#3276 Skrevet Mars 8, 2009 sikkert eg så har skremt di vekk, hehe:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3277 Skrevet Mars 8, 2009 sikkert eg så har skremt di vekk, hehe:evil: Ja, for du e så veldig skummel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3278 Skrevet Mars 8, 2009 Nyda stilheten så lenge ann vare? neeida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3279 Skrevet Mars 9, 2009 Åja, nå tog eg ann. Finni tenkte sikkert på det innlegge om golfen så eg kjørte bag ! Hehe Stemme det elle Finni ? Du t...t...tog an!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3280 Skrevet Mars 9, 2009 Off, va ein hard mandags morning dette her! Opp me håndå dei som he våre våkne i to tima allerede!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3281 Skrevet Mars 9, 2009 off... hare mandag ja.. å sinte sjef:p sjukemeldt for 3 ugå.. dei e ije blie.. hehe Men kå ti sjer det nge i klubben.. eg e ganske ny her.. kjørt vag i 2 år.. men blei medlem i år.. ska jo ver me på dyno dagen.. men sånn ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3282 Skrevet Mars 9, 2009 Skjer mye ellers. Hehe.. Bare t å fulle me. Blir ein del photosjuuts innimellom, ellers e dar jo lokallagsmøda, pizzakvelda osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3283 Skrevet Mars 9, 2009 okei.. men alt sjer vel inne i stavanger/sannes område?.. e gør å kjøra frå haua å te stavanger når eg e feri på jobb... tar jo nesten 1 å en hall time inn:p heh Men må vel få te nge snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3284 Skrevet Mars 9, 2009 okei.. men alt sjer vel inne i stavanger/sannes område?.. e gør å kjøra frå haua å te stavanger når eg e feri på jobb... tar jo nesten 1 å en hall time inn:p heh Men må vel få te nge snart... Ja, det mesta skjer vell her borte ja. Me he faktisk våre inne på tanken om å ta ein lokallagsmøde/samling i egersund ein dag bare for å få via ud horisontane litt. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3285 Skrevet Mars 9, 2009 Sto opp kl 5 i dag eg og Så taxi te flyplassen. Sidde nå på kurs i Oslo. Ska ble ei deilige uga dt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3286 Skrevet Mars 9, 2009 Sto opp kl 5 i dag eg og Så taxi te flyplassen. Sidde nå på kurs i Oslo. Ska ble ei deilige uga dt Hehe, kurs heile ugå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3287 Skrevet Mars 9, 2009 ja men den e eg me på... e mange her nere au som kan joina.. å sikkart flerne som konne fått inn i clubben... Burde virkeli ta d te tanke... Å e ganske mye liv her i helgene.. spesielt på fredagane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3288 Skrevet Mars 9, 2009 Ja, for du e så veldig skummel Hehe, eg e isje litt skummel ein gang ska eg sei deg: haha : e snille så et lam eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3289 Skrevet Mars 9, 2009 Hehe, eg e isje litt skummel ein gang ska eg sei deg: haha : e snille så et lam eg:) Holde hu deg i øyrene altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3290 Skrevet Mars 9, 2009 Jaja, då har han far fått store røde tall på kontoen, så nå har eg blitt gjeldsslave eg åg, men ME LIGE DET! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3291 Skrevet Mars 9, 2009 Kor blei det kluge??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3292 Skrevet Mars 9, 2009 Blei nok udøve jæren, men aligavell sentralt! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16361906&sid=xz5ecdF-kVZ648648 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3293 Skrevet Mars 9, 2009 Blei nok udøve jæren, men aligavell sentralt!http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16361906&sid=xz5ecdF-kVZ648648 Gratulera me hus! Ser du he tenkt på mg au.. (dobbel garasje) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3294 Skrevet Mars 9, 2009 Gratulera med hus, Jan Erik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3295 Skrevet Mars 9, 2009 Gratulere med hus, rette plassen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3296 Skrevet Mars 9, 2009 nice hus kluge.. digg med dobbel garasje da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3297 Skrevet Mars 9, 2009 Gralla Kluge Velkommen ette i gjeldsklubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3298 Skrevet Mars 9, 2009 Gratla me hus ja... Såg jo nice ut det. Ein annen ting. Morten Korneliussen står som lokallagsmoderator her. Någen så har voldsomt lyst å ta på seg annsvaret? Han e vel ikkje her inne så veldig ofte, så eg tror ikkje han tar det så tungt hvis me bytte moderator! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3299 Skrevet Mars 9, 2009 Har allerede vært i kontakt med noen angående dette tidligere, men det va visst vanskeligt..hehe Men eg kan godt ta på meg ansvaret eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3300 Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Gratla me hus Kluge...Såg gudd ud det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...