#4351 Skrevet Mai 15, 2009 Kjørt 250km med Golfen i dag, og kan jo sei det sånn at eg greie å subba på flat vei hvis det e gjupe hjulspor Tok ferjå øve Boknafjorden og de ville absolutt ha meg ned i dag, sporty så eg va så ga eg det ein kjangs. Kjørte SEEEINT over kulen ned og kom ikkje langt før eg sakte men sikkert buklanda. Så va det å rygga og riksa meg opp på øvre dekk. Gjekk fint det, blei bare litt kø bak meg Blei litt skeptisk te Fjord Line båten på lørdag Du får bare justere den ned etter ferja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4352 Skrevet Mai 15, 2009 Du får bare justere den ned etter ferja. Gidde ikkje begynna med det tidlig på morgenen. Ska tross alt kjøra nesten 1200km på søndagen, så då e det bare te å komma seg avgårde. Satse på at eg får stå med lastebilane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4353 Skrevet Mai 16, 2009 Du får bare justere den ned etter ferja. go low or go home! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4354 Skrevet Mai 16, 2009 (endret) go low or go home! Den er lav då, blei jo ikke bedre med dekka han fikk heller, for de var jo faktisk 205 50 i stedet for 205 55:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4355 Skrevet Mai 16, 2009 Eg får skli inn på ferjå Ta med vaselin og smøra under bilen først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4356 Skrevet Mai 16, 2009 Im in loooove with a fariytaaaaaaale !!! rybakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4357 Skrevet Mai 17, 2009 Gratulera me dagen alle sammen!!! Nyda det fina være! Ehhh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4358 Skrevet Mai 17, 2009 (endret) Gratulera me dagen folkens !!!! Å god tur til Wörthersee, dokke som ska der TA MASSE BILDER ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4359 Skrevet Mai 17, 2009 Ligger på senga å vurderer å bestille gul lyktefolie... Er det noe tess?? Vil det passe på "Gråtassen" min, eller må man ha hvit (eventuelt 20 år gammel) bil for at det skal bli bra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4360 Skrevet Mai 17, 2009 E der någen her så har tilgang te hjulstilling utstyr så har mulighet te å ta 4-hjulskontroll på oljebrenneren min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4361 Skrevet Mai 17, 2009 E der någen her så har tilgang te hjulstilling utstyr så har mulighet te å ta 4-hjulskontroll på oljebrenneren min? vis dekka blir slitt på innsida så skyldes det senken( du har sikkert lagt merke til camberen foran) desverre var derfor eg ikke kunne ha felgene lenger: bh : ble for dyrt i dekk, min sliter forsatt mye dekk ,men er tross alt ein del billigere dekk nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4362 Skrevet Mai 17, 2009 jaja, vet det e det, men hjulvinklane min e heilt donald. har ikkje justert de skikkelig itte eg senka ann, tog spissingå me 2x4 å målebånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4363 Skrevet Mai 17, 2009 Ligger på senga å vurderer å bestille gul lyktefolie... Er det noe tess?? Vil det passe på "Gråtassen" min, eller må man ha hvit (eventuelt 20 år gammel) bil for at det skal bli bra?? Lø heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4364 Skrevet Mai 17, 2009 Det var jo jævlig snaisent!! Må bare få svar på at han ikke skal ha en halv milliard i frakt først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4365 Skrevet Mai 18, 2009 Er det Joachim Næss sin golf det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4366 Skrevet Mai 18, 2009 Ja, er det ikke det?? Ikke min iallefall. Jeg tok meg råd til xenonlamper :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4367 Skrevet Mai 18, 2009 Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4368 Skrevet Mai 18, 2009 Då blir mest sannsynlig golfen bytta i løpet av helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4369 Skrevet Mai 18, 2009 (endret) Då blir mest sannsynlig golfen bytta i løpet av helgen! Ke du ska bytta ann i Stian ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4370 Skrevet Mai 18, 2009 nåken så vett om en grei plass å ta eu godkjenning? gjer ingenting om di ikkje ser forskjell på justerbart å 40mm senkesett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4371 Skrevet Mai 18, 2009 Ålgård Auto va veldig greie me mi eu godkjenning i fjord for å sei d sånn.. Tog de 10min.. hahaha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4372 Skrevet Mai 18, 2009 Får venta å se når eg dukke opp neste gang. Ikkje någe sånn veldig spennandes. Ska fikse bilder når eg får an heim... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4373 Skrevet Mai 18, 2009 Måkje du verk kjibe stian!!!! hehe.. we want pics! Glede mg t å sjå k nå du he fått kloa i.. Pleie ver ng artigt! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4374 Skrevet Mai 18, 2009 Noen som har hørt noe fra gutta på tur?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4375 Skrevet Mai 18, 2009 E vel heller lite tebakemeldinger fra de foreløpig. De har vel ikkje tilgang te nett sånn over alt der nere. Anngående bilene så e det rake motsetning te golfen sånn motormessig hvertfall. Så får me se kossen det blir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...