Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

hehe, ja e ein heima og så e greie, berre passa på at du komme ein dag det regne. då hente han berre paraplyen å tar et par rundar rundt bilen å seie det ser godt ut;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. sikkert ein 1.1 polo.. Hehe.. :P med 13" dorulla og skamsenka! DIGG!! Hehe..

Finni e alltid klar for internett, men om de he hatt tid eller lyst til å gå inn e ein annar ting.. Siste eg hadde tenkt på på ein sånn tur i hvert fall! hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. sikkert ein 1.1 polo.. Hehe.. :P med 13" dorulla og skamsenka! DIGG!! Hehe..

Finni e alltid klar for internett, men om de he hatt tid eller lyst til å gå inn e ein annar ting.. Siste eg hadde tenkt på på ein sånn tur i hvert fall! hehe..

Petter er avhengig av forumet så tror ikke det går så mye lenger før abstinensene blir for sterke : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de lånte videokamera mitt nedover så får satse på at det kommer en film med noe godsaker på når de er hjemme igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper de oppdaterer fra W. Vil se roadtrip bilder og biler fra W. :)

Internett fins der nede også ;) hehe.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de lånte videokamera mitt nedover så får satse på at det kommer en film med noe godsaker på når de er hjemme igjen:)

Det hadde jo våre konge, hvis de fekk til det....

Ser for meg Juvkam`en hengane ud av rutå i passasjersete på Autobahn`en derane, med ett godt grep rundt kamera...mens tårene trillte bag solbrillene pga vindmotstanden !!! HEHE : smil :: rock :: vinke :

Nogen andre så ser det for seg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dødt her i dag : klø :

Frank har du fått på felgene foran? ble det bra? gjerne bilder: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe treff i helgen? var vel noen av dere som hadde tenkt turen? grenlandstreffet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff en MEGET strøken skamfine Ur-Quattro i dag på Kjelta.

E det gjerna Øyvind Løkset så har henta heim nytt prosjekt : rock :

Bilen va utenlandsregga. (Trur det va engelske skilte) åså va ann kvide me audi-ringa nere på sidene.

Nogen andre så har sitt denne ?

I mårå e det Nurburg Ring, å 24 timers løp som står for tur....Svingede eg glede meg : smil :: rock :: vinke :

Reise med Møller Bil Motorsport

Gjerna eg treffe Juvkam`en & Co då : klø :: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen her så har utstyr te å sandblåsa litt rust?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det du Stian E. eller Kjell som har klistremerkene?? Jeg skulle hatt 2 nye til bilen da jeg bare har VW AUDI LUB på den nå. Skulle også hatt 2 stykk som jeg kunne klistra på sykkelen slik at jeg kan promotere oss litt i Nordsjørittet.

"Og sistemann i mål ble sponset av VW Audi Club Norwegen" :P:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det du Stian E. eller Kjell som har klistremerkene?? Jeg skulle hatt 2 nye til bilen da jeg bare har VW AUDI LUB på den nå. Skulle også hatt 2 stykk som jeg kunne klistra på sykkelen slik at jeg kan promotere oss litt i Nordsjørittet.

"Og sistemann i mål ble sponset av VW Audi Club Norwegen" :P:p

eg henge meg på her eg og, det e kjell så har klister. Så Kjell? koss ligge du an i klisterverdenen? har du fått inn nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e faktisk eg som ska få klister. Skiltplatene kom for ett par dager siden, men har ikkje fått noen klister enda. Ska purre på han som ska levere de te oss...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hette faktisk TJELTA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Morsomt...

Han e fra sandnes. Tilgitt automatisk då! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tru eg he utstyr t sandblåsing liggande stian... ska sjekka...

Ang. skilplate så visste eg ikje de hadde komt faktisk. Klistremerker vente me ennå på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkuratt snakket med Mr Brox. Han meinte klister skulle vert sendt ut, men det va ikkje han som styrte med det. Så eg har sendt en etterspørsel etter de til han som styrer med det.

Så skiltplater er klar. koster 50 kroner pr stk. Hvis noen vil ha før neste lokallagstreff så send meg en PM så skal vi altids fikse noe.

Edit: Neste lokallagstreff er vel mesteparten av styret på våler, så det blir dårlig med kjøp av plater 07. juni...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det gjerna Øyvind Løkset så har henta heim nytt prosjekt : rock :

Bilen va utenlandsregga. (Trur det va engelske skilte) åså va ann kvide me audi-ringa nere på sidene.

Nogen andre så har sitt denne ?

I mårå e det Nurburg Ring, å 24 timers løp som står for tur....Svingede eg glede meg : smil :: rock :: vinke :

Reise med Møller Bil Motorsport

Gjerna eg treffe Juvkam`en & Co då : klø :: rolleyes

Jada.. Ur- Quattro og ingen garasje.. full demontering ute på parkeringsplassen.. :P

Nei, beklager Fredrik, jeg har desverre ikke til mer enn salt i i havreskjorta og stri-lefsa.. og som andre poengterer her, Kjelta er vel egentlig litt snodig, Tjelta er riktig betegnelse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada.. Ur- Quattro og ingen garasje.. full demontering ute på parkeringsplassen.. :P

Nei, beklager Fredrik, jeg har desverre ikke til mer enn salt i i havreskjorta og stri-lefsa.. og som andre poengterer her, Kjelta er vel egentlig litt snodig, Tjelta er riktig betegnelse :)

Så det er enda liv i denne karen her ja : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko vell akkurat t å sei d samma om dg Trym? Hehe.. Opptatt med å få gang på toeren? Svive ann kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada, det står til liv, men hekkan for et travelt liv.. har så dårlig samvittighet på alt som skulle blitt gjort, og alt jeg skulle vært med på, som ikke skjer pga jobb/tidspress.. Men en dag må det vel bli tid igjen :) Skal nå iallefall bli med til Våler, så tar vi det derfra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko vell akkurat t å sei d samma om dg Trym? Hehe.. Opptatt med å få gang på toeren? Svive ann kanskje?

Har hatt det litt hektisk på jobben. Frankenstein e isje oppe å går enda eni.. står med kløyvd mottor. sga ta ut blokka neste helg, da 2 sett med stempelringer isje e heit på topp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... Frankenstein e isje oppe å går enda eni.. står med kløyvd mottor. sga ta ut blokka neste helg, da 2 sett med stempelringer isje e heit på topp.

Ska sei, det skjer ting med den altså :) Men hørte det var fyull skjærings med motoren, og at reg.reima hadde røket og full kræsj i topp og bøyde ventiler mm..

Det var egentlig ovveraskende ettersom det var satt inn ny regreim før Rudskogen ifjor, og meget stort hell med kjøringa til og fra, selv om den ikke var helt teknisk bra som en nybil, var det iallefall ikke mye å si på da det meste av det driftstekniske ble skifta før turen. Det eneste var den høyre vinduspusser arm som bør skiftes ut med en ny.

Trist å høre at jeg har solgt en bil som ikke sto til forventningene, men dette visste jeg absolutt ingenting om. Men jeg kan godt kjøpe den tilbake om du vil : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.