#3476 Skrevet Mars 16, 2009 Probleme e at hadde eg fusst kjøpt det, hadde det nok aldri blitt montert ettersom min kunnskap på det område e svært liden.. Hehe.. Men ja, hadde vært rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3477 Skrevet Mars 16, 2009 Åfy faen for en dag! Någe av det jævligaste eg har våre med på idag, va rett å slett vondt å stå opp i dagmorres. Å hekkan sofaen ska få slede seg i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3478 Skrevet Mars 16, 2009 Åfy faen for en dag! Någe av det jævligaste eg har våre med på idag, va rett å slett vondt å stå opp i dagmorres. Å hekkan sofaen ska få slede seg i dag Stakar.... Hehe,.. One of those days? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3479 Skrevet Mars 16, 2009 Åfy faen for en dag! Någe av det jævligaste eg har våre med på idag, va rett å slett vondt å stå opp i dagmorres. Å hekkan sofaen ska få slede seg i dag Da vet du hvordan jeg har det også. Snakker vi film etterpå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3480 Skrevet Mars 16, 2009 Åfy faen for en dag! Någe av det jævligaste eg har våre med på idag, va rett å slett vondt å stå opp i dagmorres. Å hekkan sofaen ska få slede seg i dag Ke du har våre ude på Kluge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3481 Skrevet Mars 16, 2009 (endret) Om du Frank Andre va på Kvål Auto i dag i hall 4 tiå med den svarte S2en din ? Elle hadde du solgt den forresten ? Va vertfall ein galtøffe og skamfine gråsvart S2 coupe så passerte meg utføre Motor Forum på Kvål i dag når eg va på vei hjem fra jobb. Der va VACN skiltplate og på ann, S2 front og Treser baklykter trur eg. Så vertfall temelig org.sota ut slik som treserlyktene er Noen som eventulet kjenner til denne bilen ? Uten å si det sikkert så vil jeg tro den skulle til Kvål Auto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3482 Skrevet Mars 16, 2009 Da vet du hvordan jeg har det også. Snakker vi film etterpå da? Er down for film jeg det skal værtfall ikke gjøres noe aktivt i kveld kjenner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3483 Skrevet Mars 16, 2009 Den svarte er solgt, men det var nok den du så. Eieren bor rett borti gata her. Kjører rundt i gubbebil jeg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3484 Skrevet Mars 16, 2009 Ja , du kjører jo A6 nå. Stemme det. Eg hadde glømt av det Uannsett, så var det værtfall enn græla fin S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3485 Skrevet Mars 16, 2009 Ja , du kjører jo A6 nå. Stemme det. Eg hadde glømt av det Uannsett, så var det værtfall enn græla fin S2 Den har helt nybyggd 3" eksos og større turbo... ferdig montert i går. Eieren er medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3486 Skrevet Mars 16, 2009 Noen her i stavanger som har spacere liggendes? Må space ut nyhjula til a6`n, tror det skal gå fint med 1cm, men kan godt være 1,5-2cm også til audi 5'112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3487 Skrevet Mars 16, 2009 For det førsta: ka e det du søke på når du e på Youtube? For det andra: kossen i alle dager greie folk å hørra på sånn musikk? For det tredja: Ka har den gjengen spist? hehe, heilt tilfeldigt at eg havna inn på den Men va jo jævla bra då! Kluge. Eg var ute å inspiserte huset ditt i dag såg godt ut men eg sleit litt med humpene i gata de var forferdelige Så stakk du ikkje innom på ein kaffikopp ein gang? Doffer trone fortsatt på topp, hehe!! http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 Herregud, har han ikkje aent å gjør på hehe..eg føle ikkje eg e så mye på forumet, bare bruke tiå effektivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3488 Skrevet Mars 16, 2009 Herregud, har han ikkje aent å gjør på Joda men alt sånt komme itte forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3489 Skrevet Mars 16, 2009 Joda men alt sånt komme itte forumet haha..! Nice one! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3490 Skrevet Mars 17, 2009 God morgen folkens! Ny dag nye muligheter, så dåkkår kan jo starta dagen med Jessica Alba Det e jo aldri feil...kan jo ikkje bli ein bedre start på dagen knapt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3491 Skrevet Mars 17, 2009 ka faen va d? håpte jo å få se någe mer enn bare tryne hennas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3492 Skrevet Mars 17, 2009 Men hvis du stirrer henne nok i øya får du se muså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3493 Skrevet Mars 17, 2009 Nogen så har ein catchtank eller vet om noen som har?!? trenge en asap til anrdè sin S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3494 Skrevet Mars 17, 2009 De selge jo på biltema billigt. Bare å ta seg ein tur te sandnes det... Ka syns folk om denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2110573 Få det i hus??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3495 Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Nogen så har ein catchtank eller vet om noen som har?!? trenge en asap til anrdè sin S2 Har en eg. Lik denne http://cgi.ebay.co.uk/OIL-CATCH-TANK-ROUND-9MM-15MM-FITTINGS-SILVER_W0QQitemZ350175755625QQihZ022QQcategoryZ72205QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262. Kan få min men da må en av dere bestille ny med en gang. Bare kjøpe den i linken. EDIT: Biltema har ja, til 399,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3496 Skrevet Mars 17, 2009 De selge jo på biltema billigt. Bare å ta seg ein tur te sandnes det... Ka syns folk om denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2110573 Få det i hus??? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=149820 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3497 Skrevet Mars 17, 2009 E klar øve den. Men ka syns folkte. Någe å satsa litt på? Kjekke banibil te sommeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3498 Skrevet Mars 17, 2009 Hvor i stavanger skal jeg levere sommerfelgene mine til balansering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3499 Skrevet Mars 17, 2009 Til Kjell på audisenteret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3500 Skrevet Mars 17, 2009 Du kan jo få ennå billigare catchtank på rema + noko attåt. Kjøp deg ei låge cola, drikk na på styrten å du har fått deg en catchtank;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...