#4676 Skrevet Juni 21, 2009 Kipt eg såg dette nå for det kunne eg tenkt meg å vært med på i det fine været. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4677 Skrevet Juni 21, 2009 Kipt eg såg dette nå for det kunne eg tenkt meg å vært med på i det fine været. Så dårr e liv i den karen og asså... De holde sikkert på ei goe stond te, borkje du på Hana då? Bare å hiva seg i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4678 Skrevet Juni 21, 2009 Så dårr e liv i den karen og asså... De holde sikkert på ei goe stond te, borkje du på Hana då? Bare å hiva seg i bilen Ja det er litt liv i meg og men ikke mye. Jo eg bor på Hana men eg viste ikke om de kom te å reisa vekk og da rakk jo ikke eg det. Men ska me snart ha en liten crusing? Kordan går det med felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4679 Skrevet Juni 21, 2009 Var det noen som var på Borestranda i dag å så på gammel-vw-møte?? Jeg rotet meg ut dit på sykkeltur, så det var bare tilfeldigheter at jeg oppdaget det. Så ut til å være mange fine der iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4680 Skrevet Juni 21, 2009 Var det noen som var på Borestranda i dag å så på gammel-vw-møte?? Jeg rotet meg ut dit på sykkeltur, så det var bare tilfeldigheter at jeg oppdaget det. Så ut til å være mange fine der iallefall. Meningen var at eg sko. Men var nok ikke kjørbare så tidligt så da ble det ikke i år . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4681 Skrevet Juni 21, 2009 I går 15:54 Fredrik Olsen Hehe....Fine Eirik Ska du bli me me brøleren din ? Nei, nå ska eg ut å vaska bilen min innvendig.......Ser ut så et tagras inni der Bromle fekk kvila i dag i mens eg har lada opp t jobbing igjen denne ugå itte ei hare uga. Oslo, Metallica, grilling, byfest på lillestrøm, innflytningsfest osv... kanon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4682 Skrevet Juni 21, 2009 Ja det er litt liv i meg og men ikke mye. Jo eg bor på Hana men eg viste ikke om de kom te å reisa vekk og da rakk jo ikke eg det. Men ska me snart ha en liten crusing? Kordan går det med felgene? Joda, cruising må me ha, skokje me ha någe pils og? hehe Felgane e ferdig blåst, trenge kun lakk, tenkte å hørra med ein lakkerer denne ugå.. Får hørra litt ront 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4683 Skrevet Juni 22, 2009 Åh, yes yes... For ein nydelig dag! hehe.. Hadde eg visst at dokke sko ha minimeet sko eg nesten ha møtt opp for å ta ngn bilda av det nye glise, men nå blei d hellar grilling. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4684 Skrevet Juni 22, 2009 Åh, yes yes... For ein nydelig dag! hehe.. Hadde eg visst at dokke sko ha minimeet sko eg nesten ha møtt opp for å ta ngn bilda av det nye glise, men nå blei d hellar grilling. Hehe.. Har du ikkje stått opp før nå?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4685 Skrevet Juni 22, 2009 Jo, men faktisk våre litt å gjort på arbeid idag.. Hehe.. Eg kom mg heim i frå vikevåg på lørdag.. Hehe.. Og så va det rett t Eirik som hadde ng olja t mg. Takk Eirik! Men det rara var at når eg kom heim så lyste ikje oljenivåe lengar, så må ha våre akkurat på grenså t minimum for den sensoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4686 Skrevet Juni 22, 2009 Jo, men faktisk våre litt å gjort på arbeid idag.. Hehe.. Eg kom mg heim i frå vikevåg på lørdag.. Hehe.. Og så va det rett t Eirik som hadde ng olja t mg. Takk Eirik! Men det rara var at når eg kom heim så lyste ikje oljenivåe lengar, så må ha våre akkurat på grenså t minimum for den sensoren. Har du peilt oljå? Sånne lys pleie ikkje lysa før du mangle seriøst mye olja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4687 Skrevet Juni 22, 2009 På tide me leie Reve banen å kjøre litt villmann gutter? Søke om klubb støtte å kalle det hovedtreff for lokallaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4688 Skrevet Juni 22, 2009 Har du peilt oljå? Sånne lys pleie ikkje lysa før du mangle seriøst mye olja! mao lenge itte at peilepinnen har tørka inn;) D fant eg ud i Tyskland, hehe: smil : (altså pinnen va tørre, men ingen oljelampe lyste...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4689 Skrevet Juni 22, 2009 På tide me leie Reve banen å kjøre litt villmann gutter? Søke om klubb støtte å kalle det hovedtreff for lokallaget? you fix? eg e nesten klar, bare heisa bilen fysste så eg isje subbe: rolleyes by the way... satan eg e lei av subbing: bråk : Kan jo isje kjøra aktivt t Sirdalen ein gang uden at d subbe på passasjersiå framme, sjøl om an e høge: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4690 Skrevet Juni 22, 2009 På tide me leie Reve banen å kjøre litt villmann gutter? Søke om klubb støtte å kalle det hovedtreff for lokallaget? Støtte denne eg Señor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4691 Skrevet Juni 22, 2009 you fix? eg e nesten klar, bare heisa bilen fysste så eg isje subbe: rolleyes by the way... satan eg e lei av subbing: bråk : Kan jo isje kjøra aktivt t Sirdalen ein gang uden at d subbe på passasjersiå framme, sjøl om an e høge: gråter : Ja faen for ein dridd bil...møje bensin brugan og. .nei, må nok bare byttan ud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4692 Skrevet Juni 22, 2009 Ja faen for ein dridd bil...møje bensin brugan og. .nei, må nok bare byttan ud.. Med ein TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4693 Skrevet Juni 22, 2009 Med ein TDI Ja någe aent ville jo vært amøbe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4694 Skrevet Juni 22, 2009 Har du peilt oljå? Sånne lys pleie ikkje lysa før du mangle seriøst mye olja! Ja, peilte oljå og o låg rett ved minimumsmerke så eg tog sjansen å kjørte heim. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4695 Skrevet Juni 22, 2009 Ja, peilte oljå og o låg rett ved minimumsmerke så eg tog sjansen å kjørte heim. Hehe.. Tåle fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4696 Skrevet Juni 22, 2009 Ja faen for ein dridd bil...møje bensin brugan og. .nei, må nok bare byttan ud.. Jah, herregud... Må bare få råd t RS4 fysste, bruge vel ennå mer bensin, men pytt... snakk om bensinforbruk...eg bruke faktisk 0,1L/mil mindre i snitt nå når eg bruge den nye cruise contollen min enn før når eg isje hadde, hehe:) EDIT: eg har passert 1000 innlegg på forumet nå, stiligt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4697 Skrevet Juni 22, 2009 På tide me leie Reve banen å kjøre litt villmann gutter? Søke om klubb støtte å kalle det hovedtreff for lokallaget? Ja, hvis du får me deg folk så kan å har lov å leie ann. E nok ikkje bare sei du ska leia banen så e det greit, men e me eg om det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4698 Skrevet Juni 22, 2009 Eg au e me hvis me klare å få det i havn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4699 Skrevet Juni 22, 2009 Lurer på om ikke han Torgeir Runde i lokallaget har blitt litt kompis med EBB. å eg vett EBB har fått lånt banen før, kansje noe å sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4700 Skrevet Juni 22, 2009 Heisann har berre prata med ebb et par ganger, så kan vel ikke skryte av noe kompis greier enda. Er vel bare noen få personer som har lov til å låne banen tror eg? Men de var ebb som var der på vegne av ums når vw luftkjølt hadde kjøring der i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...