27, 2009 Jeg er kanonfornøyd med min Panasonic plasma TV, men jeg har bare en billigTV (PX80) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3213 Skrevet Februar 27, 2009 Er vel ingen grunn til å være skeptisk på Panasonic:) Visst man tar seg tid til å lese litt rundt på forskjellige forum på nettet og tester som i f.eks. hjemmekino.no lydogbilde så vil man fort finne ut at de vinner mye av tester. De ligger på omtrent samme prisene som Samsung og jeg mener de har et bedre bilde. Samsung skjermene er jo utrolig populære mye på grunn av design men også pga at du får mye for en grei pris. Men du får sende han innom hos oss en tur så skal vi se om vi ikke klarer å få forklart han forskjeller, fordeler og ulemper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3214 Skrevet Februar 27, 2009 PX80 er jo folke tv`en her i Norge:) og var jo ikke så billig da den kom! kostet jo 14k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3215 Skrevet Februar 27, 2009 Er vel ingen grunn til å være skeptisk på Panasonic:) Visst man tar seg tid til å lese litt rundt på forskjellige forum på nettet og tester som i f.eks. hjemmekino.no lydogbilde så vil man fort finne ut at de vinner mye av tester. De ligger på omtrent samme prisene som Samsung og jeg mener de har et bedre bilde. Samsung skjermene er jo utrolig populære mye på grunn av design men også pga at du får mye for en grei pris. Men du får sende han innom hos oss en tur så skal vi se om vi ikke klarer å få forklart han forskjeller, fordeler og ulemper:) Takker:) skal få sendt han innom dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3216 Skrevet Februar 27, 2009 PX80 er jo folke tv`en her i Norge:) og var jo ikke så billig da den kom! kostet jo 14k Er kun HD-ready og 42" men lommeboka bestemte (ga rett under 7k). Var tross alt mye bedre enn den 6år gamle 32" widescreen 50Hz TVen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3217 Skrevet Februar 27, 2009 Hehe:) Ja det er den iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3218 Skrevet Februar 28, 2009 Takk for handelen Petter/Marius! Va å henta meg denne lekkerbisken på onsdag. 46" LCD full HD å kun 4,4cm tykk!!!! Hvis dåkkår ikkje hørre någe fra meg på någen uger så vet dåkkår kaffår: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3219 Skrevet Februar 28, 2009 (endret) Hehe. Du har fått julaften, borsdag og julaften på ein gong du Finn Hehe. Du har fått julaften, borsdag og julaften på ein gong du Finn Jone og Robin: dokke tenke nok på Skurve så e rett oppforbi igjen og d e ikkje ett sandtag men nytt industriomr. Tror ikkje d va der han tog bilde, va nok rett før Skurve. D sandtage e ennå i brug, men står skilt om all ferdsel uten avtale forbudt elns. Kor strenge de e på d e eg usikker på. Har verdt me å kjørt litt ATV der. Men d va vell og merke me sønnen av grunneieren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3220 Skrevet Februar 28, 2009 Christopher: Foreldrene mine handler en del fra ryfylke aluminium. De skryter av de hvertfall. Har god service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3221 Skrevet Februar 28, 2009 Nice, får høre med di.. Mener det er en her i klubben som jobber der og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3222 Skrevet Februar 28, 2009 Greie folk på ryfylke aluminium. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3223 Skrevet Februar 28, 2009 Gewinden min ble sendt fra awesome-gti i dag Får håpe det går raskt gjennom toll/tull/tøys og at de ikkje sitte med det i 14 dager som de har en tendens te. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3224 Skrevet Februar 28, 2009 Herligt, kossen ligge du ann med felganne då? E di klar te å hivas på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3225 Skrevet Februar 28, 2009 Herligt, kossen ligge du ann med felganne då? E di klar te å hivas på? Nei, desverre Vente på svar fra Tor korti han har tid te å pulverlakkere sentrene, og så har eg en jobb foran meg med å shina opp ringane. Ska og bestilla nye skruer og muligens ein nye felgring hvis det blir 8.5". Bestillingå går te ukå, må bare få spacerene eg har på vei sånn at eg kan se kass felgbredde eg får plass te. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...