Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

tror faktisk han må ha 16" for å komme over bremsene : klø :

Har faktisk bare 288mm skiver, så då går det greit med 15" sko eg tro. Får se i mårå om dei så Andreas hadde liggande funke. Mye løye så ligge rundt forbi på Rennesøy : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, komme du å hente Agip Racing oljå i mårå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter kor he du fonne iden t s2en min?!? sko ver ein hemmelighet :( ska aldri dela noge me deg ijen *that just hurts my feelings*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt 250km med Golfen i dag, og kan jo sei det sånn at eg greie å subba på flat vei hvis det e gjupe hjulspor ;)

Tok ferjå øve Boknafjorden og de ville absolutt ha meg ned i dag, sporty så eg va så ga eg det ein kjangs. Kjørte SEEEINT over kulen ned og kom ikkje langt før eg sakte men sikkert buklanda. Så va det å rygga og riksa meg opp på øvre dekk. Gjekk fint det, blei bare litt kø bak meg :P Blei litt skeptisk te Fjord Line båten på lørdag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter kor he du fonne iden t s2en min?!? sko ver ein hemmelighet :( ska aldri dela noge me deg ijen *that just hurts my feelings*

Tror S2'en hadde passt sånn puseutblås, 2 på kvar sida bak : fis :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt 250km med Golfen i dag, og kan jo sei det sånn at eg greie å subba på flat vei hvis det e gjupe hjulspor ;)

Tok ferjå øve Boknafjorden og de ville absolutt ha meg ned i dag, sporty så eg va så ga eg det ein kjangs. Kjørte SEEEINT over kulen ned og kom ikkje langt før eg sakte men sikkert buklanda. Så va det å rygga og riksa meg opp på øvre dekk. Gjekk fint det, blei bare litt kø bak meg :P Blei litt skeptisk te Fjord Line båten på lørdag ;)

hehe, nice.. Satse på å stå oppe på øvre plan på lørdag då, så e det fusst ut av ferjå! Flad pedal! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greie me fiksa walkie talkiar te turen? Eg har ikkje :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko hatt filmkamera og med... Någen som har et bra te låns :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gomåren!!!!!!!!!!! :D Steike for eit digg vær idag då! Kjenne det bli grillings og pils idag ja! Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein sånn walkie som me brukte t våler i fjord som du kan låna hvis du vil? Så he vell Finni eller juvi sikkert au ein..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein sånn walkie som me brukte t våler i fjord som du kan låna hvis du vil? Så he vell Finni eller juvi sikkert au ein..

Tar du an me i dag sånn i tilfelle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis eg finne ann ska eg gjer d,, Meine på ann kanskje ligge i GTIen.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis eg finne ann ska eg gjer d,, Meine på ann kanskje ligge i GTIen.. Hehe.. :)

Øy, ska du ut te Petter idag? Då vil eg bli med :) hehe....sko henta någe greier hos Lasse au..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, klart det golle mitt! Tenkte lufta GTIen udøve.. Hehe.. Ann henge godt på to bolta bag den! :D men det blikje ein behagelig tur, for ann sidde på piggdekk! Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, klart det golle mitt! Tenkte lufta GTIen udøve.. Hehe.. Ann henge godt på to bolta bag den! :D

Hahaha...sjef! Kati stikke du udover? Du bor på same plassen ennå sant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha...sjef! Kati stikke du udover? Du bor på same plassen ennå sant?

E nok på storhaug idag eg gitt.. Hehe.. Ska me sjå, i 5 tiå eller ng sånt tenkte eg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, den e god, ringe deg rett før fem, så forklare du veien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øy, ska du ut te Petter idag? Då vil eg bli med :) hehe....sko henta någe greier hos Lasse au..

Endå mer? : eek : Lasse har snart ikkje deler igjen ette dine raid ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, hehe, han ska få betalt lønn i himmelen...neida..ska nok få samla samen någe te han ittekvert, men Ka e det di seie, når det regne på presten dryppe det på klokkaren :D

Men det e jo bare sånne ting så han aldri får bruk for sjøl, og det som e verdt någe kjøpe eg jo av han så :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, nå e eg dritlei av å ver på jobb i detta fina være! VIL HEIM! Absolutt NULL aktivitet her i dag. Tru heile stavanger he ferie.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og har ein så e Kluge sin, hehe:) Så vis me får låna din Kjell, så e me i mål:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på ein sinnsykt bredda corrado på vei hjem fra jobb i dag. Kom fra hundvåg. Någen som kjenne te denne? Va mørk. Kanskje mørkelilla...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på ein sinnsykt bredda corrado på vei hjem fra jobb i dag. Kom fra hundvåg. Någen som kjenne te denne? Va mørk. Kanskje mørkelilla...

Ja, den har eksistert lenge, men an har vært vekke i ei goe stond nå... men såg an igjen for isje så lenge si eg og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har møtt på den eg og, står "corrado" i frontrutå.

åsså møte eg på ein Maserati Gran Turismo kvar dag, nåken så vett nåke om den ? råå lyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.