#3426 Skrevet Mars 15, 2009 Kan jo tryggt sei det gjenstår eindel timar på den for å sei det sånn Vil tro at ein sko ha nok av garasje timer framover ja.. Men som Lasse e inne på her, kem i all verden e det som gidde å bygga ein sånn bil med det utgangspunktet og motor osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3427 Skrevet Mars 15, 2009 Tenk om han sko sella felgane? Så vett eg om ein så ville vert interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3428 Skrevet Mars 15, 2009 335/35 15...hehe, hissigt! Trødd di på V8en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3429 Skrevet Mars 15, 2009 blei d nge treff i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3430 Skrevet Mars 15, 2009 (endret) Eg e me på treff Tysse, hvis der blir noge av . Der e jo godt vær og i dag, å 100`en e nyvasste i går . Men det hadde våre greit med ett klokkeslett og ein location ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3431 Skrevet Mars 15, 2009 E me eg, bare kom me tid og sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3432 Skrevet Mars 15, 2009 hmm eg jobbe nå å sko ha våre i familie selskab, men kan jo altids ta ein kjappe samling for min del. 6 elle 7 tiå på kvardrat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3433 Skrevet Mars 15, 2009 (endret) Ska me sei klokkå 6 på kvadrat då folkens ! Åså ut på en liten photoshoot i goværet gjerna, hvis folk e gira på det ? Anngående en eventuell photoshoot, så har isje eg kamera lenge....det har gått heden: smil : Men me har jo Tyssen som enn glimrane fotograf då...det ska ann ha:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3434 Skrevet Mars 15, 2009 Eg reise te Danmark (jobbsammenheng) i mårå så det utgår for min del. Å nå sitte eg på hotellrommet og surfe på forumet Må ha det, bare må ha det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3435 Skrevet Mars 15, 2009 blei d nge treff i dag? Kjekt at dokke tok turen bort på treff i dag Andre Kjekt å helsa på dokke...Allti kjekt me nye ansikt i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3436 Skrevet Mars 15, 2009 Med ein pils og to regne eg med...du e jo tross alt i Danmark! Stikke ut nå for ei øl ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3437 Skrevet Mars 15, 2009 FOr ejeg ble driat full før drøbaks sunde tralllallla jag spanderer neste runde trallllallallla, DET va sangen---------^ Å jeg er dritafull før søndagsfilmen traklallalalalllaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3438 Skrevet Mars 15, 2009 FOr ejeg ble driat full før drøbaks sunde tralllallla jag spanderer neste runde trallllallallla,DET va sangen---------^ Å jeg er dritafull før søndagsfilmen traklallalalalllaa Har du sloppe ud allerede kluge? http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/1001126/-_Vraket_bilen_forlot_skadet_passasjer.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3439 Skrevet Mars 15, 2009 Tenk om han sko sella felgane? Så vett eg om ein så ville vert interessert De ssko jo du hatt på buggy`en då, vil eg tru....HEHE: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3440 Skrevet Mars 15, 2009 Var det treff i dag alså? synst eg såg noen kjente folk: klø : var innom med någen kompisar så apsolutt sko ha mat opptil flere ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3441 Skrevet Mars 15, 2009 mnnja et lide mini-meet, såg du va ude å lofta sommer felgane dine såg konge ud;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3442 Skrevet Mars 15, 2009 mnnja et lide mini-meet, såg du va ude å lofta sommer felgane dine såg konge ud;) Var det du alså ;)eg synst bilen var såpass lav og ligna på hydrolift a6en att eg var sikker på at det var den Hvilken dim har du på bakdekka såg gromt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3443 Skrevet Mars 15, 2009 Kluge. Eg var ute å inspiserte huset ditt i dag såg godt ut men eg sleit litt med humpene i gata de var forferdelige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3444 Skrevet Mars 15, 2009 Kossen blei avsluttningen i går frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3445 Skrevet Mars 15, 2009 Husker ikke finni, de fernet shottene satt standarden, har bare vært så jævlig fyllesjuk i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3446 Skrevet Mars 15, 2009 Va isje møye klaring hos deg Lasse....Futti så låge A6en din va :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3447 Skrevet Mars 15, 2009 Va isje møye klaring hos deg Lasse....Futti så låge A6en din va :tilber: Hehe er klaring nok hørte du noe subbing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3448 Skrevet Mars 15, 2009 Hehe er klaring nok hørte du noe subbing? Så sant så sant å e dår iche klaring så e d bare å stilla camberen mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3449 Skrevet Mars 15, 2009 Så sant så sant å e dår iche klaring så e d bare å stilla camberen mer Stemme såg apsolutt ut som du og hadde forstått det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3450 Skrevet Mars 15, 2009 Stemme såg apsolutt ut som du og hadde forstått det eg måtte jo ty t dekk bytte, fra 265 t 255. Ingen ting e så herligt når bilen kvile på skjermen uden loftfjøringa. men men får lakka litt ijen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...