Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kan vær Syncro TDi vognå komme for salg i neste uka, eg reise te Tyskland på mandag for å kikka litt ;)

Stikkord:

- Golf 4, 3-dørs

- 1.9TDi 150hk

- 4 Motion

- Skinn

- Highline

Hehe du blei bitt av bilen av varbilen ja..: smil : Du måtte ha deg en 150 du og ja... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei min kom ikke med orginalt hvite blinkere fremme, kjøpte de på AST Performance på Tasta. Så du har såpass stor eksos ikke løye det skraper. Me sko nok fått hatt en Photoshoot en gang i løpet av sommeren. Ikke så ofte det er 2 sciroccoer samlet. Fordeom det går ganske mange i Stavanger og Sandnes.

Det må me få til:) har ikke sett noen andre sciroccoer ennå eg: klø : kjørte foresten forbi deg i går kveld men såg ikke noe til sciroccoen din heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe du blei bitt av bilen av varbilen ja..: smil : Du måtte ha deg en 150 du og ja... : haha :

Ingenting så e handla ennå, så me får se ;) Har lenge drømt om ein PD150, men det MÅ jo nesten vær 4-Motion for å planta det dreimomentet i bakken (ette litt trim såklart ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting så e handla ennå, så me får se ;) Har lenge drømt om ein PD150, men det MÅ jo nesten vær 4-Motion for å planta det dreimomentet i bakken (ette litt trim såklart ;))

Hehe ja.. 4motion blir et prosjekt d og men isje nå.. blir seinere d.

Når sga eg komma øve så me får sjekka ladetrykket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja.. 4motion blir et prosjekt d og men isje nå.. blir seinere d.

Når sga eg komma øve så me får sjekka ladetrykket?

Bare te å komma når det passe, e hjemma eg. :) Ska ut og skru på 80en nå snart.

Men ang. turbo te PD150, sjekk ut Turbo Dynamics Stage 2 – MD376:

Hi flow 2275 spec compressor wheel, cnc machined compressor housing, 360 degree thrust bearing, cut back turbine blades, lightening of turbine wheel for faster ‘spool up’, modified V.N.T. turbine housing, uprated turbine seals. Other ‘blueprinting’ modifications. APPROX 240-260 BHP

Kosta 975£ med innbytte, 1175£ uten. (kan jo vær prisane har endra seg, ta kontakt med sales@turbodynamics.co.uk) : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare te å komma når det passe, e hjemma eg. :) Ska ut og skru på 80en nå snart.

Men ang. turbo te PD150, sjekk ut Turbo Dynamics Stage 2 – MD376:

Hi flow 2275 spec compressor wheel, cnc machined compressor housing, 360 degree thrust bearing, cut back turbine blades, lightening of turbine wheel for faster ‘spool up’, modified V.N.T. turbine housing, uprated turbine seals. Other ‘blueprinting’ modifications. APPROX 240-260 BHP

Kosta 975£ med innbytte, 1175£ uten. (kan jo vær prisane har endra seg, ta kontakt med sales@turbodynamics.co.uk) : smil :

Uhh isje så galen pris heller. Maila mws Aaron og fikk nå verdien på clutchen til å bli 100$ samt 87$ i frakt: smil : så nå e den på vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uhh isje så galen pris heller. Maila mws Aaron og fikk nå verdien på clutchen til å bli 100$ samt 87$ i frakt: smil : så nå e den på vei.

Oohh, grom clutch : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oohh, grom clutch : ja :

Ohhh yeah VW DC Stage III+ Clutch kit Den burde holde ja.

Får vel ta å sende en mail til Turbo Dynamics også og høre med dem. Turboen blir vel på en 14K med moms.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har møt ein blå golf 1 i d sista på forus, mursenk å porche felga? blåe tror eg d va. Nogen i klubben sin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan svare sikkert ka tid 1,8gti 112hk motoren kom med hydrauliske løftere ? er det ein måte eg kan se dette på sjøl, motoren er 85mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan svare sikkert ka tid 1,8gti 112hk motoren kom med hydrauliske løftere ? er det ein måte eg kan se dette på sjøl, motoren er 85mod

Hvis eg isje huske feil så va de kansje 86 eller på slutten av 85 de kom med hydrauliske løftere. Min 85 gti har mekaniske.

Sjekka på nettet skille kom i 85 så du har 50/50 sjangs for å ha en av delene. d enkleste er vel å ta av ventillokket og sjekke om du har chims

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis eg isje huske feil så va de kansje 86 eller på slutten av 85 de kom med hydrauliske løftere. Min 85 gti har mekaniske.

Sjekka på nettet skille kom i 85 så du har 50/50 sjangs for å ha en av delene. d enkleste er vel å ta av ventillokket og sjekke om du har chims

Eg får se litt nermere på det. hadde jo vært litt dumt å kjøpt en kam for mekaniske vis eg har hydrauliske. tror du det går ann å finne ut noe ut fra chassinr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåken andre så såg en rød dodge viper på klepp i dag.. kom sigande opp en grusvei rett før klepp. va kje feil den for å sei det sånn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får se litt nermere på det. hadde jo vært litt dumt å kjøpt en kam for mekaniske vis eg har hydrauliske. tror du det går ann å finne ut noe ut fra chassinr?

Tar jo ikkje mange sekund å vippa av toppdekselet for å sjekka løfterene (om de e shimsa elle ikkje). Sende du chassinummeret på PM elle SMS te meg, så kan eg sjekka ka ETKA seie du har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må me få til:) har ikke sett noen andre sciroccoer ennå eg: klø : kjørte foresten forbi deg i går kveld men såg ikke noe til sciroccoen din heller.

Sciroccoen står hjemma hos mor og far. Må ha litt her og der. :) Du må jo bare stoppe innom når du kjøre forbi hvis du har tid. Det går hvertfall 1 stk grå GTX 16v, 3 stk grønne GT2 er (ene min), 2 stk svarte, 1 stk hvit men lenge siden sitt den og så er det din. Så det er noen. Men ikke så ofte du ser de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har møt ein blå golf 1 i d sista på forus, mursenk å porche felga? blåe tror eg d va. Nogen i klubben sin?

Ka porsche hjul hadde den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va bra opmøte tross kaldt vær idag, kjekt med nye folk og : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det var i dag, det glemte eg heilt. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va bra når Tyssen kom med Blålys på taget, gjekk nøyaktig 4min så va Politiet på plass :D:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va bra når Tyssen kom med Blålys på taget, gjekk nøyaktig 4min så va Politiet på plass :D:P

Hehe :) Sko vert der altså.

Ka sa de da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet fant ikkje synderen, så dei tok seg bare ein observasjonsrunde :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet fant ikkje synderen, så dei tok seg bare ein observasjonsrunde :)

Det var jo greit da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.