#4526 Skrevet Juni 11, 2009 Eg e litt spende på koss bilen din bler itte chip asså! E litt redde for at du komme t å dra fra min:( Hehe:) I fra stillestående og på toppfart slite eg nok med S3en, men på mellom aksellerasjoner ut av sving osv. så tror eg 400Nm komme godt med (heilt te clutchen seie takk for seg...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4527 Skrevet Juni 11, 2009 Då va 5mm spacere fra biltema på. De går akkuratt. Så nå har eg bestilt 10mm spacere med senter. Må ha det riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4528 Skrevet Juni 11, 2009 Høres lurt ut. Lurer som allerede nevnt på å montere senken på Poloen til helgen. Men er det slik at jeg absolutt bør ha luft? Har en anelse om at hvis ikke er det garantert noe som sitter noe inni h#%&ete fast: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4529 Skrevet Juni 11, 2009 Vil anbefale å ha lkuft, det gjør ALT så mye enklere skulle noe sitte fast. Jeg har muttertrekker hvis du skaffer luft. Hehe.. Vet at kluge sitter på en kompressor, kan jo høre med han om du kan låne den. Går helt sikkert greit det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4530 Skrevet Juni 11, 2009 Blir gjerna me å hjelpe deg eg Arne! Sei tid å sted. Søndag e ein fine dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4531 Skrevet Juni 11, 2009 Vil anbefale å ha lkuft, det gjør ALT så mye enklere skulle noe sitte fast. Jeg har muttertrekker hvis du skaffer luft. Hehe.. Vet at kluge sitter på en kompressor, kan jo høre med han om du kan låne den. Går helt sikkert greit det.. Ok, er nok lurast ja. Høre med Klugen, eller ein aen plass...ska nok fiksa kompressor ska du se Blir gjerna me å hjelpe deg eg Arne! Sei tid å sted. Søndag e ein fine dag! Fine! Søndag funke gull for min del. Eller neste helg passe ennå bedre Men vett kje kos det passe for deg/dåkkår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4532 Skrevet Juni 11, 2009 Denna helgå e planen å konsumere alkohol på høgt plan. Kor vidt det går ud øve formiddager å ittemiddagene vet eg ikkje ennå. Neste helg blir det muligens et kurs på meg uten å røpe detaljer. Men kan nok bli med på senk montering uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4533 Skrevet Juni 11, 2009 Petter, ska eg reservera det fasta hjørna på Cementen te i mårå? Kverke me ei heile å kravle i vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4534 Skrevet Juni 11, 2009 meg eller lønning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4535 Skrevet Juni 11, 2009 meg eller lønning? Må vær deg, drive ikkje med sånne fantastrekar eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4536 Skrevet Juni 12, 2009 meg eller lønning? Den av dåkkår som sko følt seg troffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4537 Skrevet Juni 12, 2009 Denna helgå e planen å konsumere alkohol på høgt plan. Kor vidt det går ud øve formiddager å ittemiddagene vet eg ikkje ennå. Neste helg blir det muligens et kurs på meg uten å røpe detaljer. Men kan nok bli med på senk montering uansett. Hehe, stikk motsatt av meg altså...orke ikje tanken på alkohol. Ska henta meg inn igjen itte Våler....e kje bare bare å dra på tur:p Men det ordne seg, gjer deg et pling når det blir aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4538 Skrevet Juni 12, 2009 Nordsjørittet er i anmarsj, så det blir en billig fyll i morgen kveld tenker det blir natta etter en 0.33 munkholm.. Om noen har gjengesett? skulle fått fikset nye pedaler på spinningsykkelen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4539 Skrevet Juni 12, 2009 Jess. Startskuddet går 12:50 for min del. Blir en knalltur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4540 Skrevet Juni 12, 2009 Jess. Startskuddet går 12:50 for min del. Blir en knalltur Eg ska stå å heia på dokke på Sandnes eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4541 Skrevet Juni 12, 2009 Jess. Startskuddet går 12:50 for min del. Blir en knalltur Hekkan heller!! da var 2 mil unnagjort som en liten "teaser" iom at jeg knapt har sett sykkelen de siste 8 årene. De tok hensyn til det i Nordsjøkomiteen, og putta meg på start kl 10:10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4542 Skrevet Juni 13, 2009 Nogen så ska på VACN Trackday? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4543 Skrevet Juni 13, 2009 Nogen så ska på VACN Trackday? Nope, har ikkje bilen klar så fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4544 Skrevet Juni 13, 2009 DA var Egersund - Varhaug unnagjort det er ca 50% (42,7 km) Det var ikke en tur for folk flest. Kunne glatt sagt min mening om dagen idag, men ville fått nok prikker til å kunne utestenge hele medlemsmassen i språkbruket. Men en ting kan jeg dele: Asfalt er gudd! Har nå syklet på stier ikke engang krøtter/kyr kan bevege seg..visste ikke det var mulig å finne denslags områder i dagens samfunn.. Kred til de som gjennomførte!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4545 Skrevet Juni 13, 2009 hehe Men va d ein fin tur ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4546 Skrevet Juni 13, 2009 hehe Men va d ein fin tur ellers? nei, det var det ikke.. sol = ja, motvind = definitivt kuling, krampe i beina = oh jess sir!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4547 Skrevet Juni 13, 2009 Kred til de som gjennomførte!! Du gjønå førte vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4548 Skrevet Juni 13, 2009 Ikkje når han sykla halve løpet: DA var Egersund - Varhaug unnagjort det er ca 50% (42,7 km) Men t Øyvind. E nå ein goe tur uansett d! Du får bare starta på varhaug neste år og fullføra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4549 Skrevet Juni 13, 2009 Kor lenge har Biltema åpent i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4550 Skrevet Juni 13, 2009 Kor lenge har Biltema åpent i dag? te 6. Eg har forresten 12kant sett te deg her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...