#4601 Skrevet Juni 16, 2009 1,4 liter på milå på autobahn... Då hadde du ikkje langa tidå mellom kver fylling. Du ser jo nesten nålå gå nerøve der. Milå forsvinne jo ganske så fort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4602 Skrevet Juni 16, 2009 1,4 liter på milå på autobahn... Då hadde du ikkje langa tidå mellom kver fylling. Du ser jo nesten nålå gå nerøve der. Milå forsvinne jo ganske så fort... Heilt rektigt:) Å d versta va at når eg måtte fylla full tank, så hadde petter fremdeles halv tank igjen: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4603 Skrevet Juni 16, 2009 1,4 liter på milå på autobahn... Då hadde du ikkje langa tidå mellom kver fylling. Du ser jo nesten nålå gå nerøve der. Milå forsvinne jo ganske så fort... Pengene går fort når du har det gøy Eg hadde 0,76 l/mil i snitt for heile turen på ein TDi, så det va jo greit høg snittfart kan du sei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4604 Skrevet Juni 16, 2009 Heilt rektigt:) Å d versta va at når eg måtte fylla full tank, så hadde petter fremdeles halv tank igjen: eek : Nja, nålå va vel gått 1mm forbi halvtank merket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4605 Skrevet Juni 16, 2009 Men Robin, nå har eg på vei: - justerbare fjørbeinslager framme for å legga inn litt mer negativ camber framme - justerbare lenkarmer bak for å rette opp bakhjula (mindre negativ camber) og så blir det sannsynligvis bremser nå når eg får lønn (20.) og så 17" dekk når skattepengene komme (månedskifte) Begynne bli klart te Rudskogen då E du me på noen runder på Skogen? Finni skrøyt på seg i går at han sko utpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4606 Skrevet Juni 16, 2009 fikk nettop to slike.. fra desember.. jeg gidder ikke bry meg.. de er jo helt evneveike de som driver det der systemet. trur eg har hatt 5-6 sånne, har ringt 6 gonger og, men trur du det hjelpe??? fekk berre beskjed om at eg måtte jo forstå at det va nåke gale når det lyste gult: dum : hahahah jaja, trudde det ikkje va nåken andre fargar så funka eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4607 Skrevet Juni 16, 2009 haha ringte inn nå å sko sei i fra at eg hadde betalt inn minus beløp + forskuddsbeløp, på fredag( nåke eg fekk beskjed om å gjer). va en utlending eg snakkte med så sa at eg va i minus igjen. Allerade ette 3 dagar ?? eg spurte om det va nåke i systemet deiras så funka i det heila tatt, men det visste hu ikkje nåke om... off 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4608 Skrevet Juni 16, 2009 hmm eg kjørte igjønå uden at d lyste me brikkå men når eg la ann på daschen så funka ann, har sjøl hatt 2 stykk t nå i år pga systeme derias e båss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4609 Skrevet Juni 16, 2009 Men Robin, nå har eg på vei: - justerbare fjørbeinslager framme for å legga inn litt mer negativ camber framme - justerbare lenkarmer bak for å rette opp bakhjula (mindre negativ camber) og så blir det sannsynligvis bremser nå når eg får lønn (20.) og så 17" dekk når skattepengene komme (månedskifte) Begynne bli klart te Rudskogen då E du me på noen runder på Skogen? Finni skrøyt på seg i går at han sko utpå Hmm... eg og vil ha litt mer negativ camber framme:) Då sleppe eg å subba sånn jerna, hehe:) Har du link t der du kjøpte di justerbare fjørbeinslagrene, jerna di har t min og? Åsså vil eg jo ha bremser!! Om eg ska ver me på banen på rudskogen så må eg få fatt i någen 17" med gode dekk t å kjøra på banen me, for d nytte isje me 9x19" jaffal! Sko fått lånt meg någen, d hadde vært d besta... Eller bare kjøba meg någen dekk å hiva di på vinterfelgane mine... 205 dekk sko vel holda på di, då får eg litt strekk og:) Åsså du... me sko fått på di merkene våre t Rudskogen:) (di t dørene)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4610 Skrevet Juni 16, 2009 hmm eg kjørte igjønå uden at d lyste me brikkå men når eg la ann på daschen så funka ann, har sjøl hatt 2 stykk t nå i år pga systeme derias e båss Dår e faktisk någen audier så brikkå isje fønke igjønå vindue på! Ein kompis av meg hadde ein A4 limo, i den funka d isje, an måtte stappa brikkå ud vindue kver gang, hehehehe!