Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Då var sciroccoen eu godkjent og:) då var det bare å hiva seg rundt å få montert gewinde, er bare grovstilt nå skal ned 1-1,5cm til: smil :

[ATTACH]119455[/ATTACH]

Såg enormt bra ud det. Hadde og plana om 14" på min når eg kjøpte den, men det ble det ikke. Blir jo ganske låge med 14". :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få tatt Rocco'en i nærmere øyesyn snart, ser jo snæksen ut :)

Den va LAAAAAV! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk ein jævlig merkelig mail idag:

Hei. Prøver å hjelpe min sønn ; ei god flaske konjakk dersom du er behjelplig/kjenner til noen som som er interessert i ta over dette prosjektet til knall pris.

Hilsen XXX XXXXXXX TLF:XX XX XX XX

16v "streetracer" prosjekt i deler pga av tid og plass mangel.

Inkludert er karosseri med sveiset bur. Røde polyurethan foringer over det hele.

Weitec sportsunderstell som senker 40mm (nytt).

Under panseret følger det med:

Overhalt 1.8 16v blokk med s2 råder, ballansert, lettet og knivskarp veiv og alle lager er byttet.

BhanBrenner sportsclutch og ny overhalt tight 16v girkasse.

Lettet og ballansert svinghjul.

Heavy duty toppakkning.

Nydelig 16v topp som er portet og flowbenk testet.

Toppen er totalt ovehalt med nye tetniger og titan retainers.

dobble weber 40 gassere med inntak.

heavy duty oljekjøler.

autotech sports-kammer med justerbart kamdrev.

bbm pluggkabler.

strøkne orginale gti stoler.

Ellers følger det meste av deler med som ledningsnett kjøling osv.

Her har du alt du trenger for å bygge en sprek 2'er golf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått ny batch med Agip Extra HTS 5W-40 heilsyntetisk olja i dag.

Hvis noen trenge så kan dåkker få kjøpa enkle 4l kanner av meg for 250kr stk (kostpris), skrik ut! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg enormt bra ud det. Hadde og plana om 14" på min når eg kjøpte den, men det ble det ikke. Blir jo ganske låge med 14". :)

Er i grunn for lite med 14" på Rocco men det ble ikke så halvgale når eg fikk senket nok:) men er jo ikke mye bakkeklaring ca 4cm til bærebruene på flat vei.

Den va LAAAAAV! : rock :

Hehe ja nå får eg den ikke lavere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i grunn for lite med 14" på Rocco men det ble ikke så halvgale når eg fikk senket nok:) men er jo ikke mye bakkeklaring ca 4cm til bærebruene på flat vei.

Hehe ja nå får eg den ikke lavere ;)

4 cm er nesten litt i det lågeste laget, fordeom me liker låge biler. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 cm er nesten litt i det lågeste laget, fordeom me liker låge biler. :)

Det går faktisk overraskende bra eneste problemet er att den hjemmamekka 3" eksosen: eek : tar mye plass så det blir litt skraping under på den, men det er ikke så farligt for den skal byttes ut med skikkelig så fort det lar seg gjøre. Din kom den orginalt med hvite blinklys foran?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk ein jævlig merkelig mail idag:

Hei. Prøver å hjelpe min sønn ; ei god flaske konjakk dersom du er behjelplig/kjenner til noen som som er interessert i ta over dette prosjektet til knall pris....

Moderne form for Nigeriabrev?? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen trenge så kan dåkker få kjøpa enkle 4l kanner av meg for 250kr stk (kostpris), skrik ut! :)

Kan dette brukes til min TDI??

Isåfall tar jeg gjerne en burk eller 2...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette brukes til min TDI??

Isåfall tar jeg gjerne en burk eller 2...

Kan ikkje brukas på din då det ikkje e ei PD olja (505.01, 507.00) Oljå e 502.00 og 505.00 godkjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikkje brukas på din då det ikkje e ei PD olja (505.01, 507.00) Oljå e 502.00 og 505.00 godkjent.

Eg kjøre Agip olja på passaten min. Va Kvål Auto så bytta ann. Har funka greit nå snart 10.000km hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøre Agip olja på passaten min. Va Kvål Auto så bytta ann. Har funka greit nå snart 10.000km hehe :)

Får håpa for din del at dei brukte Agip 7004 (5W-40, 505.01) elle 7008 (5W-30, 507.00 Longlife), og ikkje Extra HTS. : eek :

Kammen e spesiellt utsatt for slitasje på PD motorene pga. pumpedysene går på kammen. I USA e ikkje 505.01 og 507.00 like godt kjent, så det har vært en del kam havari pga feil oljebruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moderne form for Nigeriabrev?? :P

Aner ikke, men det virker som det er en kar som har drukket et par glass for mye og vil bli kvitt sønnen sitt prosjekt mens han sikkert er bortreist på ferie eller noe...haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne 3-4 kanner hvis du har det aa selge. Er ikke hjemme foer om lenge sikkert. Er i baku, men hvis du vil holde de av til meg saa hadde det vaert good. Nar eg kommer hjem er det ikke langt unna oppstart paa rallye'n.

