#4251 Skrevet Mai 8, 2009 hahahahahha la oss ikkje håpa det, men ver glad du har meg med på tur =) hehe, ja men eg e jo det...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4252 Skrevet Mai 10, 2009 Skinn t A4 02 på knoksen http://www.knoks.no/itemdetails.php?Itemid=47&page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4253 Skrevet Mai 10, 2009 Skinn t A4 02 på knoksenhttp://www.knoks.no/itemdetails.php?Itemid=47&page=1 Kluge lø heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4254 Skrevet Mai 10, 2009 Digge denne snutten, sikkert sett ann 10 ganger det siste døgnet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4255 Skrevet Mai 10, 2009 Digge denne snutten, sikkert sett ann 10 ganger det siste døgnet... Rå video: rock : hadde det ikke vært for att fysikken ikke e det den ein gang var og att det gjør så jekla vont å tryna så sko eg funnet fram sykkelen igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4256 Skrevet Mai 10, 2009 Ja, eg vurdere å finna fram min igjen og.. Va ude å såg på ann igår...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4257 Skrevet Mai 10, 2009 Det e heftigt rått me Freestyle Å han va græle goe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4258 Skrevet Mai 10, 2009 Jeg har lik hjelm som han!! Det er en start i det minste Hadde jeg bare vært like flink som han på sykkel så hadde jeg sluppet å hatt eksamen i morra... Han har sikkert hatt sin porsjon av velt og knekte bein. Likte godt flair (eller hva det heter) ut av treet og rulle-baklengs-på-framhjulet etter å ha hoppet OPP trappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4259 Skrevet Mai 10, 2009 Ja, syns backflippen var helt syk eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4260 Skrevet Mai 10, 2009 Vi får starte VACCN avd stavanger å legge ut skrytevideoer når vi står å hopper oppå R19 med sykler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4261 Skrevet Mai 10, 2009 hehe, helt klart et godt forslag John Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4262 Skrevet Mai 10, 2009 Syke satan for noen råe skills på trøkamel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4263 Skrevet Mai 10, 2009 Vi får starte VACCN avd stavanger å legge ut skrytevideoer når vi står å hopper oppå R19 med sykler haha det er allerede i gang =) Visste ikke at så mange her hadde dilla på trialsykling?! Kanonrått! Hatt noen års pause nå etter army og bergen, men skal i gang igjen. Både på 26" og 20"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4264 Skrevet Mai 10, 2009 Har lyst å kjøba meg ein 20" igjen eg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4265 Skrevet Mai 11, 2009 Har lyst å kjøba meg ein 20" igjen eg og.. Ka slags då du har lyst på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4266 Skrevet Mai 11, 2009 Konne tenkt meg ein Inspired.. Eller ein sånn.. http://www.actionvillage.com/800-501-0016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4267 Skrevet Mai 11, 2009 råe video:) Stemme d finni, du har jo litt tekken på trøkamel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4268 Skrevet Mai 11, 2009 Eg kan ver medic/kameraman:D eventuellt et hinder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4269 Skrevet Mai 11, 2009 tysse... eg testa den der typo-speedo tingen igjen Du skriver 551 bokstaver per minutt Du har 113 riktige ord og du har 5 feile ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4270 Skrevet Mai 11, 2009 (endret) Eg og har sånnne sykla til den slags bruk. Har sykkla BMX (cross) i mange...mange år, men har kutta ut nå. Gikk liksom litt lei etter 7 år på banen Legger med bilde av BMX sykkelen (GT), og den vanlige offroad`en (Intruder) Intruderen er under restaurering Har plukkt den i deler, fått lakkert ramma og holder på å sette den sammen igjen.....Litt etter litt Begynner egenTlig å nerme meg slutten nå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4271 Skrevet Mai 11, 2009 Fant akkurat ett bilde på hiddenen her nå så eg bare va nødt for å legga ud....Knoll & Tott å di skrur BMW....HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4272 Skrevet Mai 11, 2009 haha pensjonist treff!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4273 Skrevet Mai 11, 2009 haha pensjonist treff!!! Du e bare mesunte siå du iche fekk verme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4274 Skrevet Mai 12, 2009 Da var skaden på bilen taksert til 28 000 kr!!! etter en rygget på meg når bilen stod på jobb. Fikk endelig fingen ut å ta takst idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4275 Skrevet Mai 12, 2009 Ja, d va litt av ein sum! Hehe.. Få mannen t å betala cash å få dg ny bil! Hehe.. Fekk batterigrebe t å funka, va bare å nappa t tydligvis så nå e eg klar for våler!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...