#3251 Skrevet Mars 3, 2009 (endret) Dette passte jo jævlig greit i dag, akkoratt komt meg ud i garasjen så jekk ann ,kom akkoratt tebage nå http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/996006/Stroemmen_kommer_tilbake_paa_Lura.html Va ikkje bare någen abbonnenta heller, men heila Lura 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3252 Skrevet Mars 3, 2009 Dette passte jo jævlig greit i dag, akkoratt komt meg ud i garasjen så jekk ann ,kom akkoratt tebage nå http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/996006/Stroemmen_kommer_tilbake_paa_Lura.html Va ikkje bare någen abbonnenta heller, men heila Lura Heile lura.. nå tar du for lite i. omtrent heile sandnes nord va uten strøm.. kjørte forbi trafokjosken ved kvadrat.. kan sei at veggan isje va kvite lengre inne der... for å sei d sånn.. har smalt godt der inne.. men godt å få strømmen igjen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3253 Skrevet Mars 3, 2009 Kjell ? Har ett spørsmål. Eg har enn plan om å begynna på spinning på Elexia Sandnes (Havanna) ! Siden du er tidligere medarbeider der så lurte eg på enn ting. Hvis eg tegne medlemskap på Havanna. Kan eg då gå på andre Elexia ront i destrikte å trena eller e eg bunnet til Havanna, å kan kun trena med medlemskapet der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3254 Skrevet Mars 3, 2009 Noen som trenger nytt stue bord? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16553079 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3255 Skrevet Mars 3, 2009 Kjell ? Har ett spørsmål.Eg har enn plan om å begynna på spinning på Elexia Sandnes (Havanna) ! Siden du er tidligere medarbeider der så lurte eg på enn ting. Hvis eg tegne medlemskap på Havanna. Kan eg då gå på andre Elexia ront i destrikte å trena eller e eg bunnet til Havanna, å kan kun trena med medlemskapet der ? Ja, hvis du har et lokalt premium medlemskap så kan du det.. Møller har avtale trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3256 Skrevet Mars 3, 2009 Heile lura.. nå tar du for lite i. omtrent heile sandnes nord va uten strøm.. kjørte forbi trafokjosken ved kvadrat.. kan sei at veggan isje va kvite lengre inne der... for å sei d sånn.. har smalt godt der inne.. men godt å få strømmen igjen ja.. Ja, va lide å gjer på jobb i kveld for å sei d sånn.. Hehe.. Fekk jo fyrt opp R8en eit par gonge.... SYKT!!!! :tilber: Måtte jo ha lys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3257 Skrevet Mars 3, 2009 Ja, hvis du har et lokalt premium medlemskap så kan du det.. Møller har avtale trur eg.. Ja det e sant...Kan jo sei eg jobbe der så kan det ver eg får noge rabattavtala Takk for kjapt svar Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3258 Skrevet Mars 3, 2009 Eg sitter her å ser på filmer på youtube å kom over en morsom tegnefilm må ses: smil : http://www.youtube.com/watch?v=AvxGaJGpWXY&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3259 Skrevet Mars 3, 2009 Lure på enn ting...Om VAG står for Volkswagen Audi Group ? Nogen så vett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3260 Skrevet Mars 3, 2009 Lure på enn ting...Om VAG står for Volkswagen Audi Group ?Nogen så vett ? Volkswagen Audi Geselschaft Ja, det står for Volkswagen Audi Group... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3261 Skrevet Mars 5, 2009 Kjørte bak en Golf 5 i dag som det sto TSI på bakluka på... Noen som vett hvilken motor dette er snakk om ? Bensinturbo ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3262 Skrevet Mars 5, 2009 Sikkert ein 122hk 1,4 bensin turbo Edit: http://www.dinside.no/517933/test-bensinmotoren-som-utfordrer-dieselen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3263 Skrevet Mars 5, 2009 Ke ti komme der prosjekttråd om syncroen din Petter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3264 Skrevet Mars 5, 2009 Burde sje du visst det Fredrik??? Skål folkens! Øl smage faen meg godt på ein torsdag åg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3265 Skrevet Mars 5, 2009 Burde sje du visst det Fredrik??? Skål folkens! Øl smage faen meg godt på ein torsdag åg! Skål ja, heilt enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3266 Skrevet Mars 6, 2009 Ke ti komme der prosjekttråd om syncroen din Petter ? Godt spørsmål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3267 Skrevet Mars 6, 2009 doffer... har eg gått glipp av någe? Har du solgt caddyen?? (ref signaturen din...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3268 Skrevet Mars 6, 2009 Nei, ikkje ennå, mange som har vært interreserte og tilogmed ein som sa han tog ann om eg fremdeles haddan i august når han flytta herte...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3269 Skrevet Mars 8, 2009 Græla godt vær i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3270 Skrevet Mars 8, 2009 (endret) Burde sje du visst det Fredrik??? Skål folkens! Øl smage faen meg godt på ein torsdag åg! Kossen sko eg veda det då ? Eg e isje på forumet så møye...kun på kveldstid itte jobb og dagtid i helgene, å eg trur der e folk her i lokallaget så e mer innlogga enn meg....Men uansett, me vett jo kem så toppe listene på antall innlegg då...HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3271 Skrevet Mars 8, 2009 Kossen sko eg veda det då ?Eg e isje på forumet så møye...kun på kveldstid itte jobb og dagtid i helgene, å eg trur der e folk her i lokallaget så e mer innlogga enn meg....Men uansett, me vett jo kem så toppe listene på antall innlegg då...HEHE du jobbe jo me disse bilane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3272 Skrevet Mars 8, 2009 Åja, nå tog eg ann. Finni tenkte sikkert på det innlegge om golfen så eg kjørte bag ! Hehe Stemme det elle Finni ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3273 Skrevet Mars 8, 2009 Hekkan, lide liv i denne tråden for tiå.. Klugen har jo dutte heilt av lasset, Frank e jo omtrent lost, Rune har jo sonke i jordå og ryktene går om at Øivind ikkje ska betala medlemskontigenten i år..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3274 Skrevet Mars 8, 2009 Hekkan, lide liv i denne tråden for tiå.. Klugen har jo dutte heilt av lasset, Frank e jo omtrent lost, Rune har jo sonke i jordå og ryktene går om at Øivind ikkje ska betala medlemskontigenten i år..! Ja ka e det med folk? har begynt å lura eg og ,er flere i klubben som liksom bare har tørka vekk: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3275 Skrevet Mars 8, 2009 Stemme, någen må vanna di.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...