Saa ser det ut for at hovedtreffet ryker i aar og. Byllup den 6. Men det er i baerum saa kanskje eg hiver meg paa kollonen som ska til hovedtreffet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpa for din del at dei brukte Agip 7004 (5W-40, 505.01) elle 7008 (5W-30, 507.00 Longlife), og ikkje Extra HTS. : eek :

Kammen e spesiellt utsatt for slitasje på PD motorene pga. pumpedysene går på kammen. I USA e ikkje 505.01 og 507.00 like godt kjent, så det har vært en del kam havari pga feil oljebruk.

Kan den brukes på kakleverket mitt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne 3-4 kanner hvis du har det aa selge. Er ikke hjemme foer om lenge sikkert. Er i baku, men hvis du vil holde de av til meg saa hadde det vaert good. Nar eg kommer hjem er det ikke langt unna oppstart paa rallye'n.

Saa ser det ut for at hovedtreffet ryker i aar og. Byllup den 6. Men det er i baerum saa kanskje eg hiver meg paa kollonen som ska til hovedtreffet.

Ja, vett du e i Baku, sitte jo på jobb å får oppdateringer fra det du styre på med ;)

Har 4 dunker du kan få kjøpa, men hvis noen trenge før så e det første mann te møllå osv. Kan bestilla nytt te du komme hjem igjen. Men ska ikkje du kjøra 10W-60 Racing på Rallyen? Eg har 3 dunker ståande av det, og siden Ur'en ikkje komme på veien i år, så e dei tilgjengelige :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan den brukes på kakleverket mitt da?

Har du AFB 150hk? Hvis det, så ja. :) Usikker på hva AKE 180hk motoren skal ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du någe aent oljevesen ligganes? Sko hatt någe te den der s4en min... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du AFB 150hk? Hvis det, så ja. :) Usikker på hva AKE 180hk motoren skal ha.

om det er afb eller idg eller 1234567785tra motoren min heter vet jeg ikke, men den har 150hk og er et kakleverk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du någe aent oljevesen ligganes? Sko hatt någe te den der s4en min... :)

Agip 5W-40 Extra HTS: hverdags-/vinterbruk

Agip 10W-60 Racing: sommersesong/hard bruk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er afb eller idg eller 1234567785tra motoren min heter vet jeg ikke, men den har 150hk og er et kakleverk :P

Då har du AFB :)

Hvis du syns ein V6 diesel kakle, så bør du styra LAAANGT unna R4 motorene : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vær Syncro TDi vognå komme for salg i neste uka, eg reise te Tyskland på mandag for å kikka litt ;)

Stikkord:

- Golf 4, 3-dørs

- 1.9TDi 150hk

- 4 Motion

- Skinn

- Highline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går faktisk overraskende bra eneste problemet er att den hjemmamekka 3" eksosen: eek : tar mye plass så det blir litt skraping under på den, men det er ikke så farligt for den skal byttes ut med skikkelig så fort det lar seg gjøre. Din kom den orginalt med hvite blinklys foran?

Nei min kom ikke med orginalt hvite blinkere fremme, kjøpte de på AST Performance på Tasta. Så du har såpass stor eksos ikke løye det skraper. Me sko nok fått hatt en Photoshoot en gang i løpet av sommeren. Ikke så ofte det er 2 sciroccoer samlet. Fordeom det går ganske mange i Stavanger og Sandnes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vett du e i Baku, sitte jo på jobb å får oppdateringer fra det du styre på med ;)

Har 4 dunker du kan få kjøpa, men hvis noen trenge før så e det første mann te møllå osv. Kan bestilla nytt te du komme hjem igjen. Men ska ikkje du kjøra 10W-60 Racing på Rallyen? Eg har 3 dunker ståande av det, og siden Ur'en ikkje komme på veien i år, så e dei tilgjengelige :)

Okei, faar se ka du har aa selge nar eg kommer hjem. Har noen dunker med 10-60 men kan sikkert handle de av deg og. Greit aa ha. Bruker begge deler paa golfen. Kommer ann paa bruken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.