Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Har euro fangere og alt av lykter nå, så det blir nok en ordning på det.

men over til noe heilt aent, nettopp bestillt Spax RSX gewinde te firergolfen : smil :

Herligt : rock : synst du sa du var blakk eg hehe.

Eg fikk målt hvor breie ringer eg kan ha på BBS rs felgene i dag blir 8" foran og 8,5 bak var god plass: smil : tror faktisk det hadde gått med 9" bak ,men ikke vits å strekka strikken ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herligt : rock : synst du sa du var blakk eg hehe.

Ska nok få måneden te å gå rundt såvidt, men lønnå går te bil denna måneden og som vanlig : smil :

10kroners middager framøve ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, det e jo bare å selga ein av bilane i innkjørselen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, det e jo bare å selga ein av bilane i innkjørselen ;)

Kjøre VAG så det e greit å ha ett par i reserve ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre VAG så det e greit å ha ett par i reserve ;)

haha bra man har selvironi som vag eier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha bra man har selvironi som vag eier :)

Hehe, Audi 80'en måtte steppe inn i to dagers vikariat for toergolfen i helgå pga. sprekkt vannstuss på blokkå, så det va ikkje bare ironi ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahhehehhhah Fredrik om eg har fortalt heile livshistorien min te deg på Beverly i kveld???!! Tror d dva deg! LIgna!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahhehehhhah Fredrik om eg har fortalt heile livshistorien min te deg på Beverly i kveld???!! Tror d dva deg! LIgna!

HAHA, ja santvell: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det någen her som har roen å skru, å har lyst å bytta dynamo på audien min? eg har det galtravelt me et bussprosjekt så eg har ikje tid. :S betale godt sjølsagt (i brus å boller: haha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank kan vertfall ikkje for han ska te Hadeland å Østlandet i helgå. (kan godt ver han sjøl ikkje e heilt klar øve d ennå)

Malin sa det va greit!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lattis, jeg har ikke råd til sånt finni. Jeg må generere inntakt jeg nå. Ellers blir det lite med treff i sommer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter 4 måneder med vinter og kulde er det endelig vår og grillsesongen nærmer seg.

Det er derfor viktig med en repetisjon av prosesser og rutiner rundt den eneste matlagingen en ekte MANN befatter seg med, ikke minst med tanke på hvilke risikoer de utsetter seg for (tennvæske, åpen ild etc.)

Når en mann tilbyr seg å grille skjer følgende:

Viktige forberedelser:

1. MANNEN TENNER/STARTER GRILLEN

Rutine:

2. Kvinnen handler inn all mat

3. Kvinnen lager potetsalat, grønn salat, en eller to sauser og forbereder dessert

4. Kvinnen marinerer kjøttet og legger det på et fat sammen med det nødvendige grillverktøyet og eventuelle krydder. Deretter bærer hun det ut til mannen som sitter ved grillen med en iskald pils i hånden

Her kommer mer viktig:

5. MANNEN PLASSERER KJØTTET PÅ GRILLEN

Flere rutiner:

6. Kvinnen leter frem tallerkener, glass, bestikk, servietter, spisebrikker og så videre

7. Kvinnen går ut til mannen og gir beskjed om at kjøttet brenner. Han takker henne og spør om hun kan gå inn å hente en øl mens han forsøker å redde kjøttet.

Viktig igjen:

8. MANNEN TAR BORT KJØTTET FRA GRILLEN OG GIR DET TIL KVINNEN

Enda flere rutiner:

9. Kvinnen bærer ut og dekker på med spisebrikker, tallerkener, glass, bestikk, servietter, salater, brød, poteter, sauser på bordet hun har lagt en ren duk på.

10. Etter maten tar hun alt av igjen og vasker opp.

Og det viktigste av alt:

11. ALLE TAKKER MANNEN FOR DEN UTSØKTE MATEN OG BERØMMER HAM HANS FERDIGHETER

12. Mannen spør så kvinnen om hun har nytt fridagen uten middagslaging. Når han ser reaksjonen hennes, kommer han fram til at (det han har visst lenge) at det er umulig å gjøre en kvinne fornøyd…

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...nettopp bestillt Spax RSX gewinde te firergolfen : smil :

Sjekka bilen min i går og fant ut at eg hadde stabstag så går under drivakslingene og e festa på fjørbeinå (som på R32) istedenfor stabstag så går over drivakslingene og e festa på bærearmene. Spax sitt sett passe ikkje, så bestillingen e endra te FK Silverline X. Kjapp respons fra Håkon Sandberg : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hhahahahah konngevge pettez!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeje.. hva skjer i helga da peepz?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drakk du i går også finni??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei konsumert ein del duggfriske brune venner i går åg visst nok ja.

Å årets sommersang sto på anlegget heile kvelden!!

Skru opp lyden å nyt stemningen folkens!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin eg tror eg hadde någe jyysla viktigt å spennanes å fotella deg akuratt då! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha! Ka faen konne d ha vært kl.2 på ein torsdagsnatt? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.