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4611 Skrevet Juni 16, 2009 Hmm... eg og vil ha litt mer negativ camber framme:) Då sleppe eg å subba sånn jerna, hehe:) Har du link t der du kjøpte di justerbare fjørbeinslagrene, jerna di har t min og? Åsså vil eg jo ha bremser!! Om eg ska ver me på banen på rudskogen så må eg få fatt i någen 17" med gode dekk t å kjøra på banen me, for d nytte isje me 9x19" jaffal! Sko fått lånt meg någen, d hadde vært d besta... Eller bare kjøba meg någen dekk å hiva di på vinterfelgane mine... 205 dekk sko vel holda på di, då får eg litt strekk og:) Åsså du... me sko fått på di merkene våre t Rudskogen:) (di t dørene)... Dessa eg har bestillt, passe te din og: http://compbrake.co.uk/shop/product_info.php?products_id=3560 Strekk på bane = fyfy! Hiv på 225/45 dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4612 Skrevet Juni 16, 2009 Dår e faktisk någen audier så brikkå isje fønke igjønå vindue på! Ein kompis av meg hadde ein A4 limo, i den funka d isje, an måtte stappa brikkå ud vindue kver gang, hehehehe!!! sko montert an bak grillen då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4613 Skrevet Juni 16, 2009 Se på Tore Warsla sin patent. Han har montert ann inne i en plastboks som han har montert bak grillen. Funker vist ganske bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4614 Skrevet Juni 16, 2009 Kanskje det ja, va ett par så søyt øve høge bensinutgifter og på den turen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4615 Skrevet Juni 16, 2009 Noen her som er keen på en tur til Rudskogen neste fredag på trackday?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4616 Skrevet Juni 16, 2009 Nå må naboen ha vekk bilen. Den går for kr 9000 får den for 8000 og ved lett pruting (men dette har ikke eg sakt) årsavgifta er betalt( Corsa A) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130738 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4617 Skrevet Juni 16, 2009 Noen her som er keen på en tur til Rudskogen neste fredag på trackday?? Hehe, blei du hekta på banekjøring eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4618 Skrevet Juni 16, 2009 Noen her som er keen på en tur til Rudskogen neste fredag på trackday?? Eg e ganske gira på å bli me någen!! Men ingen så vil bli me jo, poteter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4619 Skrevet Juni 16, 2009 Eg e ganske gira på å bli me någen!! Men ingen så vil bli me jo, poteter!! Haahaaaa.....Klart eg e med i din bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4620 Skrevet Juni 16, 2009 Gti'n står med motoren i deler mens TDI'n har dåglig clutch (har fått den nye) samt nye bremsekalipperbraketter er på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4621 Skrevet Juni 16, 2009 Doffer fått bytta lager da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4622 Skrevet Juni 16, 2009 Ska me kjøra cab'en min då juvi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4623 Skrevet Juni 16, 2009 Ska me kjøra cab'en min då juvi? Selvfølgelig ska me det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4624 Skrevet Juni 16, 2009 Doffer fått bytta lager da? Det har eg vettu Gjekk nesten smertefritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4625 Skrevet Juni 16, 2009 men da aner vi en liten road trip da, med full gass på banen.. BTW Arne: Hekta på banekjøring?? neeee.. kan ikke si det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...