#4501 Skrevet Juni 8, 2009 Og for å gni det inn te dei så ikkje hadde fri i dag etter Våler treffet: Eg va oppe i 9 tidå og gjekk ein liten tur med hundande og så la eg meg og sov te halv2, korti va det dåkker måtte stå opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4502 Skrevet Juni 8, 2009 Lasse, eg har tolvkant piper hvis du ikkje har fått fiksa det Eg å Joakim svinger innom deg vis du er hjemma litt senere, i 6tida eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4503 Skrevet Juni 8, 2009 Eg stod opp kl. 6 og har ein fridag t gode seinare då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4504 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) Eg har hatt fri i dag, men aligavel så sto eg opp i 8 halv 9 tiå i dagmåres. Måtte få gang på enn Viking bil så konne reisa å henta bilen min på Ålgård hos Andreas Selle + at eg måtte reisa å få tag i nye vannstuss, tempføler og kjøleveska. Bilen blei leverte på jobb, så eg sto der å fiksa ann i dag......Tog meg akkurat 5 minutt å skifta den der forbanna stussen så gjor til at eg isje fekk ha med meg bilen til Våler ......Men nå e bilen go som gull igjen, så nå e eg igrunnen klar for enn nye Vålertur, ME MIN BIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4505 Skrevet Juni 8, 2009 Eg har hatt fri i dag, men aligavel så sto eg opp i 8 halv 9 tiå i dagmåres. Måtte få gang på enn Viking bil så konne reisa å henta bilen min på Ålgård hos Andreas Selle + at eg måtte reisa å få tag i nye vannstuss, tempføler og kjøleveska. Bilen blei leverte på jobb, så eg sto der å fiksa ann i dag......Tog meg akkurat 5 minutt å skifta den der forbanna stussen så gjor til at eg isje fekk ha med meg bilen til Våler ......Men nå e bilen go som gull igjen, så nå e eg igrunnen klar for enn nye Vålertur, ME MIN BIL Øhhh.... Kunne du ikkje bare tatt med deg vannstussen og bytta den i oppkjørselen te Selle istedenfor å bruka masse penger på redningsbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4506 Skrevet Juni 8, 2009 Far e medlem så me betalte isje enn sjid for fraktå ner til sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4507 Skrevet Juni 8, 2009 Far e medlem så me betalte isje enn sjid for fraktå ner til sandnes Da er jo den saken grei, freebie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4508 Skrevet Juni 10, 2009 Då har eg fått bytta te justerbart senkesett på poloen. Sylt mye bedre det blei. Måtte skru det heilt i bånn for å få an litt lågare enn det an va! Men eg fant ut at eg har ett problem. Felgene fremme tar borti fjørbeinet. Så eg trenge spacere. Det e ikkje mye de tar borti, så en 5-10 mm bør holde. Fins der någen eg kan bruke? Gjerne som e laget for felgene te poloen. Eg har jo ikkje sentreringsringer heller, så det hadde vert fint hvis spacerne gjorde den jobben! Någen som har noen tips te meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4509 Skrevet Juni 10, 2009 Hehe, kan tenka meg det va bedre enn å hoppa bortøve veiane ja Ang. spacere så har de jo 5mm på biltema. Men de e universale, så miste vel den sentrerings ring effekten du vil ha. Men du får jo tak i sentreringsring på ein av de lokale dekksjappene og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4510 Skrevet Juni 10, 2009 Ska du løysa det fort og gale, så har vel biltema jalla spacere (te du får handla noe skikkelig). Du må vel opp i 15mm tykkelse for å få sentrering. Håkon Sandberg har mye kjekkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4511 Skrevet Juni 10, 2009 (endret) Någen som vet om någen som kunne lakka 4 felgsenter + senterkopper for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4512 Skrevet Juni 10, 2009 Hmm... Får kjøpa spacere på biltema i mårå. Kan ikkje kjøra me an sånn som an e nå. 15mm e nok kanskje litt i største laget. Tror kanskje 10 mm hadde vert fint. trenge jo ikkje ver sånn spacer som man skrur fast først for så å feste felgen på spaceren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4513 Skrevet Juni 10, 2009 Funke greit nok i første omgang med spacere derfra ja. Var det greit å få senket Poloen? Lurer på å senke min og til helgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4514 Skrevet Juni 10, 2009 Lurer på å senke min og til helgen.. Ferdig å lure for deg jeg Get'R done! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4515 Skrevet Juni 10, 2009 Kjørt endel logging på firergolfen i kveld/natt, så nå e custom software bestillt Ska bli spennande å se om det blir noe liv under panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4516 Skrevet Juni 11, 2009 Hmm... Får kjøpa spacere på biltema i mårå. Kan ikkje kjøra me an sånn som an e nå. 15mm e nok kanskje litt i største laget. Tror kanskje 10 mm hadde vert fint. trenge jo ikkje ver sånn spacer som man skrur fast først for så å feste felgen på spaceren. Kjopte 10mm spacere med sentrering fra haakon sandberg. Billig ogsaa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4517 Skrevet Juni 11, 2009 Kjørt endel logging på firergolfen i kveld/natt, så nå e custom software bestillt Ska bli spennande å se om det blir noe liv under panseret Wohooo!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4518 Skrevet Juni 11, 2009 Ferdig å lure for deg jeg Get'R done! Lyst å ver me ? Kjørt endel logging på firergolfen i kveld/natt, så nå e custom software bestillt Ska bli spennande å se om det blir noe liv under panseret Oioi, nå begynne det:D Blir bra dette Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4519 Skrevet Juni 11, 2009 Kjørt endel logging på firergolfen i kveld/natt, så nå e custom software bestillt Ska bli spennande å se om det blir noe liv under panseret Når ska me logga min? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4520 Skrevet Juni 11, 2009 Lyst å ver me ? Oioi, nå begynne det:D Blir bra dette Petter! Blir det lørdag formiddag så e eg me! Hehe.. Då he eg fri 2-3 tima uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4521 Skrevet Juni 11, 2009 Når ska me logga min? Hehe.. Må jo få tid te det om ikkje så alt for lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4522 Skrevet Juni 11, 2009 Blir det lørdag formiddag så e eg me! Hehe.. Då he eg fri 2-3 tima uansett! Ska sjekka kati det passe best. Ka me søndag evt.? Ein dag det ikje skjer så mye aent på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4523 Skrevet Juni 11, 2009 Arne: Det va heller enkelt å senke den ja. Tok meg vel gjerne 1,5 time å få bytta på alle 4 hjula. Så ingen problem. Hadde heller ingen bolter som hang, og trykkluft e tingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4524 Skrevet Juni 11, 2009 Kjørt endel logging på firergolfen i kveld/natt, så nå e custom software bestillt Ska bli spennande å se om det blir noe liv under panseret Eg e litt spende på koss bilen din bler itte chip asså! E litt redde for at du komme t å dra fra min:( Hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4525 Skrevet Juni 11, 2009 Arne: Det va heller enkelt å senke den ja. Tok meg vel gjerne 1,5 time å få bytta på alle 4 hjula. Så ingen problem. Hadde heller ingen bolter som hang, og trykkluft e tingen! Ah,ikje verre nei:) Hehe, ikje tvil om at trykkluft e tingen ja...men det har ikje eg tilgang t:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...