Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Tror ikkje eg får tid i nermaste fremtid å ta meg av dette ser du. ;)

Sånn går det når du pule :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vett nå hvertfall at eg ikkje skyte blankt! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vett nå hvertfall at eg ikkje skyte blankt! ;)

Besto kvalitetssjekken med glans :) Nå blir det vel 7-seter snart ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, bestilling og alt e ordna i kveld så siden eg reise vekk i mårå så blir det snop te bilen din på onsdag : smil :

Åh, det bli flott!

Glede mg t onsdag kan du sei!!! :D:D:D

: fis :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Besto kvalitetssjekken med glans :) Nå blir det vel 7-seter snart ;)

A6en holde i massevis så langt hvertfall. Akkuratt fått montert ISOFIX feste på an, så nå e babystolen på plass...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du betat han da? Eg ska gi beskje eg så kan me jo se. :) Din ser jo ikke så galen ud på bilder da hvertfall.

Har betalt for det eg har henta, men har avtale om att eg skal kjøpe motoren og ellers hadde eg ikke kjøpt alt det andre. Bilen er fin langt i fra ,men langt fra fin;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde me fått klubbplater t de nye skiltene?

Syns å huska det blei nevnt på Våler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til RF71421?

Det er en hvit Golf 1 cab, som står utenfor IKM på Sola. De holder på med noe graving utenfor her og alle på jobb har fått mail om at den må fjernes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått klubbplater ja, men de passe ikkje de nye skiltene. De ska ver under produksjon. Det selskapet de bruke te å produsere platene hadde gjort ein feil, og produsert nye av de "gamle" platene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kati ska me få t d?

Eg trenge 5minutters varsel så sant eg har fri :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du e ganske kjapp nå det kjeme t ølå... Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins alltid ein god grunn te å drikka øl, så ekje vits å holda igjen... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins alltid ein god grunn te å drikka øl, så ekje vits å holda igjen... ;)

Bare ein ting å sei t d....

WORD:venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Futti så varmt der e ude ;) Det e sommer folkens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Futti så varmt der e ude ;) Det e sommer folkens

Ein god grunn te å ta seg ein pils :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess... Blir good nå når vollyballen kommer!!

I dag fikk jeg tilslengt 24 VIP billetter og ikke mindre enn 192 drikkebonga med tilhørende beskjed "slå deg laus!!!" :):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess... Blir good nå når vollyballen kommer!!

I dag fikk jeg tilslengt 24 VIP billetter og ikke mindre enn 192 drikkebonga med tilhørende beskjed "slå deg laus!!!" :):)

Akkurat, så det e deg me ska kjenna i år asså :D hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va isje det litt tidligt i uka ? Det e jo bare tirsdag : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e aldri for tidligt med Pils, e forskjell på et par pils å drikka seg vemmelige, (fort gjort å glemma forskjellen då, fusst åbna ei pils så e det gjort ;)) dessuten starte helgå mi imårå : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har någe eg lurer på i forbinnelse med frakt av minigraver uten hengerlappen, kansje noen her vet?

Har eg lov som ikke har lappen på henger å kjøre bil med maskin så lenge han som sitter på sida har lappen? kall det gjerna øvelseskjøring:p ? problemet er at han som har hengerlappen er ein mindre habil sjåfør, å eg har ikke serligt lyst att han skal kjøre :P

Maskinen skal fraktes fra Rennesøy til Hytta på Randøy så lurer på å ta over finnøy og ombo blir mye mindre kjøring da noe mer venting på ferjer, men mindre sjangs for kontroll ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde tatt sjangsen på at det ikkje va kontroll...hehe, men det e jo meg då, tvile på at du kan øvelseskjøra med henger full i last..men eg har egentlig ikkje peiling då :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tryggeste må jo være å la en fyr kjøre ti minutter før deg :)

Når du har minigraver på så blir vell det du trekker for 1,5 tonn, og det er vell over dobbelt av det som er lovlig uten BE. Når det gjelder øvelseskjøring så er det vell andre regler når du har tilhenger... Er ikke bare å dra i brekket slik som man kan (men ikke bør) gjøre når man øvelseskjører på motorveien med mors opel corsa 1.0 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde tatt sjangsen på at det ikkje va kontroll...hehe, men det e jo meg då, tvile på at du kan øvelseskjøra med henger full i last..men eg har egentlig ikkje peiling då :P

Ja spørst om eg ikke tar sjangsen på fredagskvelden, men det kan fort bli dyrt vet Stian Sele fekk 5000kr i bot bare på en liten svipptur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tryggeste må jo være å la en fyr kjøre ti minutter før deg :)

Når du har minigraver på så blir vell det du trekker for 1,5 tonn, og det er vell over dobbelt av det som er lovlig uten BE. Når det gjelder øvelseskjøring så er det vell andre regler når du har tilhenger... Er ikke bare å dra i brekket slik som man kan (men ikke bør) gjøre når man øvelseskjører på motorveien med mors opel corsa 1.0 :P

Eg har kjørt ein del med maskin og biler på henger så vet hvordan di oppfører seg, men dette var før eg viste hvor stor bota var :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.