#4651 Skrevet Juni 19, 2009 Jobbe ikkje du i oljå då? Alle e jo millionerer der...! Eg e millioner eg, men det e skreve med røde tall og minus foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4652 Skrevet Juni 19, 2009 Eg e millioner eg, men det e skreve med røde tall og minus foran Sikkert ikkje så aller verst det heller Mulig eg har lyst te å ver me te Rudskogen, men må få fri så me får se, men koss blir då opplegget? Kjøra ner natt te fredag og hjem igjen natt te lørdag virke ein smule hardt... Det fins jo någen bedre alternativ enn det då, feks ei natt i telt og 10 pils innabords? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4653 Skrevet Juni 19, 2009 Då har eg vært å fått bekrefta att det er liv i selveste Klugen:p han var någe sjelven ,men han pusta nå ennå Takk for hjelpå Jan Erik det blei suverent: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4654 Skrevet Juni 20, 2009 (endret) ka feile folk.. ingen så drikke lenger??? fy fillen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4655 Skrevet Juni 20, 2009 Spotta Mr.Nordhus på motorveien igår... http://www.youtube.com/watch?v=ay4GYUud6vc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4656 Skrevet Juni 20, 2009 Trur du eg kjører så seint;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4657 Skrevet Juni 20, 2009 Trur du eg kjører så seint;) Visste ikkje om du va vant te Motorvei siden du bor på ei øy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4658 Skrevet Juni 20, 2009 Visste ikkje om du va vant te Motorvei siden du bor på ei øy Er derfor eg blir spinn steike galen bare eg skimte ein motorvei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4659 Skrevet Juni 21, 2009 E dar ngn som he 50700 longligeolja liggande?????? Eg trenge sårt ein liter asap!!!! Anyone?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4660 Skrevet Juni 21, 2009 Gamlebilen min til salgs eg solgte denne selv for 150k blank for 3 år siden, så den holder seg greit i pris vis han får det han forlanger da. er ingen synlige påkostninger siden eg solgte heller: rolleyes Eg solgte den billigt grunnet dårlig utført lakk jobb og manglene servicehefte http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17800938 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4661 Skrevet Juni 21, 2009 Søde TT me sko iche fått t et mini meet idag då i d fina vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4662 Skrevet Juni 21, 2009 E me på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4663 Skrevet Juni 21, 2009 (endret) får nye medlemmer og komma ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4664 Skrevet Juni 21, 2009 Kor fant du det bilde Fredrik? Ser jo ut som han e på ungkarsfestival, har vel forsåvidt ikkje någe der å gjørr han nå... RÅTT bilde uansett!! Rått bilde av råe mann Joda, me snakke ungkarsfestivalen:venner: Då har eg vært å fått bekrefta att det er liv i selveste Klugen:p han var någe sjelven ,men han pusta nå ennå Takk for hjelpå Jan Erik det blei suverent: rock : Takk for det, alltid kjekt å hjelpa en man i nød;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4665 Skrevet Juni 21, 2009 (endret) Eg og vil bli me på minimeet Kor me ska møta å ke ti ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4666 Skrevet Juni 21, 2009 Eg vekk melding av Tysse at me møtes utfor MCdonald Kvadrat klokkå 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4667 Skrevet Juni 21, 2009 får nye medlemmer og komma ? Såklart, alle er velkommen... Eg komme ikkje idag, e på jobb te 8.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4668 Skrevet Juni 21, 2009 får nye medlemmer og komma ? Selfølge får du bli me Dag Ivar , bare heis bilen din litt fuste: smil : så isje eg får gjønnågå så græligt i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4669 Skrevet Juni 21, 2009 Haha kanskje eg ska prøva å snu skålene igjen då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4670 Skrevet Juni 21, 2009 (endret) HAHA, Ja det blir gudd det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4671 Skrevet Juni 21, 2009 Eg ska spisa middag hos noen venner i 6tiå i kveld så eg får desverre ikkje tid te å komma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4672 Skrevet Juni 21, 2009 I dag 13:57 Dag Ivar Torgersen får nye medlemmer og komma ? Og ja, klart nye folk får lov t å komma Jaja, hadde visst ikkje oppdatert tråden og sitt at d va ein del andre innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4673 Skrevet Juni 21, 2009 (endret) Hehe....Fine Eirik Ska du bli me me brøleren din ? Nei, nå ska eg ut å vaska bilen min innvendig.......Ser ut så et tagras inni der: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4674 Skrevet Juni 21, 2009 eg får ut å prøva å sota mer vinduer eg då, så ingen ser koss flekkete å fæl min e inni eg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4675 Skrevet Juni 21, 2009 Får ta ein kjappe tur ud å mysa litt men blir iche golf:( bremseslangane villi iche av itte 28 år i tjeneste så må ha nye på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...