#4051 Skrevet April 29, 2009 Felgene blir konge Petter Ja, tror dei kan bli heilt OK på ein godt senka svart Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4052 Skrevet April 29, 2009 Deilige felger!!! Oettinger er aldri feil Noen som har fått mail fra meg i dag? Just checking, står at 140stk er sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4053 Skrevet April 29, 2009 Ka du ska handla? Har noen som eg kjenne der borte, men gidde ikkje hvis det e mye og store greiene... Det er bare 2 eksos-stusser. Blir bare en videresending, og pakken er vell på størrelse med ei skoeske. Kan ta det på PM hvis du tror det lar seg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4054 Skrevet April 29, 2009 Deilige felger!!! Oettinger er aldri feil Noen som har fått mail fra meg i dag? Just checking, står at 140stk er sendt. mail mottatt ja (koss i h**** skrives "mottatt"? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4055 Skrevet April 29, 2009 Herregud råe bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4056 Skrevet April 29, 2009 Felger etter min smak det der Petter... Stilfullt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4057 Skrevet April 29, 2009 Jeg har også motat/motatt/mottat/mottatt (er en grunn til at jeg ikke er lærer) mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4058 Skrevet April 29, 2009 Har også mottatt mail Kjempe flott og glimrende tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4059 Skrevet April 29, 2009 kaa mail? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4060 Skrevet April 29, 2009 Gode greier, da fungerte systemet. Håper alle 140 møter, det kan bli texas industries det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4061 Skrevet April 29, 2009 Eller kjøpa seg TDi Tanken har slått meg Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4062 Skrevet April 29, 2009 kaa mail? Nei du ligger faktisk ikke inne som medlem under Stavanger lokallag - så da får du ikke mail. Jeg lå heller ikke der. Aner ikke hvordan det systemet er satt sammen.. Da får du heller ikke være med på vårslipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4063 Skrevet April 29, 2009 Ser ut så eg må kjøra fint når me ska til Våler Audien ruinere me i fuel....Futti så dyre ann e å kjøra, når eg kjøre ann hardt, å kjekt . Eg har isje målt ann, men eg ser bare kor fort nålå bevege seg mot rødt dyrt?DYRT? e du løyen? nei den må du lengre ud på lande me Nytte iche me femmer uden turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4064 Skrevet April 29, 2009 dyrt?DYRT? e du løyen? nei den må du lengre ud på lande me Nytte iche me femmer uden turbo sugefemmer e tørste dei og altså, vett det av erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4065 Skrevet April 29, 2009 Kjøp deg Tdi... Har vell pressa min opp i 0,8 på mila, men da var jeg bilsjuk etterpå (som sjåfør ja... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4066 Skrevet April 29, 2009 Kjøp deg Tdi... Har vell pressa min opp i 0,8 på mila, men da var jeg bilsjuk etterpå (som sjåfør ja... ) Går det ann å bli bilsjuk som sjåfør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4067 Skrevet April 29, 2009 Kor mange kilo trenge faren din te å dra båt, Fredrik? Syncro'en kan dra 1500kg hint hint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4068 Skrevet April 29, 2009 Eg har heller ikje fått mail og eg ligge jo onna stavanger lokallag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4069 Skrevet April 29, 2009 Eg har heller ikje fått mail og eg ligge jo onna stavanger lokallag? Nei ikke du heller.. Trur jeg må be om at dette blir kontrollert. Syntes 140 medlemmer var litt lite i lokallaget.. Vi var jo nesten 200 i troms liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4070 Skrevet April 29, 2009 Her har dokke mailen så e sendt ut : "Hei, klubbmedlem Kommende søndag arrangeres den årlige vårslippen i Stavanger lokallag - og du er selvfølgelig invitert! På programmet står cruising med diverse stopp underveis, photoshoots på utvalgte lokasjoner med mer. Hyggelig blir det i alle fall. Oppmøte på fast treffplass, utenfor McDonalds på Kvadrat, klokken 12:00 - med nyshinet bil. Vi satser på at det blir mulighet til å stoppe en plass for å få i oss litt mat underveis, og forhåpentlig vis er værgudene med oss. Vel møtt! " Med vennlig hilsen for VW-Audi Club Norwegen Roar Øien Stavanger lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4071 Skrevet April 29, 2009 (endret) Kor mange kilo trenge faren din te å dra båt, Fredrik? Syncro'en kan dra 1500kg hint hint Hehe....Eg vett isje kor tonge totalvektå på båten med tralla er, men båten er en 18 fot daycruiser med 135 hesta bagpå hekken. (Bayliner 175 hette ann) 3`er stasjonsvogn e desverre isje aktuelt fra mi sia Petter. Me har enn allerede heima 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4072 Skrevet April 29, 2009 bør ikke far din kjøpe seg en bil han kan bruke til å dra den med? hva skjer visst du har andre planer den helga han skal på båttur? evt uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4073 Skrevet April 29, 2009 En båt skal ligge i vannet, ikke på en henger langs veien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4074 Skrevet April 29, 2009 Dokke snakke om at suge femmer drikke... pfft. kjøp dokke suge åtter Klarte ikkje å holda meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4075 Skrevet April 29, 2009 Hæ? Koste det pengar å bli sugde åg nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...