#3551 Skrevet Mars 24, 2009 Bler nice den der skap-quattroen din nå Petter. Skap-quattro på flerre måtar ja, wannabe-quattro samt skapbil med firhjulstrekk Viskose og Haldex e bare lissom 4x4, men eg vett Robin blir så trekkte når eg seie det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3552 Skrevet Mars 24, 2009 Skap-quattro på flerre måtar ja, wannabe-quattro samt skapbil med firhjulstrekk Viskose og Haldex e bare lissom 4x4, men eg vett Robin blir så trekkte når eg seie det hehe, eg får jo trekk på adle 4 hjul uansett koss du vrir å vende på d Petter;) men ja, ein skikkelige quattro hadde isje vært feil heller då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3553 Skrevet Mars 24, 2009 Jaja, då blei det ikkje sommerdekk aligavell. Bjunte jo faen meg å snø når eg holdt på, men fekk vertfall justert ner senken. Det så tar tid, dekk skifte enn jo på 10min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3554 Skrevet Mars 24, 2009 Bler nice den der skap-quattroen din nå Petter. Någen så e med å knipse litt i kveldingå? Sa eg ikkje sko legga om før itte påske, men det bler nok sommer modus i kveld ja, klare ikkje holda meg mer nå Bilder?? ble de blanke igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3555 Skrevet Mars 24, 2009 greit senka den blå stv! Men er den sprayboks lakka eller noe? Men var pen cleaning! akkurat sånn jeg skal gjøre da jeg synes det blir FOR glatt med å fjerne profilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3556 Skrevet Mars 25, 2009 Sa eg ikkje sko legga om før itte påske, men det bler nok sommer modus i kveld ja, klare ikkje holda meg mer nå Me hadde sommermodus på lørdag så va... full grillings me maiskolber, flinta og øl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3557 Skrevet Mars 25, 2009 Me hadde sommermodus på lørdag så va... full grillings me maiskolber, flinta og øl Haha, grillparty i midten av mars me 4 plussgrader, konge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3558 Skrevet Mars 25, 2009 Jaja, då blei det ikkje sommerdekk aligavell. Bjunte jo faen meg å snø når eg holdt på, men fekk vertfall justert ner senken. Det så tar tid, dekk skifte enn jo på 10min Va jo isje møye d snødde i går kluge, det la seg jo isje... Går fint an å ha på sommarhjul nå, je gass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3559 Skrevet Mars 25, 2009 Va jo isje møye d snødde i går kluge, det la seg jo isje... Går fint an å ha på sommarhjul nå, je gass:) Men de salta fordeom det var så lite snø som kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3560 Skrevet Mars 25, 2009 (endret) Va jo isje møye d snødde i går kluge, det la seg jo isje... Går fint an å ha på sommarhjul nå, je gass:) Nå va det ikkje snøen eg va redde heller, men salte. Salt å blank ubeskytta alu e en dårlig kombo;) men slapp av. De e på nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3561 Skrevet Mars 26, 2009 Nå va det ikkje snøen eg va redde heller, men salte. Salt å blank ubeskytta alu e en dårlig kombo;) men slapp av. De e på nå Få se:) EDIT: eg har vel sett di før me mindre du har fått nye...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3562 Skrevet Mars 26, 2009 greit senka den blå stv! Men er den sprayboks lakka eller noe?Men var pen cleaning! akkurat sånn jeg skal gjøre da jeg synes det blir FOR glatt med å fjerne profilen! Den er lakka med sprayboks ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3563 Skrevet Mars 26, 2009 Den er lakka med sprayboks ja Vett om ein te som e det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3564 Skrevet Mars 26, 2009 Vett om ein te som e det Det va ikkje eg så lakka urquattroen min mattsvart med sprayboks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3565 Skrevet Mars 26, 2009 Det va ikkje eg så lakka urquattroen min mattsvart med sprayboks! Forstår ann jo litt då, ann va jo tross alt bare Alpinweiss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3566 Skrevet Mars 26, 2009 Forstår ann jo litt då, ann va jo tross alt bare Alpinweiss.. Lakken va sikkert seriøst slitt ette 20+ år i California sol, så an trengte nok ein lakkjobb uansett. Blir Alpinweiss igjen ska du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3567 Skrevet Mars 27, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3568 Skrevet Mars 27, 2009 Kult klipp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3569 Skrevet Mars 27, 2009 Stilig film det der altså... Får mange skumle idea.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3570 Skrevet Mars 27, 2009 fett klipp! Og bra når han rista på kamera når han filma japse biler/felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3571 Skrevet Mars 27, 2009 fa.. da røk ger reima på "frankenstein" isje en lyd en har lyst til å høre nå den ryk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3572 Skrevet Mars 27, 2009 Kem e Frankenstein? Den rød? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3573 Skrevet Mars 27, 2009 fa.. da røk ger reima på "frankenstein" isje en lyd en har lyst til å høre nå den ryk. Au da.... :-( Kondolerer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3574 Skrevet Mars 27, 2009 Ekje bare du som e uheldige Trym, såg Finni og va litt trøtte imorges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3575 Skrevet Mars 27, 2009 (endret) Kem e Frankenstein? Den rød? Jau den ja gode gammle lucky 21 Så da spørs d om der va nokk klarering for ventilan.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...