#3226 Skrevet Februar 28, 2009 Nei, desverre Vente på svar fra Tor korti han har tid te å pulverlakkere sentrene, og så har eg en jobb foran meg med å shina opp ringane. Ska og bestilla nye skruer og muligens ein nye felgring hvis det blir 8.5". Bestillingå går te ukå, må bare få spacerene eg har på vei sånn at eg kan se kass felgbredde eg får plass te. Nå er det viktigt å ikke pingla ut Petter gå for 8,5 tror du har igjen for det på looken;). I dag skal eg prøve å tilpasse innmaten fra xenonlyter til orginallyktene håper det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3227 Skrevet Februar 28, 2009 Noen her som har anledning til å hjelpe meg litt med "frankenstein" tidligere lucky 21? skulle gjerne hatt litt hjemp med å få festet eksos manifoilen skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3228 Skrevet Februar 28, 2009 Nå er det viktigt å ikke pingla ut Petter gå for 8,5 tror du har igjen for det på looken;). I dag skal eg prøve å tilpasse innmaten fra xenonlyter til orginallyktene håper det passer. E det ikkje plass, så lage me plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3229 Skrevet Februar 28, 2009 E det ikkje plass, så lage me plass Hehe stemme;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3230 Skrevet Mars 1, 2009 Nogen så har bremse klossa t golf 1 ligganes?!? itte ein tur nå nettopp så går d bare på ståle å konne trengt nogen brennkjapt. je meg ein lyd hvis du har på 97 565 122, uansett klokke slett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3231 Skrevet Mars 1, 2009 Nogen så har bremse klossa t golf 1 ligganes?!? itte ein tur nå nettopp så går d bare på ståle å konne trengt nogen brennkjapt. je meg ein lyd hvis du har på 97 565 122, uansett klokke slett Har te Golf 2 uventilerte, men e visst ikkje like dei du trenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3232 Skrevet Mars 1, 2009 Vår lokale golf 1 opphogger Lasse kan vel gjerna ha liggande ett sett? MEN, eg trenge litt hjelp. Har våre en skikkelige slabbedask si nyttår å bare latt ting "forfalla" å ikkje bli gjort når det gjelde bil å hobby. Då der har våre 1000 andre ting å har rett å slett ikkje hatt tid te en drid, å det gjelde derimot musikk samlingå mi, elle samling å samling, cden eg har i bilen:D Så eg trenge tips te någe gudd mjusikk eg kan lasta ner, lige egentlig det mesta, men Britney å såntt drid klare eg meg uden. Så nå e det bare å få i hus någe nye musikk å komma i gang i garasjen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3233 Skrevet Mars 1, 2009 Vår lokale golf 1 opphogger Lasse kan vel gjerna ha liggande ett sett? Joda eg har eg ,men ikke som eg klarer å finne fram i dag, og siden det er mandag i mårå så kan han like godt stikke innom biltemaen å få tak i noen. sikkert bedre det enn noen skeivslitte uansett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3234 Skrevet Mars 1, 2009 Vår lokale golf 1 opphogger Lasse kan vel gjerna ha liggande ett sett? MEN, eg trenge litt hjelp. Har våre en skikkelige slabbedask si nyttår å bare latt ting "forfalla" å ikkje bli gjort når det gjelde bil å hobby. Då der har våre 1000 andre ting å har rett å slett ikkje hatt tid te en drid, å det gjelde derimot musikk samlingå mi, elle samling å samling, cden eg har i bilen:D Så eg trenge tips te någe gudd mjusikk eg kan lasta ner, lige egentlig det mesta, men Britney å såntt drid klare eg meg uden. Så nå e det bare å få i hus någe nye musikk å komma i gang i garasjen igjen. E litt vanskeligt å je deg någe sanger når du isje seie litt mer spesifikt ka du lige...men eg prøve me någen forskjellige rock/hard rock artister (finne masse sanger av adle på youtube) Godsmack Avenged Sevenfold Anberlin Adema Deftones Chevelle In Flames Men listepop har eg null peil på, om du lige d... