#3576 Skrevet Mars 27, 2009 Jau den ja gode gammle lucky 21 Not so Lucky anymore, kondolere..! Håbe det ordne seg fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3577 Skrevet Mars 27, 2009 Hvis der va ventilkarling så e d fiksa på 30min hvis isje ... ja då slit eg mer ja... hvis isje lasse har denne eda for salg da.. T3 turbo og grenrør til 8v vw audi motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3578 Skrevet Mars 28, 2009 Ekje bare du som e uheldige Trym, såg Finni og va litt trøtte imorges hahahahaha græææla trøtte åg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3579 Skrevet Mars 28, 2009 Hvis der va ventilkarling så e d fiksa på 30min hvis isje ... ja då slit eg mer ja... hvis isje lasse har denne eda for salg da.. T3 turbo og grenrør til 8v vw audi motor Joda har alt ennå du kan få med slipesett og, kostet 1300 med rabatt nytt. regreim har eg ikke desverre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3580 Skrevet Mars 28, 2009 Jaja gutta! Då tok eg meg en tur te tenerife ei uga!! Satan det ska bli deiligt, snakkes neste sundag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3581 Skrevet Mars 28, 2009 Hørrtes skamgudd ud Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3582 Skrevet Mars 29, 2009 Jaja gutta!Då tok eg meg en tur te tenerife ei uga!! Satan det ska bli deiligt, snakkes neste sundag! Du får ha god tur din slask! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3583 Skrevet Mars 29, 2009 God tur og drikk uten måte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3584 Skrevet Mars 29, 2009 Någen her som har en liten time t låns her.. sgo fått justert timinga på gti'n bør ver 2 mann da en må jobbe med begge sidene av motoren samtidig.. merkene på veivhjulet stemmer ikke. så da må en se på svingjulet gjenom inspeksjonhulet mens den andre vrir rundt motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3585 Skrevet Mars 29, 2009 Sko laget en slik film med bilene fra stavanger regionen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3586 Skrevet Mars 29, 2009 Hvis veret holde seg litt te så tror eg pigede det blirmulighet for ein liten fototur i femtiå eller någe. Flerne så vil hiva seg me? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3587 Skrevet Mars 29, 2009 Me har stilt klokkå fram ein time i natt for de så ikkje har fått med seg det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3588 Skrevet Mars 29, 2009 Eg e altids me finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3589 Skrevet Mars 29, 2009 (endret) hehe...Det gjekk nesten gale idag.. Satte vekker klokkå (telefonen) på ringing 06.50, stilte så klokkå før eg la meg, altså kl:23.05, då blei klokkå 00.05 same dag.. Siden eg ikkje stilte datoen blei det 06.50 Lørdag 28.03.09... Endte med at eg våkna av meg sjøl 30min før jobb, banda å steikte koffor ikkje alarmen hadde gått.. Så flax og uflax på ein gang.. Kom meg tidsnok på jobb... I tillegg te at eg forsov meg så va dårr faen imeg is på bilen og! Måtte banna litt te då ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3590 Skrevet Mars 29, 2009 Hvis veret holde seg litt te så tror eg pigede det blirmulighet for ein liten fototur i femtiå eller någe. Flerne så vil hiva seg me? Eg e me, men bare får vite når det blir litt før me ska være der siden eg ikke er inne her hver dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3591 Skrevet Mars 29, 2009 Eg e me, men bare får vite når det blir litt før me ska være der siden eg ikke er inne her hver dag. Tror di meine idag... kl 5.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3592 Skrevet Mars 29, 2009 Eg e me, men bare får vite når det blir litt før me ska være der siden eg ikke er inne her hver dag. hehe det e snakk om allerede i dag altså. Ska me sei halv seks? Mødas onna strømsbruå? Goe gamle fotospoten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3593 Skrevet Mars 29, 2009 Eg og e me på photoshoot, men strømsbrunå. Kor den e henne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3594 Skrevet Mars 29, 2009 Eg og e me på photoshoot, men strømsbrunå. Kor den e henne ? Paradis! Der me har tatt bilder før. Me togskinnene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3595 Skrevet Mars 29, 2009 ill join, må bare vaska slur6en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3596 Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Eg har aldri våre me dokke der Finni, men har eg rett hvis eg seie det e i hillvåg der så du kjøre øve brunå når du ska til Godalen VGS. Kjøre liksom meste øve heila brunå, så svinge enn ner til høyre ? Meg å Tysse va der ei gong me Hein å han me den rød urquattroen, hvis det e same plassen ! E klokkå sett til hall 6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3597 Skrevet Mars 29, 2009 Hey tøft. Det e finfint me GPS på telefonen. Eg har fonne det trur eg. Strømsbrua. 4011 Stavanger, 13.5 km fra Sandnes Hørtes det logisk ut elle e eg på ville veie ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3598 Skrevet Mars 29, 2009 Det er der strømsbrua er jah... Jeg blir ikke med Skolearbeid på meg nå. Uansett så så tar ikke shitten bil seg ut i sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3599 Skrevet Mars 29, 2009 Ah ,detta sko eg våre me på, men blir nok en lengre roadtrip idag på mg og madammen idag. Blir nok stavanger-moi-haua-egersund-jæren-stavanger på mg idag. Ganske mange tøffe plasse der å ta bilda på langs nordsjøveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3600 Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Noen her som har en gammel girsykkel som de egentlig har tenkt å kaste?? Jeg trenger den delen som holder wiren på plass på bakgiret ASAP. Så ASAP at jeg egentlig ikke kan vente til i morgen til butikken åpner Denne er universal på alle girsykler fra 100-30.000 kr. Delen som er bak skruen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...