#3351 Skrevet Mars 11, 2009 Stemmer d... Måtte følge terenden i lokallaget å handle gammel VW.... Felgane dine ligge hjemma hos meg, så d e bare t å sei ifra når du trenge di:) Ka meine folket om å hiva på sommerhjul snart? E d for tidligt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3352 Skrevet Mars 11, 2009 Å felgene dine ligger hos meg... Må bare si ifra hvis du skal legge om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3353 Skrevet Mars 11, 2009 Hmm nei! Vertfall fått i meg nok drikka då Det jeg tenkte, blir fest hos deg i helga da. Fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3354 Skrevet Mars 11, 2009 Eg så nettopp har vert på klepp å henta meg popcorn! Nehi kan sje ha någe fest eg.. Tror naboen din sko ha fest i helgå frank Stille me begge to då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3355 Skrevet Mars 11, 2009 Stemmer d... Måtte følge terenden i lokallaget å handle gammel VW.... Fått gang på bilen (s3) igjen Hein? Kossen svive det nya gliset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3356 Skrevet Mars 11, 2009 Det jeg tenkte, blir fest hos deg i helga da. Fint det Heey! Då får isje eg ver me: mad : Kjøre du fest neste helg og då eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3357 Skrevet Mars 11, 2009 Fått gang på bilen (s3) igjen Hein? Kossen svive det nya gliset? S3en er i tipp topp stand. Var ute å kjørte den litt i helga... Litt synd å selge nå som den ble veldig god å kjøre.... Lynet (golfen) går fremmover i allefall... ikke mye å skryte av. Tenkte jeg skulle hive på senk snart så jeg slipper å være redd for å bikke hver gang d kommer en sving... Hvis du sitter å ruger på noe billige deler så må du bare si ifra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3358 Skrevet Mars 11, 2009 Ka meine folket om å hiva på sommerhjul snart? E d for tidligt? Mine kom på i dag Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3359 Skrevet Mars 11, 2009 Får se til helga... Det frister jo endel siden det har vært sommerdekkføre hele vinteren bortsett fra den tirsdagen stavanger sto i stampe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3360 Skrevet Mars 11, 2009 Blir nok ikke før etter påske, salt og sommer felger er en dårlig kombo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3361 Skrevet Mars 11, 2009 Eg ska på fjellet te helgå, men itte det så e det fritt frem. Komme nok te å legga de på te neste helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3362 Skrevet Mars 11, 2009 Eg la om i dag ,orka ikke kjøra rundt med de andre lenger. Vasket bilen å tok noen bilder med det samme. Er det ikke ein sånn egen fotoshoot tråd en plass?? mener å ha sett det: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3363 Skrevet Mars 11, 2009 Sånn ca. her Lasse... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=128711 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3364 Skrevet Mars 11, 2009 Eg fekk gewinden i posten i dag Sommerfelgane e ikkje klare og polerte kanter og saltrester på veiene hørre ikkje sammen så eg drøye det. Tror faktisk ikkje vinterhjulå mine går på med gewinde uten spacere, så då får eg bare venta litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3365 Skrevet Mars 11, 2009 Eg fekk gewinden i posten i dag Sommerfelgane e ikkje klare og polerte kanter og saltrester på veiene hørre ikkje sammen så eg drøye det. Tror faktisk ikkje vinterhjulå mine går på med gewinde uten spacere, så då får eg bare venta litt Neida kan ikke vente kom her i helga så skal eg hjelpe deg og montere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3366 Skrevet Mars 11, 2009 Sånn ca. her Lasse... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=128711 Se der ja den var jo ikke langt vekke:p. takker Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3367 Skrevet Mars 11, 2009 Eg har hatt sommer hjulå på 2 uge nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3368 Skrevet Mars 11, 2009 Eg fekk gewinden i posten i dag Sommerfelgane e ikkje klare og polerte kanter og saltrester på veiene hørre ikkje sammen så eg drøye det. Tror faktisk ikkje vinterhjulå mine går på med gewinde uten spacere, så då får eg bare venta litt Fyra på gewinden me ei gong då!!! COME ON!!! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3369 Skrevet Mars 11, 2009 Fyra på gewinden me ei gong då!!! COME ON!!! hehe.. Då må det bli gewinde og 4 leca blokker, siden vinterhjulå ikkje passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3370 Skrevet Mars 11, 2009 (endret) Gikk litt fort i svingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3371 Skrevet Mars 11, 2009 Då må det bli gewinde og 4 leca blokker, siden vinterhjulå ikkje passe What`s the fuss? Lasse har någen gamle 13" steelies du kan bruka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3372 Skrevet Mars 11, 2009 What`s the fuss? Lasse har någen gamle 13" steelies du kan bruka Eg har 14" steelies nå, så hjelpe lite det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3373 Skrevet Mars 11, 2009 Då må det bli gewinde og 4 leca blokker, siden vinterhjulå ikkje passe Ikke passe?? det trur eg må væra den lamaste unskyldnigen eg har vert borti passer det ikke så få me det til å passa. ok då seie me lørdag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3374 Skrevet Mars 11, 2009 Reise te fjells på lørdag, og søndag kveld reise eg te Danmark i jobbsammenheng og komme sannsynligvis ikkje hjem igjen før fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3375 Skrevet Mars 11, 2009 Reise te fjells på lørdag, og søndag kveld reise eg te Danmark i jobbsammenheng og komme sannsynligvis ikkje hjem igjen før fredagen Det var da som søren hadde det ikke vært for 50 års dag nå på fredag så kunne me fått gjort det då. ok men då får det bli neste lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...