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3235 Skrevet Mars 1, 2009 Joda eg har eg ,men ikke som eg klarer å finne fram i dag, og siden det er mandag i mårå så kan han like godt stikke innom biltemaen å få tak i noen. sikkert bedre det enn noen skeivslitte uansett;) Np får bremsa me brekke idag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3236 Skrevet Mars 1, 2009 Ok. Blande nok me hans S2 ja. Klar for pils på Klepp i løpe av våren? Eg e me eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3237 Skrevet Mars 1, 2009 Eg e me eg. Det e godt Ernst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3238 Skrevet Mars 1, 2009 Hørres bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3239 Skrevet Mars 1, 2009 Sleid faktisk litt på vei hjem idag, det va for lide regn te at det sildra på rutå, sånn at det la seg bare og alt det støvet gjorde jo ikkje sikten någe bedre..Sko hatt di vinkusviskerene ja..hehe Så ein aen ting va jo at når eg sko kjøra fra Kluge så hadde eg jo ikkje lys...haha, så blei litt små stressa et par sekund der te eg fant bryteren i ein boks Jaja, kom nå hjem te slutt, så det gjekk godt......så langt iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3240 Skrevet Mars 2, 2009 : haha :: haha : http://www.youtube.com/watch?v=Wju1rtDNrMY&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3241 Skrevet Mars 2, 2009 hahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3242 Skrevet Mars 2, 2009 "Nå blir det pulings lissom" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3243 Skrevet Mars 2, 2009 (endret) Ett kjapt spørsmål. hvordan fungerer fotobokser vis 2 biler ligger tett og det blinker på den fremerste? blir begge tatt? var bare ett blink: rolleyes Begge biler holdt samme fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3244 Skrevet Mars 2, 2009 Vil tro kun den foran blir tatt. Vi kjørte veldig nerme bak enn bil som ble tatt i fotoboks en gang å da hørte vi ingen ting i etterkant Men vil ikke si noe sikkert altså !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3245 Skrevet Mars 2, 2009 Vil tro kun den foran blir tatt. Vi kjørte veldig nerme bak enn bil som ble tatt i fotoboks en gang å da hørte vi ingen ting i etterkant Men vil ikke si noe sikkert altså !!! Ok får krysse fingrene då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3246 Skrevet Mars 2, 2009 Ett kjapt spørsmål. hvordan fungerer fotobokser vis 2 biler ligger tett og det blinker på den fremerste? blir begge tatt? var bare ett blink: rolleyes Begge biler holdt samme fart Då blir du ikkje tatt, skilt nummeret MÅ visa..! Eg kjøre forresten uden skilt om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3247 Skrevet Mars 2, 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Vuy4vumvFH4&NR=1 Å dette ska liksom ver enn form for barnetv....Festligt : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3248 Skrevet Mars 2, 2009 Ok får krysse fingrene då Glemt ein oppbremsing i tunellen altså? Kim va den heldige førstebilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3249 Skrevet Mars 2, 2009 Glemt ein oppbremsing i tunellen altså? Kim va den heldige førstebilen? Hehe fort gjort alså. eg bare følgte etter bilen foran og tenkte ikke mer på farten. han foran var ukjent. Har du fått fartsbot i tunellen? er min andre vis eg får 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3250 Skrevet Mars 2, 2009 Hehe fort gjort alså. eg bare følgte etter bilen foran og tenkte ikke mer på farten.han foran var ukjent. Har du fått fartsbot i tunellen? er min andre vis eg får Gjekk på ein smell første dagen med syncroen. Viste seg at speedometeret har 0% feilvisning! (Seriøst, heilt spott on målt med GPS i ettetid) Audi 80en vise 5% feil ca. så eg låg alltid i 90-92km/h på speedometeret forbi. Låg i 90km/h med Golfen og BLINK! 1600kr takk! (målingen va på 89km/h ette fratrekk). Kun tatt ein gång i fotoboks, men har jo støtta statskassen to gånger te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...