#4451 Skrevet Mai 28, 2009 Nei det e sant. Kor du fant golfen henne ? Her i området ? Ligger den på internet ? Finn, AutoDB ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4452 Skrevet Mai 28, 2009 Hmm høres merkeligt ut hvilket firma var det som prøvde å få på 215 dekka? bør jo gå kjempebra det på 9" felg: klø : framfelga gikk fint, værre med bak. De klarte å få luft i det til slutt vha en 14" slange inni dekket og noe styr og stell. Men fikk det ikke til å holde på lufta. dette var jæren dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4453 Skrevet Mai 28, 2009 framfelga gikk fint, værre med bak. De klarte å få luft i det til slutt vha en 14" slange inni dekket og noe styr og stell. Men fikk det ikke til å holde på lufta. dette var jæren dekk. ja 215 på 10" var verre ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4454 Skrevet Mai 28, 2009 Sett denne? SYK kropskontroll http://www.break.com/index/damien-walters-vaults-off-moving-car.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4455 Skrevet Mai 28, 2009 Nei det e sant. Kor du fant golfen henne ? Her i området ? Ligger den på internet ? Finn, AutoDB ? var ei kjerring her i område som skulle bli kvitt den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4456 Skrevet Mai 28, 2009 kor får jeg tak i lange hjulbolter til spacere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4457 Skrevet Mai 28, 2009 Hør me en eller annen dekk/felg sjappe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4458 Skrevet Mai 28, 2009 kor får jeg tak i lange hjulbolter til spacere? Eg kjøpte fra Dekkbutikken på Mariero:) (den så e rett bak ICA)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4459 Skrevet Mai 28, 2009 (endret) e dår någen så tilfeldigvis har någen 13" 4x100 felger med/uten dekk ligganes? Ska på ein bådhengar t ein kompis... EDIT: Alu felger vel å merka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4460 Skrevet Mai 28, 2009 Ein liten smakebit på kordan det blei med nye hjul på Golfen. Ikkje akkurat optimalt Nürburgring oppsett kan du sei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4461 Skrevet Mai 28, 2009 snadder Petter. Du vet sikkert om jeg må ha et annet senkesett til syncro golf en til en vanlig 1,8liter. hvor får jeg tak i billigt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4462 Skrevet Mai 28, 2009 OCT Tuning, kor de hørre te? Det va jo sykt billig! Ellers så kan eg anbefale chipsenteret.no sin chip te denne. Va den eg hadde i passaten. Du ska vel ha me bilen te våler, og de e nok der å chippe billig. Tror eg betalte 3000 kroner for den. Petter: E det den røde golfen det blei alikavell??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4463 Skrevet Mai 28, 2009 ja er den røde ja.. ikke fått den enda.. men ble billig så kunne ikke la sjangsen gå fra meg.. ble eu godkjent igår:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4464 Skrevet Mai 28, 2009 Sett denne? SYK kropskontroll http://www.break.com/index/damien-walters-vaults-off-moving-car.html Heller spenstig kar ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4465 Skrevet Mai 28, 2009 Ska sei... Fint med ny bil Grattis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4466 Skrevet Mai 28, 2009 har ikke fått den enda.. men planene er der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4467 Skrevet Mai 28, 2009 (endret) Ein liten smakebit på kordan det blei med nye hjul på Golfen. Ikkje akkurat optimalt Nürburgring oppsett kan du sei Futti så fine bilen din blei Petter, me nye felger å senk :tilber: En liden takspoiler øve bakruta, så e du alldeles i mål itte mitt håve !!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4468 Skrevet Mai 28, 2009 snadder Petter. Du vet sikkert om jeg må ha et annet senkesett til syncro golf en til en vanlig 1,8liter. hvor får jeg tak i billigt? Eg har justerbart liggande nytt i eska hjemma E ikkje likt på syncro og grevling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4469 Skrevet Mai 29, 2009 OCT hørre t i egersund, men hvis me e fleire så kjeme han nok bort t stvg.. Cato Sivertsen hette han som drive OCT i Rogaland. Jobba på Møller i mangen mangen år så han veit k han drive med. Chippe far min sin bil der og servicen va kjempebra! Som sagt så ekje prisen heller ng å sei på.. Hehe.. Så eg komme nok t å gå for OCT med ein gong han kjeme heim i frå sjøen om 2 uge.. Hvis dar e felire som vil ver me då så bare sei ifrå så fer me han inn her ein dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4470 Skrevet Mai 29, 2009 Kan jo ta ein roadtrip te egersund! E jo ikkje så langt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4471 Skrevet Mai 29, 2009 OCT hørre t i egersund, men hvis me e fleire så kjeme han nok bort t stvg.. Cato Sivertsen hette han som drive OCT i Rogaland. Jobba på Møller i mangen mangen år så han veit k han drive med. Chippe far min sin bil der og servicen va kjempebra! Som sagt så ekje prisen heller ng å sei på.. Hehe.. Så eg komme nok t å gå for OCT med ein gong han kjeme heim i frå sjøen om 2 uge.. Hvis dar e felire som vil ver me då så bare sei ifrå så fer me han inn her ein dag.. E me eg, hvis det blir t den prisen.. Fekk ein pris fra ein aen der på 7000,- penger t Touranen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4472 Skrevet Mai 29, 2009 Eirik snakket om at han hadde plass... Hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4473 Skrevet Mai 29, 2009 Dokke som e interresert i chip t bilen kan bare senda ein PM t Cato Sivertsen.. Pleie ver ganske kjappe på å svare sjøl om han e offshore.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4474 Skrevet Mai 29, 2009 Eg har justerbart liggande nytt i eska hjemma E ikkje likt på syncro og grevling. Passe ikke det kun til variant? Skal ha visst det passer min da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4475 Skrevet Mai 29, 2009 Fekk tatt ngn kjappe bilda av A4en idag... Off så høge ann e.. Ikje ng bra d dr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...