#4701 Skrevet Juni 22, 2009 (endret) Eg vett BMW Carclub Norway elle ka nå BMW klubben i Rogaland hette har fått leid ann. Har nemligt våre å sitt ett par gonge når de har hatt treff der. Å siden de har fått leid ann, så må vel me og få konna leia ann...Me e jo isje noge dårligare enn di me...e me heller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4702 Skrevet Juni 22, 2009 (endret) Eg har noge felga tilsalgs hvis nogen e intressert http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=159514 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4703 Skrevet Juni 22, 2009 (endret) Noen her inne som har stasjonsvogn/tilhenger og tilhengerfeste og har lyst å hjelpe meg i en liten halvtime?? Jeg må pante litt flasker for å frigjøre plass i boden min, og min lille konebil strekker ikke til EDIT: for de som ikke har sett den siste Top Gear episoden: The Stig blir avslørt og det er ikke Thomas Schie!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4704 Skrevet Juni 22, 2009 Eg har stasjonsvogn og kan hjelpa dg hvis du vil? Kan ikje i kveld då hvis det va det du tenkte på? Eller hvis du he hengar så he eg bil med hengerfeste au (Super golfen med 1.6) hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4705 Skrevet Juni 22, 2009 EDIT: for de som ikke har sett den siste Top Gear episoden: The Stig blir avslørt og det er ikke Thomas Schie!! Og når du har sett heile episoden finne du ud det kun va show fordi MS var gjest i denne episoden. Den virkelige Stig er enda et stort mysterium. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4706 Skrevet Juni 22, 2009 Ja, hvis du får me deg folk så kan å har lov å leie ann. E nok ikkje bare sei du ska leia banen så e det greit, men e me eg om det blir Ikkje verre ennå å jakta opp disse folkå. Kom me info dåkkår så kan så kan me se om me får te någe. Har bekjente i begge klubbene som e nevnt her som eg ska ta kontakt me ang baneleie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4707 Skrevet Juni 22, 2009 Låner denne tråden litt.. Vi er en gjeng som har planer om Stavanger til helga for å få med oss litt sandvolley. Hva er å anbefale av utesteder i byen? Regner med det er bra med folk overalt, men er det noe man absolutt bør få med seg/unngå? Andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4708 Skrevet Juni 22, 2009 Du bør iallefall unngå uteplassen Kiss.. spørs hvilken musikk du liker. Liker du rock er Checkpoint Charlie plassen. om ikke så er det vel mange som liker taket eller halv tolv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4709 Skrevet Juni 22, 2009 Timbuktu er en bra plass i mine øyer hvertfall, ligger under Taket Nattklubb, så når Timbuktu stenger er det ikke langt å gå til neste plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4710 Skrevet Juni 22, 2009 Herregud!! Må jo ikkje glømma klubben sitt egna lokala vannhål.... elle meste vertfall. Lige dåkke gå inn kryb ut metoden så e Munken å anbefala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4711 Skrevet Juni 22, 2009 Herregud!!Må jo ikkje glømma klubben sitt egna lokala vannhål.... elle meste vertfall. Lige dåkke gå inn kryb ut metoden så e Munken å anbefala Nå fatte eg koffer østlendinger isje fatte dialekten vår, hehe, t å me eg måtte lesa 2 ganger for å få d me meg:p men nå snakke jo isje du heilt stavangersk då kluge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4712 Skrevet Juni 22, 2009 Joda, cruising må me ha, skokje me ha någe pils og? heheFelgane e ferdig blåst, trenge kun lakk, tenkte å hørra med ein lakkerer denne ugå.. Får hørra litt ront Jo du og Atle snakket om noen pils her for en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4713 Skrevet Juni 22, 2009 Någen så kjenner Markus Kårhus i klubben? han jobber på fjetland. virker ikke som tlf hans virker for eg har prøvd å få tak i han lenge. Han har ein 16v scirocco motor +div som eg skal ha. kan ein av dåkke som jobbe med han be han ta kontakt me meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4714 Skrevet Juni 22, 2009 Någen så kjenner Markus Kårhus i klubben? han jobber på fjetland. virker ikke som tlf hans virker for eg har prøvd å få tak i han lenge. Han har ein 16v scirocco motor +div som eg skal ha. kan ein av dåkke som jobbe med han be han ta kontakt me meg Så det var du som som handla de delene. Eg holdt og på å handla de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4715 Skrevet Juni 22, 2009 Så det var du som som handla de delene. Eg holdt og på å handla de. Ja, men eg får jo ikke tak i han, har hentet noe deler ,men mangler det viktigste motoren. men eg forstod det som du var intresert i noen deler så bare gi en lyd så skal eg se ka eg kan avse. eg må desverre ha en del av delene sjøl da sciroccoen min ikke akurat er ett prakteksemplar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4716 Skrevet Juni 22, 2009 Jo du og Atle snakket om noen pils her for en stund siden. Stemme det...glemme aldri når det e snakk om pils 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4717 Skrevet Juni 22, 2009 E det någen som vil ver me meg å senka Poloen iløpet av ugå? Någen som har ein egna plass å stå? Og evt. trokke opp og montert forsterker/sub i samme slengen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4718 Skrevet Juni 22, 2009 Stemme det...glemme aldri når det e snakk om pils Det er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4719 Skrevet Juni 22, 2009 Ja, men eg får jo ikke tak i han, har hentet noe deler ,men mangler det viktigste motoren. men eg forstod det som du var intresert i noen deler så bare gi en lyd så skal eg se ka eg kan avse. eg må desverre ha en del av delene sjøl da sciroccoen min ikke akurat er ett prakteksemplar Har du betat han da? Eg ska gi beskje eg så kan me jo se. Din ser jo ikke så galen ud på bilder da hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4720 Skrevet Juni 22, 2009 Eg tørr påstå at Lasse sin Rocco e den mest strøkne Roccoen i Østhusvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4721 Skrevet Juni 22, 2009 Østhusvik ? Fillen det e henne. Trudde Lasse budde på Rennesøy eg (forresten, kan jo vær at plassen hette Østhusvik der så han bur på Rennesøy ?) Hehe....Kansje det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4722 Skrevet Juni 22, 2009 (endret) Eg tørr påstå at Lasse sin Rocco e den mest strøkne Roccoen i Østhusvik Stemme godt det. (men det e nok den einaste og...) Østhusvik ? Fillen det e henne. Trudde Lasse budde på Rennesøy eg (forresten, kan jo vær at plassen hette Østhusvik der så han bur på Rennesøy ?) Hehe....Kansje det ja Ikkje mye lokal geografikunnskap her ser eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4723 Skrevet Juni 22, 2009 Kjell, bestilling og alt e ordna i kveld så siden eg reise vekk i mårå så blir det snop te bilen din på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4724 Skrevet Juni 23, 2009 Det er bra. Kati ska me få t d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4725 Skrevet Juni 23, 2009 Eg har dreve å snust litt rundt anngående dette med å få låne banen på reve i noen uker nå. Har noen bekjente som kjører aktivt gocart der ute. Så eg har fått navn og telefonnummer på han som drive det der ute. Har ikkje kommet så langt at eg har snakket med han ennå, men hvis någen har lyst å ta på seg annsvaret, så gi meg ein PM, så kan du få nummer og navn av meg. Tror ikkje eg får tid i nermaste fremtid å ta meg av dette ser du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...