Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Halv seks ja.. hiver meg i dusjen nå å møtes der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ikkje før nå... har våre i garasjen og lagt på sommerdekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ute å fekk eu godkjent golfen min i dag. Så begynte det å regne. E det tilfelle at 2er golfene ikkje har intervall på viskerne? Eller e det bare min der e någe gale me? Har bare to hakk eg! E ein 86 modell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. HAdde nå i hvert fall intervall på viskeran mine.. Men ann tulla litt av og t ja.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ute å fekk eu godkjent golfen min i dag. Så begynte det å regne. E det tilfelle at 2er golfene ikkje har intervall på viskerne? Eller e det bare min der e någe gale me? Har bare to hakk eg! E ein 86 modell...

Gjekk ann ijønå uden feil? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

An hadde vert på kontroll, så eg sjekka jo bare det som va blitt anmerka der. Så nå e an eu godkjent. Va litt spende på CO verdien. An va 6,5 når an va testa sist, og grenså e 4,5. Min havna vel på 4,3 sånn ca! Så det gjekk akkuratt. An e egentlig i gasnke grei teknisk stand. Går som ett uvær. ;)

Men seriøst... Dette med intervall på viskeren. Finnes ikkje det på disse? Eg trodde at når du tok an ner så fekk du intervall, og så va der to oppover. Eg har bare to oppover. Vanlig og hurting. Ingen intervaller!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært intervall på alle Golf / Jetta 2 eg har vært borti ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke slik at hvis man tar den opp ett hakk og så rett ned, venter så mange sekunder man ønsker at intervalet skal være og så tar den opp igjen så blir den på intervall?? (godt forklart eller?? :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke slik at hvis man tar den opp ett hakk og så rett ned, venter så mange sekunder man ønsker at intervalet skal være og så tar den opp igjen så blir den på intervall?? (godt forklart eller?? :P)

Korrekt, bortsett fra at det er ned-opp-ned, og dette gjelder Golf 3, ikke toer ;) Men man kan bruke samme relé i andre biler og få samme funksjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då var sciroccoen eu godkjent og:) då var det bare å hiva seg rundt å få montert gewinde, er bare grovstilt nå skal ned 1-1,5cm til: smil :

Bilde001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ned-opp-ned var det ja :P

Godt jeg har regnsensor i min 5'er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooh, va ganske gromt me dei cult felgane på roccoen då Lasse.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit frekke bil Lasse!!! Nam nam!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooh, va ganske gromt me dei cult felgane på roccoen då Lasse.. Hehe..
jodå ble ikke så verst,men blir litt lite med 14" med 45 profil kunne godt vært 15-16" men men: rolleyes

Drit frekke bil Lasse!!! Nam nam!

hehe takk takk.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få tatt Rocco'en i nærmere øyesyn snart, ser jo snæksen ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få tatt Rocco'en i nærmere øyesyn snart, ser jo snæksen ut :)

Den ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten : flau : men du må komme innom å se ein dag. Fått senka golfen?

vis været er bra og du har sjangs så kunne me tatt ein felles senk på lørdag eller någe skal hjelpe ein med å senke ein BMW: eek : då.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje senka endå, fortsatt ikkje målt om vinterdekkå går på med gewinde fjørbein, og sommarfelgane e ikkje klar :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då må eg få sett om der e någe gale med hendelen på min golf. An vil ikkje nerøve, bare opp... Ska se om ikkje eg får tatt någe bilde av an snart, men det e ikkje så mye å se på då! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis der va ventilkarling så e d fiksa på 30min hvis isje ... ja då slit eg mer ja... hvis isje lasse har denne eda for salg da.. T3 turbo og grenrør til 8v vw audi motor

Gratulere lasse du får solgt denne pakken nå.. Der va isje klaring nokk for stempel og ventila. : gråter : jaja men den blir vel enda villere nå en før da :evil: sorry kjell du vil nå henge "litt" etter på banen. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere lasse du får solgt denne pakken nå.. Der va isje klaring nokk for stempel og ventila. : gråter : jaja men den blir vel enda villere nå en før da :evil: sorry kjell du vil nå henge "litt" etter på banen. : smil :

hehe, sikker på det?

Kjell ska nemligt hiva VR6 Turbo i Rabitten :evil:: pisk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va R19 solgte!

Ny bil e allerede forhandla å blir henta på fredag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va R19 solgte!

Ny bil e allerede forhandla å blir henta på fredag!

HÆ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trukke på deg finni.no

Faen, snakk om å gå i baret.. E jo 1 april! :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.