Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

F.... bomfolk..... : bråk : Fikk en regning her nå for "ulovlig passering 18.12.08 vel merkelig d når abbonemanget ble lyt opp igjen den 14.11.08

Noen andre her som har fått tillegsavgift på bomringen her som har bikke med posetiv saldo på i det tidspunktet de opgir va en ulovlig passering?

Har isje serlig lyst og betala d gebyret og bare la d komma t namsretten, og kreva bomselskapet for æreskrenkelse og tapt arbeidsintekt for den tia det vil ta i normal arbeidtid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge eg någe spesial verktøy for å bytte hjullageret på toer golfen min? Det gikk te helvette idag og har dermed morgendagen på meg te å få det skifta...!?!

Hmm fremme eller bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm fremme eller bak?

Fremme... Spele det någen rolle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pressa til å pressa ud lageret med e allti greit å ha : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klare eg det ikkje uten pressa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremme... Spele det någen rolle?

Fremre lager e nå de enkleste å bytta da..på de flesate biler så trenge en isje någe spesialverktøy for å bytta lageret fremme siden det er en kontramutter som holder det koniskelageret på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremre lager e nå de enkleste å bytta da..på de flesate biler så trenge en isje någe spesialverktøy for å bytta lageret fremme siden det er en kontramutter som holder det koniskelageret på plass.

Hørres bra ud! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres bra ud! :)

hvis d e et gammelt lager som skal av og det sitter litt så kan en blåselampe hjelpe på litt. lageret går t helsikken da men det sleppe nå taket da. eller så kan en jo altids bruke vold hvis litt vold ikke virke så bruk mer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis d e et gammelt lager som skal av og det sitter litt så kan en blåselampe hjelpe på litt. lageret går t helsikken da men det sleppe nå taket da. eller så kan en jo altids bruke vold hvis litt vold ikke virke så bruk mer :P

hehe, det e rette innstillingen vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det e rette innstillingen vettu ;)

hehe ja... blitt brukt mye den instilinga der i jobben min ja.. du sgo ha sitt ka eg har gjort for å få en bil opp på bokken en gang... d va litt av et syn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plass å skru der borte juvi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har fiksa meg verksted...men de får faenkje seddel :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontrollen ska eg, men kjenne eg de riktig der eg pleie å ta an, så har de ikkje tid i morgen. Så det va bare derfor eg lurte.

E min bil du har sett på expert forus ja! :)

Eg og såg deg i dag, ca der me plantasjen, men eg kjørte ein sølvgrå saab 9-5 stv me henger så ikkje så rart hvis du ikkje såg meg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F.... bomfolk..... : bråk : Fikk en regning her nå for "ulovlig passering 18.12.08 vel merkelig d når abbonemanget ble lyt opp igjen den 14.11.08

Noen andre her som har fått tillegsavgift på bomringen her som har bikke med posetiv saldo på i det tidspunktet de opgir va en ulovlig passering?

Har isje serlig lyst og betala d gebyret og bare la d komma t namsretten, og kreva bomselskapet for æreskrenkelse og tapt arbeidsintekt for den tia det vil ta i normal arbeidtid.

fikk nettop to slike.. fra desember.. jeg gidder ikke bry meg.. de er jo helt evneveike de som driver det der systemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har fått totalt 5 bøter på toergolfen siste måneden, sjøl om bilen har brikka.... : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...de får faenkje seddel :D

Haahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangla bytur ette vårcruisingå i år. :( Foreslår me prøve få te det igjen ette neste års vårslepp : ja :

Me kan jo bare ta et sommercruise: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan jo bare ta et sommercruise: smil :

Me har jo allerede hatt en 5000km cruisetur med plenty byturer, men tja, koffer ikkje ein te ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e hvertfall eg me på !:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har jo allerede hatt en 5000km cruisetur med plenty byturer, men tja, koffer ikkje ein te ;)

Joda, men den ville jo isje adle ver me på;) Jerna adle vil ver me hvis me begrense antall km litt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men den ville jo isje adle ver me på;) Jerna adle vil ver me hvis me begrense antall km litt:p

Kanskje det ja, va ett par så søyt øve høge bensinutgifter og på den turen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det ja, va ett par så søyt øve høge bensinutgifter og på den turen : haha :

Fatte isje ka du snakke om eg: rolleyes

Høgt forbruk på Autobahn? Min bil? Neeeeh, tvilsomt:p Va jo bare 1,4L på milå på d versta, men så feide d jo onna og då:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatte isje ka du snakke om eg: rolleyes

Høgt forbruk på Autobahn? Min bil? Neeeeh, tvilsomt:p Va jo bare 1,4L på milå på d versta, men så feide d jo onna og då:D

Me blir nok ikkje æresmedlemmer i Bellona med det førsta for å sei det sånn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.