Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Og for å gni det inn te dei så ikkje hadde fri i dag etter Våler treffet: Eg va oppe i 9 tidå og gjekk ein liten tur med hundande og så la eg meg og sov te halv2, korti va det dåkker måtte stå opp? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse, eg har tolvkant piper hvis du ikkje har fått fiksa det :)

Eg å Joakim svinger innom deg vis du er hjemma litt senere, i 6tida eller noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stod opp kl. 6 og har ein fridag t gode seinare då :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hatt fri i dag, men aligavel så sto eg opp i 8 halv 9 tiå i dagmåres. Måtte få gang på enn Viking bil så konne reisa å henta bilen min på Ålgård hos Andreas Selle + at eg måtte reisa å få tag i nye vannstuss, tempføler og kjøleveska.

Bilen blei leverte på jobb, så eg sto der å fiksa ann i dag......Tog meg akkurat 5 minutt å skifta den der forbanna stussen så gjor til at eg isje fekk ha med meg bilen til Våler :o......Men nå e bilen go som gull igjen, så nå e eg igrunnen klar for enn nye Vålertur, ME MIN BIL : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hatt fri i dag, men aligavel så sto eg opp i 8 halv 9 tiå i dagmåres. Måtte få gang på enn Viking bil så konne reisa å henta bilen min på Ålgård hos Andreas Selle + at eg måtte reisa å få tag i nye vannstuss, tempføler og kjøleveska.

Bilen blei leverte på jobb, så eg sto der å fiksa ann i dag......Tog meg akkurat 5 minutt å skifta den der forbanna stussen så gjor til at eg isje fekk ha med meg bilen til Våler :o......Men nå e bilen go som gull igjen, så nå e eg igrunnen klar for enn nye Vålertur, ME MIN BIL : rock :

Øhhh.... Kunne du ikkje bare tatt med deg vannstussen og bytta den i oppkjørselen te Selle istedenfor å bruka masse penger på redningsbil? : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far e medlem så me betalte isje enn sjid for fraktå ner til sandnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far e medlem så me betalte isje enn sjid for fraktå ner til sandnes

Da er jo den saken grei, freebie :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått bytta te justerbart senkesett på poloen. Sylt mye bedre det blei. Måtte skru det heilt i bånn for å få an litt lågare enn det an va!

Men eg fant ut at eg har ett problem. Felgene fremme tar borti fjørbeinet. Så eg trenge spacere. Det e ikkje mye de tar borti, så en 5-10 mm bør holde. Fins der någen eg kan bruke? Gjerne som e laget for felgene te poloen. Eg har jo ikkje sentreringsringer heller, så det hadde vert fint hvis spacerne gjorde den jobben!

Någen som har noen tips te meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kan tenka meg det va bedre enn å hoppa bortøve veiane ja :D

Ang. spacere så har de jo 5mm på biltema. Men de e universale, så miste vel den sentrerings ring effekten du vil ha.

Men du får jo tak i sentreringsring på ein av de lokale dekksjappene og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du løysa det fort og gale, så har vel biltema jalla spacere (te du får handla noe skikkelig). Du må vel opp i 15mm tykkelse for å få sentrering.

Håkon Sandberg har mye kjekkt : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vet om någen som kunne lakka 4 felgsenter + senterkopper for meg? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Får kjøpa spacere på biltema i mårå. Kan ikkje kjøra me an sånn som an e nå. 15mm e nok kanskje litt i største laget. Tror kanskje 10 mm hadde vert fint. trenge jo ikkje ver sånn spacer som man skrur fast først for så å feste felgen på spaceren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funke greit nok i første omgang med spacere derfra ja.

Var det greit å få senket Poloen?

Lurer på å senke min og til helgen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å senke min og til helgen..

Ferdig å lure for deg jeg :)

Get'R done!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt endel logging på firergolfen i kveld/natt, så nå e custom software bestillt ;) Ska bli spennande å se om det blir noe liv under panseret : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Får kjøpa spacere på biltema i mårå. Kan ikkje kjøra me an sånn som an e nå. 15mm e nok kanskje litt i største laget. Tror kanskje 10 mm hadde vert fint. trenge jo ikkje ver sånn spacer som man skrur fast først for så å feste felgen på spaceren.

Kjopte 10mm spacere med sentrering fra haakon sandberg. Billig ogsaa:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt endel logging på firergolfen i kveld/natt, så nå e custom software bestillt ;) Ska bli spennande å se om det blir noe liv under panseret : smil :

Wohooo!!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig å lure for deg jeg :)

Get'R done!

Lyst å ver me ?;)

Oioi, nå begynne det:D

Blir bra dette Petter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ska me logga min? Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst å ver me ?;)

Oioi, nå begynne det:D

Blir bra dette Petter!

Blir det lørdag formiddag så e eg me! Hehe.. :) Då he eg fri 2-3 tima uansett! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ska me logga min? Hehe.. :)

Må jo få tid te det om ikkje så alt for lenge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det lørdag formiddag så e eg me! Hehe.. :) Då he eg fri 2-3 tima uansett! :)

Ska sjekka kati det passe best. Ka me søndag evt.? Ein dag det ikje skjer så mye aent på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne: Det va heller enkelt å senke den ja. Tok meg vel gjerne 1,5 time å få bytta på alle 4 hjula. Så ingen problem. Hadde heller ingen bolter som hang, og trykkluft e tingen! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e litt spende på koss bilen din bler itte chip asså! E litt redde for at du komme t å dra fra min:( Hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne: Det va heller enkelt å senke den ja. Tok meg vel gjerne 1,5 time å få bytta på alle 4 hjula. Så ingen problem. Hadde heller ingen bolter som hang, og trykkluft e tingen! ;)

Ah,ikje verre nei:)

Hehe, ikje tvil om at trykkluft e tingen ja...men det har ikje eg tilgang t:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.