#4151 Skrevet Mai 4, 2009 Jaja.... Om det heter Autofil eller Broom så er det ikke store forskjellen. Terningkast 4/10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4152 Skrevet Mai 4, 2009 Jaja.... Om det heter Autofil eller Broom så er det ikke store forskjellen. Terningkast 4/10. Sånn terning du har brukt altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4153 Skrevet Mai 4, 2009 I'm in it for the money Samme for meg... utvide bilparken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4154 Skrevet Mai 4, 2009 Jaja.... Om det heter Autofil eller Broom så er det ikke store forskjellen. Terningkast 4/10. Det Var tragisk ja: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4155 Skrevet Mai 4, 2009 Hvaforno? Har autobifil bytta navn? Noen som vil kjøpe hjulbuevalsa mi? Ryktes her i heimen at æ må investere i tørketrommel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4156 Skrevet Mai 4, 2009 Autofil har vel ikke fått nytt navn, selv om det var så og si identisk. Jan Erik Larsen har fått nytt program på TV2 som heter Broom. Var sånn helt OK. Dårlig kopi av Top Gear vil jeg si. Men får se utover i sesongen. Kan bli bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4157 Skrevet Mai 4, 2009 Eg suns det va ganske bra eg.....men nå likte eg Autofil åg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4158 Skrevet Mai 4, 2009 Jammen fant eg ikkje meg å Robin og på youtube.. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4159 Skrevet Mai 4, 2009 Jammen fant eg ikkje meg å Robin og på youtube.. :D Steike så likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4160 Skrevet Mai 4, 2009 Og så tar me ei litå stripa for å avslutta dagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4161 Skrevet Mai 4, 2009 hahaha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4162 Skrevet Mai 5, 2009 Hahaha.... Detta va ein bra start på morningen.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4163 Skrevet Mai 5, 2009 Jammen fant eg ikkje meg å Robin og på youtube.. :D Hahahah!!! D versta av alt e at eg faktisk kan finna på å sidda nappa ud hår sånn så d der, hehehe: haha : (Nå regne eg me at du meinte at eg va han i midten å du va han t høyre, hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4164 Skrevet Mai 5, 2009 Då blei det ingen R19 på Wörthersee i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4165 Skrevet Mai 5, 2009 Krasja? Såg deg jo nettopp...såg jo fine ud då? Hive du deg med Petter då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4166 Skrevet Mai 5, 2009 Hva har skjedd finni? Brukerfeil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4167 Skrevet Mai 5, 2009 Finni vil heller sitta og holda meg i håndå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4168 Skrevet Mai 5, 2009 Best du har hansker for sist jeg sjekket hadde finni svineinfluensa i handa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4169 Skrevet Mai 5, 2009 Hahahah!!! D versta av alt e at eg faktisk kan finna på å sidda nappa ud hår sånn så d der, hehehe: haha :(Nå regne eg me at du meinte at eg va han i midten å du va han t høyre, hehe) Selvfølgelig, eg e jo ikkje så bleige så han i midten Du såg Finni te venstre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4170 Skrevet Mai 5, 2009 Best du har hansker for sist jeg sjekket hadde finni svineinfluensa i handa Han har jo spist mye kølla så han presterte å sei, så han har sikkert mye forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4171 Skrevet Mai 5, 2009 Litt ironisk at med ska på guttatur te et pølseland då.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4172 Skrevet Mai 5, 2009 Då blei det ingen R19 på Wörthersee i år... Krasja?? Da er jeg fus på dele-høsting fra vraket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4173 Skrevet Mai 5, 2009 Finni.... Om det va du så kom rett bag Morten Korneliussen nå i kveld i kvart på 9 tiå på slettå mellom Foss Eikeland og Bil & Maskin på vei mot Ganddal ? Eg kom imot dokke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4174 Skrevet Mai 5, 2009 Finni, sei någe då!! Ka du har gjort me bilen din siden du isje ska ha an me t pølseland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4175 Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Trur nok isje han har krasja, for eg e 97% sikker på at det va han eg traff tidligere nå i kveld, hakk i hel på Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...