#3326 Skrevet Mars 10, 2009 Ja, hadde nok kosta endel mer då. Eg ga litt onna prisantydning, så eg ska ikkje klaga:) Hørres bra ud:) Kati invitere du t innflytningsfest då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3327 Skrevet Mars 10, 2009 K ti e innflytting egentlig då? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3328 Skrevet Mars 10, 2009 Blir bra kluge, har bare noen spørsmål: 1. Når er det innflyttningsfest? 2. Hvor mange damer kommer på innflyttningsfesten? 3. Noen single? Grattugræla med nytt hus, skulle likt og sett noen bilder fra garasjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3329 Skrevet Mars 10, 2009 Då sende eg inn christopher som moderator! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3330 Skrevet Mars 10, 2009 Blir bra kluge, har bare noen spørsmål: 1. Når er det innflyttningsfest? 2. Hvor mange damer kommer på innflyttningsfesten? 3. Noen single? Grattugræla med nytt hus, skulle likt og sett noen bilder fra garasjen da Det lure eg åg på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3331 Skrevet Mars 10, 2009 Du blei isje den nye naboen min då altså ? Nope. Fekk ann ikkje :-\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3332 Skrevet Mars 10, 2009 Blir bra kluge, har bare noen spørsmål: 1. Når er det innflyttningsfest? 2. Hvor mange damer kommer på innflyttningsfesten? 3. Noen single? Grattugræla med nytt hus, skulle likt og sett noen bilder fra garasjen da Innflytningsfest bler nok ikkje får i mai en gong. Ska pussa opp litt å sånt forskjellig. Men Finni, då spør eg DEG, ke ti ska du ha innflyttningsfest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3333 Skrevet Mars 10, 2009 Hmm... Kanskje eg og må ha innflyttingsfest snart kanskje då... Eg kjøpte jo hus rett før jul eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3334 Skrevet Mars 10, 2009 Hmm... Kanskje eg og må ha innflyttingsfest snart kanskje då... Eg kjøpte jo hus rett før jul eg! Ja, k ti ska DU ha innflytningsfest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3335 Skrevet Mars 10, 2009 Nei det va det. Kanskje me kan få te någe neste helg. Ska på fjellet denne helgen. Men me får se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3336 Skrevet Mars 10, 2009 Hmm, skjønner det er mye utestående innflyttningsfester. Jeg krysser herved av hver lørdag frem til mai og forventer innflyttningsfest hver helg. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3337 Skrevet Mars 10, 2009 Då begynne me hos deg Frank? Lørdag halv syv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3338 Skrevet Mars 10, 2009 jeg har jo hatt jeg finni. Husker du ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3339 Skrevet Mars 11, 2009 jeg har jo hatt jeg finni. Husker du ikke? Kan du isje ha ein t då, sånn at eg kan ver me? Neste lørdag? då har eg fri:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3340 Skrevet Mars 11, 2009 Ein t, ein t, ein t, ein t!!!!! hehehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3341 Skrevet Mars 11, 2009 gralla me hus!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3342 Skrevet Mars 11, 2009 Kjell. Vis du gidder og har mulighet sjekker du hva det vil koste meg for 2 stk nye framsjermer til audien. 98mod A6 4b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3343 Skrevet Mars 11, 2009 Kjell. Vis du gidder og har mulighet sjekker du hva det vil koste meg for 2 stk nye framsjermer til audien. 98mod A6 4b PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3344 Skrevet Mars 11, 2009 skal Hein og selge S3en sin nå? ser den ligger på finn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3345 Skrevet Mars 11, 2009 Yes, han har funnet ut at Golf 2 er tingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3346 Skrevet Mars 11, 2009 Stemmer d... Måtte følge terenden i lokallaget å handle gammel VW.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3347 Skrevet Mars 11, 2009 Du vet hva de sier, "Kjør stil, kjør gammel volkswagen bil!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3348 Skrevet Mars 11, 2009 Nogen så har ein bil henger til låns? trenger en til søndag, da skal andrè sin s2 til mapping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3349 Skrevet Mars 11, 2009 Nogen så har ein bil henger til låns? trenger en til søndag, da skal andrè sin s2 til mapping Stian Sele leie ud te 500lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3350 Skrevet Mars 11, 2009 jeg har jo hatt jeg finni. Husker du ikke? Hmm nei! Vertfall fått i meg nok drikka då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...